4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Jeep GrandCherokee 2,5TD Limited ´96
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=4&t=3863
Stránka 1 z 2

Autor:  enduro [ Pon, 25.02.2008, 1:31 ]
Predmet príspevku:  Jeep GrandCherokee 2,5TD Limited ´96

Tak som sa vcera v suvislosti s pripravou k osadeniu IronMana konecne donutil urobit par fotociek mojho Grandika - pre ilustraciu pred, pocas a po operacii. Ci sa to podarilo, posudte sami... :wink:

Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok ObrázokObrázok Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok

To MT-cko Hankook som tam pichol pre skusku, je to 235/75 R15 na disku 7K s ET15 - voslo tam tak akurat... (standardne mam 225/75R15) Viem, ze 31/10,5/15 uz bude moooc, ale co tak 30/9,5/15? Ci nemam spekulovat a dat tam 235/75R15? Alebo este vyskusat 2" podlozky?

BTW: Thanx to Rado Offroad, Dora and Trakker 8)

Autor:  diesel [ Pon, 25.02.2008, 7:43 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep GrandCherokee 2,5TD Limited ´96

enduro píše:
Viem, ze 31/10,5/15 uz bude moooc, ale co tak 30/9,5/15? Ci nemam spekulovat a dat tam 235/75R15? Alebo este vyskusat 2" podlozky?


:shock: Jak móc? Neváhaj, 31" je povinné minimum. :-D Stačí sa len trocha pohrať s plastami, prípadne dorazmi, a gumy sú tam. Ja so sériovým ET som len musel dať 1" podložky.

Konečne niesom ZJ nafťák sám. :smt023

Autor:  MARTINO [ Pon, 25.02.2008, 9:29 ]
Predmet príspevku: 

Enduro pekne , Diesel sa raduje,že dalši 2.5 TD a ja ,že dalši Grand :wink: Však ja som doteraz chodil na 235/75/15 disk 8J/15 ET -10, no a v pohode nikde nič nečuchalo,ale ko už ,,mudrejši,, spominali treba uvažovat nad 31" gumkami predsa je to auto dospelejšie :wink:

Autor:  enduro [ Pon, 25.02.2008, 9:45 ]
Predmet príspevku: 

dakujem za pochvalu a povzbudenie... ono ten Grandik mi hovori pane uz nejaky ten mesiac, len akosi nebolo casu na podrobnejsiu starostlivost :-)

Diesel: no nie ze by sa mi 31" videli velke, len mam taky vodojem, ze ich tam nevpracem, lebo uprimne povedane, ziadny velky lift sa montazou IronMana nekona, auto je asi rovnako zdvihnute, ako bolo pri odchode z tovarne... moje struny boli po vyse 200tis. unavene a auto bolo klesnute, okrem toho tlmice uz tiez nic moc, takze v tomto smere som s vymenou spokojny... teraz mi nic nebucha na nasich super cestach, je to o cosi tvrdsie, ale v terene sa to menej kymaca a celkovo mam dobry pocit...

Martino: no, ako som napisal, na skus som tam dopredu hodil 235/75R15 na disku 7/15 ET15 a bolo to v pohode, takze viem, ze toto tam spracem... preto som sa pytal, ci si rovno zaobstarat gumky takehoto rozmeru, alebo sa este pohrat s nejakymi podlozkami, ako pise Diesel, aby som tam spratal 31"... co na to povedia ramena, prip. tycky stabilizatora?

Ja viem, mohol som rovno zaobstarat 3,5" alebo 4" lift... :oops:

Apropo, nabonzujem, Dora je uz tiez "náš" - ZJ 2,5TD :-D

Autor:  Andrej [ Pon, 25.02.2008, 9:46 ]
Predmet príspevku: 

Paráda další Grand do rodiny :-D trošku sa nám to rozrastá, a určite uvažuj o 31" pneu vyzerá to dospelejšie. Aký IM si montoval? Pač na 31" niesu treba velké úpravi, vpredu lechce orezať spodný plast nárazníku ako je podbeh, zdvihnuť auto o 2" a spraviť na prednej náprave dorazy. Ja mám na diskoch ET+12 a v pohode moje 31 nikde nedru a všetko je v pohode.

Autor:  Dora [ Pon, 25.02.2008, 12:42 ]
Predmet príspevku: 

enduro píše:

Apropo, nabonzujem, Dora je uz tiez "náš" - ZJ 2,5TD :-D


... a je to vonku :D , veru veru, dnes som už pristavil vedľa endura, a je zas vyšší .... tak nielen, že aj on sám je vyšší, ale aj auto.... musím na tom popracovať :-)

Autor:  diesel [ Pon, 25.02.2008, 16:28 ]
Predmet príspevku: 

No chlapi, želám vám šťasnú ruku ked ste kupovali. Strašne záleží kto to mal pred vami. Po mojich skúsenosťach by som na vašom mieste čo najskôr otvoril veko ventilov a vymenil aspon tyčky, ktoré sa najviac opotrebovaním skracujú. Jedna stojí tuším 190Sk a hodne to uľaví hydroštelom a môže to zachrániť závity koníkov. Potom by som dorobil chladič oleja s termostatom a zvážil zadováženie webasta alebo iného vodného kúrenia. Poctivo vymieňať olej v motore a chladiacu zmes. Prípadne velmi vhodný je dobeh chladiacej kvapaliny po vypnutí motora...na to sa dá využiť aj webasto...to som ešte ja nedoriešil ale chystám sa.

Autor:  MARTINO [ Pon, 25.02.2008, 16:36 ]
Predmet príspevku: 

Diesel možem doplnit? :oops: niekto už tu niečo okolo toho riešil :-D : :smt023

viewtopic.php?t=1742&postdays=0&postorder=asc&start=15

Autor:  michi [ Pon, 25.02.2008, 16:41 ]
Predmet príspevku: 

diesel píše:
No chlapi, želám vám šťasnú ruku ked ste kupovali.


Tak to aj ja...! :twisted:

Ale má to aj výhodu, môžete si všetko objednávať hneď dvojmo a ušetríte na doprave. :-D

Autor:  enduro [ Pon, 25.02.2008, 16:43 ]
Predmet príspevku: 

no ten moj je z Italie, podla servisnej knizky po 1. majitelovi, len mi nejde do hlavy, preco to ten makaron servisoval asi 6 rokov u feferonov (normalne peciatka servisu Pecs)... ta knizka vyzera dost doveryhodne, aj ked osalit sa da vselijak... ale bol som si prenho sam (teda s Dorom), takze som vylucil priekupnicku slovac 8)

nechcem to zarieknut, ale motor ide ako treba, studeny startuje absolutne bez problemu, skor ma problem zohriaty, ale to som uz poriesil (odpojil som cidlo teploty) - spolieham sa zatial, ze sa doposial nikdy nezohrial cez 90, ani ked som sa plahocil v snehovych zavejoch... uvidim teraz, ked zacnu stupat vonkajsie teploty... inak hlavy su vsetky povodne (teda aspon je na vsetkych rovnaky rok zhodny s rokom vyroby - 96)...

tie tycky by sa mohli pomenit, to je fakt, navyse to takmer nic nestoji...

jo a diferaky su uz v cajku, oleje pomenene, aj prisada isla ako patri... samoser absolutne v poriadku, ziadne extra velke kusky kovu sa nekonali, akurat bolo treba vymenit gufero na vstupe do zadneho difu

Autor:  diesel [ Pon, 25.02.2008, 16:51 ]
Predmet príspevku: 

MARTINO píše:
Diesel možem doplnit?


vpohode :wink: aspon som si všimol tam otázku, ktorá mi predtým ušla. :-D

Autor:  Dora [ Pon, 25.02.2008, 17:35 ]
Predmet príspevku: 

michi píše:

Ale má to aj výhodu, môžete si všetko objednávať hneď dvojmo a ušetríte na doprave. :-D [/i]


Už aj pán Ford prišiel na to, že ak bude jeden pracovník opakovať jednu a tú istú montáž, zvýši sa mu efektívnosť práce ....

verím, že montáž ironmana na môjho jeepa už potrvá len polovicu času oproti prvej montáži ...., nahovoriac o výmene gufera na diferenciály a pod.....

no, má to výhod, ja by som asi do toho jeepa nešiel, keby som nemal možnosť si pojazdiť na Endurovom

tak, tak
:smt039

Autor:  enduro [ Pon, 25.02.2008, 17:40 ]
Predmet príspevku: 

no chvalabohu, ze sme ti predtym nedali do ruk DOK-a...

manzelka by ta naozaj zabila :-D

Autor:  enduro [ Ned, 16.03.2008, 23:57 ]
Predmet príspevku: 

Kedze ste ma pomerne rychlo prehovorili, tak po 2" lifte pribudli 31" backory. Tu je porovnanie s Dorovou seriovkou - rozdiel je cca 6,5 cm.

Obrázok

Autor:  enduro [ Pia, 25.04.2008, 21:21 ]
Predmet príspevku: 

diesel píše:
Po mojich skúsenosťach by som na vašom mieste čo najskôr otvoril veko ventilov a vymenil aspon tyčky, ktoré sa najviac opotrebovaním skracujú. Jedna stojí tuším 190Sk a hodne to uľaví hydroštelom a môže to zachrániť závity koníkov.


Tak dnes rano som sa dockal. Ako som zastartoval, motor chytil ako zvycajne, ale isiel z neho hrozny zvuk, ako kompresor k zbijacke... Po chvili som pochopil, ze alebo sa porucala hlava, alebo vyskocila tycka z vahadla.

Po demontazi vika ventilov, ktoru neprajem ani najvacsiemu nepriatelovi (ze budem koli tomu musiet odmontovat aj uchyt prevodovky a spustat ju zdvihakom nizsie by ma nenapadlo ani vo sne), sa potvrdili moje dohady. Tycka vyfukoveho ventilu zo stvrteho valca sa rozhodla opustit bezpecie sedla konika a obzerala si vicko ventilov z vnutornej strany. Kedze valec pracoval, spaliny sa nemali ako dostat do vyfuku a po dvojnasobnej kompresii si hladali cestu von cez saci ventil. Dufam ze tam nenarobili velku galibu, kedze sa tym padom pretlacali s turbom.

Tycku som teda vratil kam patri a skusil som nastartovat. Zvukovo je to v poriadku, ci aj vykonovo, to zistim, ked sa mi zajtra podari u motorkara kupit nove tycky (po tejto skusenosti vymenim seckych osem), az potom budem zakladat viko naspat.

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/