Dnes je piatok 26. apríla 2024, meniny má Jaroslava a zajtra Jaroslav
Autor |
Správa |
pampuch131
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43 Príspevky: 1887 Bydlisko: GA-Kosuty
|
hod foto ako si to poriešil
_________________ VW T3 1,6 aircooled boxer(1980). EX:Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td
|
Ned, 12.03.2017, 15:40 |
|
|
nisan pick up mp300
Učeň
Registrovaný: Štv, 12.01.2017, 23:04 Príspevky: 31
|
neviem ci sme sa rozumelo ja by som to chcel poriesit ale uz nreviem ako som bezradny samozrejme ta sada uz je nahodena na aute a tu foto si myslel
|
Ned, 12.03.2017, 17:00 |
|
|
ManoM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 11.09.2012, 15:10 Príspevky: 514 Bydlisko: Ružomberok
|
nevies dat link na sadu co si kupil ?
_________________| pajero 2,8TD intercooler 3dv. r.97 + M/T toyo | facebook |
|
Ned, 12.03.2017, 18:13 |
|
|
enduro
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58 Príspevky: 597 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
Ked sem davas link na tvoj gmail tak z neho tazko budeme vediet, co si vlastne kupil.. Tu je taky ilustracny obrazok, co vsetko na podvozku by sa malo pomenit ked chces mat 4" lift: http://www.ebay.com/itm/Jeep-Grand-Cherokee-WJ-4-Long-Arm-Suspension-Lift-Kit-1999-2004-/272388041661?fits=Make%3AJeep%7CModel%3AGrand+Cherokee&hash=item3f6b97abbd:g:km0AAOSw8gVX5ddx&vxp=mtrTym ze si to tak extremne zdvihol si z jeepky vytvoril 4 stope vozidlo, to sa necuduj ze ta v zakrute zadok predbieha. Predna naprava ktora je voci karoserii drzana panhardskou tycou sa posunula po kruznici na jednu stranu smerom von. Musis dat nastavitelnu panhardku, alebo predlzeny kus vhodny pre tento lift. Takisto riadenie je inde, mala by sa dat dlhsia pitmanka (ten zahnuty kus zeleza co je nasadeny priamo na vyvode z prevodky riadenia) a nastavit geometria. Ak ste nepovolili srouby na ramenách, ked ste to dvihali, tak ste to napruzili na silentblokoch ramien a následnou jazdou isli silentbloky do prec, hoci myslim ze ani predtým uz neboli na tom nejako dobre. To je dalsi dovod plavania. Oba stabilizatory by sa mali vymenit za zosilnene, ale mozu sa ponechat aj povodne. Ale tycky by sa mali pomenit, aj vzadu dat predlzene.
_________________ Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"
|
Ned, 12.03.2017, 18:30 |
|
|
Janciak
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43 Príspevky: 1580 Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
|
Chudak chlap sa teraz asi bije po hlave ze co to porobil.... No ale daj sem daky odkaz ze co si to vlastne kupil lebo takto poradit nebude vediet nik Kazdopadne ak si tam nemal nastavitelne ramena a panhardky tak to bude chciet asi celkom zainvestovat Alebo flexa zvaracka a sikovne ruky Ja som si panhardky prerabal sam a po mojej skusenosti su odolnejsie ako tie kupene... To iste plati aj o ramenach
_________________ PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60 0915 526 286 Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5
|
Ned, 12.03.2017, 19:45 |
|
|
nisan pick up mp300
Učeň
Registrovaný: Štv, 12.01.2017, 23:04 Príspevky: 31
|
|
Ned, 12.03.2017, 22:18 |
|
|
nisan pick up mp300
Učeň
Registrovaný: Štv, 12.01.2017, 23:04 Príspevky: 31
|
hura konecne sa mi link podaril dat
|
Ned, 12.03.2017, 22:22 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4612 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Tak fajn vieme čo si namontoval. Takže bez vyriešenia podstatných vecí Ti bude zadok plávať pekne krásne ďalej. Ten kit čo si kúpil nerieši nič čoby malo vyriešiť základný problém uloženia zadnej nápravy na WJ. ostali pôvodné ramená, pôvodné A-rameno ktoré nápravu drží na mieste. Miesto toho súdruhovia poriešili chacha relokaciu A-ramena aby akotak bolo zhruba na mieste. Čiže jedným slovom celé zle. Hold problém väčšiny lowendových kitov. Pre firmy čo robia kvalitné podvozky je bohužiaľ WJ zatiaľ na okraji záujmu a robia tak max 2" lifty. Takže pre odstránenie neduhov bude nutné urobiť nasledovné: 1. vymeniť spodné originálne ramená za liftové. kľudne aj od RC. Proste kúp ďalšie predné a namontuj ich dozadu, je to odskúšané a funguje to. 2. A-rameno - tu minimálne vymeniť tie slabé silenbloky na ramene za nové. Ale nie je to trvalé riešenie nakoľko sa znova potrhajú do roka, vlastná skúsenosť. Druhá možnosť zakúpiš nové liftové A-rameno - na výber toho moc nie je (a to čo je napr. od RC je zase riešené na originálne nešťastné silenbloky), niečo bude k dispozícií v nejakej dobe. Riešim to už nejakú dobu a pripravujem nejaké veci na výrobu. Panhardku tam máš takže je nutné spraviť geometriu vozidla, nakoľko si ako vyššie uvedené 4-stopé vozidlo. Zároveň je nutné skontrolovať zbiehavosť a zároveň nadstaviť polohu volantu. Ideálne toto všetko urobiť čo najskôr ak si ešte neurobil. A keďže máš rozhádzaný zadok budeš po odstránení problému zadnej nápravy toto absolvovať ešte raz - aby si odstránil 4-stoposť. Dá sa to aj podomácky riešiť ale keď nevieš ako neurobíš. Takže sa priprav že ešte minimálne cez 500 eurodukátov do toho vrazíš či chceš alebo nechceš. A možno aj viac. A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pon, 13.03.2017, 8:21 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4310 Bydlisko: ZA
|
Andrej píše: Takže bez vyriešenia podstatných vecí Ti bude zadok plávať pekne krásne ďalej. Ten kit čo si kúpil nerieši nič čoby malo vyriešiť základný problém uloženia zadnej nápravy na WJ. ostali pôvodné ramená, pôvodné A-rameno ktoré nápravu drží na mieste. Miesto toho súdruhovia poriešili chacha relokaciu A-ramena aby akotak bolo zhruba na mieste. Čiže jedným slovom celé zle. Hold problém väčšiny lowendových kitov. áno s týmto úplný súhlas Andrej píše: Pre firmy čo robia kvalitné podvozky je bohužiaľ WJ zatiaľ na okraji záujmu a robia tak max 2" lifty. Už nie úplne, pár dobrých kitov už na svete je. A tiež je celkom slušný materiál z čoho vychádzať. Andrej píše: 1. vymeniť spodné originálne ramená za liftové. kľudne aj od RC. Proste kúp ďalšie predné a namontuj ich dozadu, je to odskúšané a funguje to. Plus vymeniť aj horné predné za dlhšie alebo štelovacia, inak nenastaví záklon alebo bude pri vykrížení opierať pneu o kasňu Andrej píše: 2. A-rameno - tu minimálne vymeniť tie slabé silenbloky na ramene za nové. Ale nie je to trvalé riešenie nakoľko sa znova potrhajú do roka, vlastná skúsenosť. Druhá možnosť zakúpiš nové liftové A-rameno - na výber toho moc nie je (a to čo je napr. od RC je zase riešené na originálne nešťastné silenbloky), niečo bude k dispozícií v nejakej dobe. Riešim to už nejakú dobu a pripravujem nejaké veci na výrobu. Jedno aj druhé (relokácia aj rameno od RC) je nezmysel. Jediné dlhodobo funkčné riešenie je komplet prerobiť to rameno na iný typ uloženia a s iným spôsobom uchytenia o kasňu. Je to odskúšané niekoľko krát na rôznych autách s A-ramenom vzadu. Andrej píše: Panhardku tam máš takže je nutné spraviť geometriu vozidla, nakoľko si ako vyššie uvedené 4-stopé vozidlo. Zároveň je nutné skontrolovať zbiehavosť a zároveň nadstaviť polohu volantu. Ideálne toto všetko urobiť čo najskôr ak si ešte neurobil. A keďže máš rozhádzaný zadok budeš po odstránení problému zadnej nápravy toto absolvovať ešte raz - aby si odstránil 4-stoposť. Dá sa to aj podomácky riešiť ale keď nevieš ako neurobíš. Panhardku áno, polohu volantu tiež ale zbiehavosť sa mu u WJ nemení. Zadok je v strede tak alebo tak, ten nemá na 4-stoposť vplyv. Na mieste ho drží práve to A-rameno. Geometriu neoštíš Andrej píše: Takže sa priprav že ešte minimálne cez 500 eurodukátov do toho vrazíš či chceš alebo nechceš. A možno aj viac. Andrej toto je dosť uletený odhad. Sa divím že práve ty to takto.... Podľa mňa tak 2-3násobok minimálne.Veď budme realisti Chýbajú mu 4 ramená. Chýba mu A-rameno Kde má poriadne tlmiče? (lebo tie z toho liftkitu vytečú asi tak za 2 mesiace) Kde sú brzdové hadice? Kde sú stabilizátory? (lebo inak na ceste ppc) A čo na to kardany? Lebo silno pochybujem že tá dĺžka bude sedieť a ak má v predu homokĺby tak už vôbec nie. А už len keď si zrátaš materiál na toto tak si vysoko-ďaleko za tou tvojou 500
|
Pon, 13.03.2017, 10:27 |
|
|
nisan pick up mp300
Učeň
Registrovaný: Štv, 12.01.2017, 23:04 Príspevky: 31
|
dik dik a este taky mali detail čomu sa nadava alebo sa vola -Panhardka
|
Pon, 13.03.2017, 10:51 |
|
|
nisan pick up mp300
Učeň
Registrovaný: Štv, 12.01.2017, 23:04 Príspevky: 31
|
a ked sme vymienali tie veci od rc a predne štelovacie ramena ako sa maju nadstavit mi sme ich nadstavili podla starych ramien dlzku chyba alebo nie a nad nimi sa nachadzaju dalsie ramena a tie su povodne tak ich mam vymenit za takisto stelovacie len ked ich posuniem na maksimum ci ma pusti kardan ci
|
Pon, 13.03.2017, 11:02 |
|
|
Janciak
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43 Príspevky: 1580 Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
|
nisan pick up mp300 píše: dik dik a este taky mali detail čomu sa nadava alebo sa vola -Panhardka Panhardka je ta rura co drzi prednu napravu aby nebehala do stran ide priecne od karoserie na napravu mal si ju v tom kite ak dobre vidim tie predne ramena nastavitelne maju byt na 100% dlhsie ako org ramena aby si dostal napravu na to iste miesto pri 4" struach tak isto musis predlzit aj horne aby si zladil zaklon napravy a uhol na kardane a tam sa moze stat ze kardan bude kratky a to ti ja uz neporadim nvm ako sa to na tom to aute riesi ci sa tam da dat podlozka alebo treba predlzit kardan
_________________ PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60 0915 526 286 Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5
|
Pon, 13.03.2017, 11:46 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4612 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Pali ono to čo písal je minimum. aby to akožtak jazdilo, nehovorím že natrvalo.
A geometria ono je fakt že ju neoštíš ale pri 4" lifte sa ti zmení záklon a keďže by mal byť v sériovom stave tak sa čosi zmení. A tým pádom niečo aj zbiehavosť, pravdepodobne to budú minúty. Čo nikto riešiť nebude, ale na mojom sme museli hýbať keď robil geometriu. A síce zadné A-rameno by za normálnych okolností malo držať nápravu tam kde ma byť, len ak je tam všetko vymlátené tak tá náprava ti fajn cestuje, neveril keby nezažil na diaľnici .o))
Z takými vecmi ako tlmiče atď momentálne mu budú ukradnuté bude meniť keď vytečú.
Neboj sám viem čo ma stály spodné ramená, tlmiče a musím ešte xy vecí poriešiť aby som nemusel servisovať každú chvíľu podvozok.
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pon, 13.03.2017, 11:59 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2593 Bydlisko: Vychod
|
Radost upravovat tie Legendy
|
Pon, 13.03.2017, 12:24 |
|
|
nisan pick up mp300
Učeň
Registrovaný: Štv, 12.01.2017, 23:04 Príspevky: 31
|
a mi sme si misleli ze kupime sadu zdvihneme a ok ideme jazdit off road
|
Pon, 13.03.2017, 16:07 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|