4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Terrano II http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=4&t=3660 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | finder [ Str, 06.02.2008, 22:31 ] |
Predmet príspevku: | |
Uz som na to prisiel. Moj manual rozlisuje diesel/benzin, ale je stavany na manualnu prevodovku. To bude asi tvoj problem, preco to tam nie je zakreslene ... |
Autor: | Shrek [ Str, 06.02.2008, 22:37 ] |
Predmet príspevku: | |
Mam manual,servisni chces to nekam upnout?Jinak to tlacitko voli 3 rezimy prevodovky Snih auto sport |
Autor: | Shrek [ Str, 06.02.2008, 22:41 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() |
Autor: | janko [ Str, 06.02.2008, 22:41 ] |
Predmet príspevku: | |
Shrek, manualom sa velmi potesim, sem s nim. A k tomu prepinacu - na radiacej pake su dve tlacidla a co viem, tak tym mensim zapinam sportovy rezim. Je to aj vidiet, auto toci vyssie otacky a je zivsie. Ale ked prepinam to tlacidlo pri volante, nic sa nedeje, ziadna zmena. Ako by to malo fungovat? |
Autor: | lop21 [ Str, 06.02.2008, 22:42 ] |
Predmet príspevku: | |
A ešte jedna vec - dá sa pri jazde s automatom nejako podradiť? Janko: Nie som si isty ale mam pocit ze automat je stavany tak , ze ked prudko zoslapis plyn tak motor si podradi sam.... ![]() |
Autor: | janko [ Str, 06.02.2008, 22:47 ] |
Predmet príspevku: | |
to shrek: tomu samodiagnostickemu stelovaniu som akosi neporozumel, nech to studujem akokolvek.. ![]() to lop21: no hej, ale ked chcem podradit pri brzdeni? ![]() ja len ze, nikdy som s automatom nejazdil, tak preto zozaciatku zopar nedorozumeni ![]() |
Autor: | Shrek [ Str, 06.02.2008, 22:51 ] |
Predmet príspevku: | |
Me se neptej ![]() ![]() ![]() |
Autor: | MARTINO [ Str, 06.02.2008, 22:53 ] |
Predmet príspevku: | |
Janko tak blahoželam ,pekne Terranko,no a čo sa tyka automatu rychlo si zvykneš ,len potom davaj pozor ked presadneš do ,,manualu,, že tam je aj spojka ![]() ![]() http://www.offroad.cz/modules.php?name= ... le&sid=347 |
Autor: | finder [ Str, 06.02.2008, 23:11 ] |
Predmet príspevku: | |
Dakujem za tip, doplnene viewtopic.php?p=37530#37530 |
Autor: | lop21 [ Str, 06.02.2008, 23:14 ] |
Predmet príspevku: | |
to janko: myslim ze postup je presne opacny---pri prudkom a krátkom zoslapnuti pedala brzdy podradi sam...ale radsej nech odpovie niekto skusenejsi...ja som laik ![]() |
Autor: | MARTINO [ Str, 06.02.2008, 23:32 ] |
Predmet príspevku: | |
Automat je automat ,pridaš plyn ideeeeeeeš a ked brzdiš ,motor podradi,stojiš, ako v autičku na kolotoči ![]() ![]() P-parking-davas ked zastavis, R-spiatocka, N-neutral, D-drive-to das a ides dopredu.radi vsetky stupne. 2-radi 1 a 2. nie dalej(do kopca napr) 1-radi iba 1- do kopca, z kopca-brzdi motorom |
Autor: | Shrek [ Str, 06.02.2008, 23:42 ] |
Predmet príspevku: | |
Takze sosaci pozor davam na free server,i kdyz mam ucet na placenym a hodilo by to nejaky Mb zdarma. Terrano II Platnost 30 dni |
Autor: | janko [ Štv, 07.02.2008, 12:45 ] |
Predmet príspevku: | |
shrek vďaka, už aj idem sťahovať. po dnešku ďalšia nová skúsenosť - roztiahol som ho na rovinke na stovku, pustil plyn a on koťuha pomaly spomaľoval až na asi 40tku, kým som nezačal brzdiť a celý čas od 100 do 40 boli otáčky na hodnote asi 900. takže nepodraďuje ani sám! už som z toho jeleň ![]() |
Autor: | Andrej [ Štv, 07.02.2008, 13:09 ] |
Predmet príspevku: | |
Automat pri prudkom zošliapnutí podradí bud o 1 alebo aj o 2 prevody záleží na razantnosti zošliapnutia pedála, na automate RE42v jeep je nato lanko kick-down. Pri pustení nohy z plynu väčšina automatov vyhodnocuje že ideš do volnobežných otáčok, rozpojí priame spojenei motor prevodovka (preto ti otáčky klesli na 900), a jediný odpor čo je je v hydromeniči, preto automat spomaluje velmi pozvolna. Nokolko ked sa niečo deje a zošliapneš brzdu tak ad 1 brzdíš teda spomaluješ auto a ad 2 je to signál pre automat aby vyhodnotil podla vstupných údajov akuo ideš rýchlosťou, otáčky motora a on zaradí vhodný prevodový stupen. Neplatí to u nových automatoch viackvaltových kde je to brzdenie motorom cítiť omnoho viac. Manuálne sa dá podradiť aj pákou ovládania ale moc by to nerobil pokial ideš rýchlo, ten skok je velmi velký a autom razantne trhneš (skus si to na redukcii prípadne ked pojdeš dole kopcom niekedy, daj páku na klasicke jazdenie a ked pojdeš dole prerad na nižší ucítiš to trhnutie, na redukici ani nemusíš isť rýchlo a je to markantné). Snaž sa však čo najmenej radiť počas jazdy prospeješ tým automatu, ten na rozdiel od manuálu nieje stavaný aby neustále radil, znesie ale skráti sa životnosť lamiel a celého ústrojenstva. Tak nech slúži, určite budeš spokojný a rýchlo si zvykneš na výhody automatu. ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |