4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

V3S
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=4&t=23613
Stránka 1 z 2

Autor:  MatoDL [ Uto, 30.04.2019, 17:25 ]
Predmet príspevku:  V3S

Zdravím. Vedel by mi niekto poradiť aký motor s prevodovkou respektíve z akého vozidla by bol vhodný pre vetrieskovy rám a nápravy?

Autor:  jankarol [ Uto, 30.04.2019, 19:20 ]
Predmet príspevku:  Re: V3S

Videl som v tom zetor 7245 ... + zill pneu miesto klasicky duplakov vzadu ale co vsetko to obnasa neviem iba som to videl v akcii a pacilo sa mi to

Autor:  Milan [ Uto, 30.04.2019, 19:32 ]
Predmet príspevku:  Re: V3S

Zalezi ci to chces na znackach :smt017

Autor:  MatoDL [ Uto, 30.04.2019, 20:23 ]
Predmet príspevku:  Re: V3S

Nechcem to na značkách len chcem aby to fungovalo a bolo schopné odviesť 1,5-2t. Ja som tam videl aj zetoracke motory s turbom ale prevodovka bola asi originál. Ja by som chcel ale niečo o trochu rýchlejšie.

Autor:  PB-MYREC [ Uto, 30.04.2019, 20:26 ]
Predmet príspevku:  Re: V3S

Davaju tam avia motory na v3s prevodovky. Prirubu kupis na bazosi. Niekto z Prievidze ich predava.

Autor:  JOE66 [ Uto, 30.04.2019, 23:48 ]
Predmet príspevku:  Re: V3S

Na fore nasetraktory.cz to bolo rozoberane+ fotky z montaze s zetorackym motorom z crystala oturbenym tusim,potom motor vzduchom chladeny z magirusu co bol podobnej koncepcie ako V3s-kovy a aj aviackym motorom s turbom s tym novsim s 4zhavicmi uz + aj dorobene servo . Ze treba pohladat tam. A par ludi malo v V3ske aj motor z pragovky S5T ked pamatam a s tym to bol rychlejsie+ jednoduchsia prerabka lahsie zamenitelny ale tiez ho zohnat asi by nebolo dnes jednoduche . V3ska ma vyhodu,ze je este pomerne dost nahradnych dielov u nas ale ked som sa zviezol v Gaz66 s benzinovym nizkootackovym motorom s posilnovacom riadenia + ked bol dobre nastaveny motor na nom tak to zralo ako v3ska okolo 20 az 25 litrov a islo to lepsie,potichsie a pohodlnejsie ale s dielami uz by boli dnes trochu problemy zhanat z vychodu ked tak uvazujem nahlas :D Ale zase dalo by sa to dat pekne na LPG a jazda za polovicu :-D Ale to uz som odbocil od temy :D

Autor:  MARF [ Str, 01.05.2019, 10:21 ]
Predmet príspevku:  Re: V3S

JOE66 píše:
A par ludi malo v V3ske aj motor z pragovky S5T ked pamatam a s tym to bol rychlejsie

z S5T motor mali myslím M2kové V3Sky už sériovo, tam sa to lýšilo len vŕtaním motora oproti starším verziám V3S a trocha iným sprevodovaním a teda rýchlejšie M2ky síce boli ale nijak závratne, rozdiel v maximálnej rýchlosti bol okolo 5km/h ak si dobre pamätám :D

Autor:  JOE66 [ Str, 01.05.2019, 13:22 ]
Predmet príspevku:  Re: V3S

S5T nie je novsi motor vM2 co mam informacie . A inak m2 co mal znamy isla aj 90 na beznej ceste -nie dole kopcom,ze rychlejsia bola ale kedze motor je iny,ze je ich menej na nahradne diely + elektrika je ina-menej spolahliva tak M2 nie je ,,snom,, ludi co sa zasobuju sami drevom pre vlastnu potrebu :-)

Autor:  duskon [ Str, 01.05.2019, 20:33 ]
Predmet príspevku:  Re: V3S

A aký bude vlastne význam dávať tam iný motor? Ten čo tam je je takmer bezúdržbový a je vzduchom chladený. Ak tam chceš väčší výkon, ta prevodovka to nemusí zniesť. Ak to chceš rýchlejšie neukeruješ to. A ak tam dáš servo, otázka času kedy zohneš spojovačku. A ak toto všetko chceš vyriešiť k dokonalosti, bude to stáť toľko, že si môžeš kúpiť unimog.

Autor:  MatoDL [ Štv, 02.05.2019, 10:46 ]
Predmet príspevku:  Re: V3S

Ďakujem za rady. Ten takmer bezudrzbovy motor sa prehrieva a žerie to aj deti popri ceste. A ten výkon nie je tiež žiadna sláva. A určite ma tá prestavba bude stáť menej ako unimog

Autor:  Srdcom Offroadman [ Štv, 02.05.2019, 14:45 ]
Predmet príspevku:  Re: V3S

určite by som tam dal nejakú Zetor 120-160 kludne s turbom,ďalej orbitrol ako riadenie lebo so servom sa naťaháš do strán a prevodovku tam kludne nehaj,tá prevodovka znesie 160-tku s turbom

Autor:  tapo [ Štv, 02.05.2019, 15:45 ]
Predmet príspevku:  Re: V3S

To uz radsej nejaky cumins 6bt z manu tam nahodit aj z prevodovkou.

Autor:  MatoDL [ Štv, 02.05.2019, 18:17 ]
Predmet príspevku:  Re: V3S

Ja viem že tam dávajú zetoracke motory s turbom ale údajne to tú rýchlosť nezvýši lebo prevodovka tam ostane originál len o trochu klesne spotreba. A zohnať ten 160tkovy motor s turbom je tiež fuška

Autor:  JOE66 [ Štv, 02.05.2019, 23:50 ]
Predmet príspevku:  Re: V3S

A naco Ti s vetrieskou tak rychlo pelasit? V3ska je super v terene na drevo . Na cestu je lepsie si kupit neaku dodavku alebo novsiu aviu s uz silnejsim motorom s turbou a jazdis za 11litre nafty a na korbu nalozis 3az5tony a aj viac ju mozes pretazit a ramy nepraskaju ako na ivecach alebo manoch ked su pretazene a startuje to oproti starej avii na brnk kedy kolvek a udrzba za hubicku ked uz nieco na domace jazdene s mensim nakladom a po cestach . V3ska je do terenu a aj keby si ju prerobil s silnejsim motorom a inou prevodovkou tak raz cas ist 90 km rychlostou je ok ale inak ten podvozok pojde rychlo srat keby to takou rychlostou chodilo kazdy den :-D

Autor:  MatoDL [ Pia, 03.05.2019, 8:18 ]
Predmet príspevku:  Re: V3S

Však ja nechcem aby to išlo zase dvesto. Iný motor tam musí byť aj preto aby som to mohol dať na cečkove značky. A chcem to hlavne do terénu pre hasičské potreby. Proste na korbe bude nádrž s čerpadlom.

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/