4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Navara D40 double cab http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=4&t=4202 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | Peter BR [ Uto, 01.04.2008, 19:10 ] |
Predmet príspevku: | |
Aby ste si ale nemysleli ze sa nesnazim uz som sa rozhodol aj pre IM podvozok, navijak, CB a samozrejme nejake tie MT papuce. Vsetko mi je vice mene jasne ale: nech hladam ako hladam nenasiel som na nete este ake velke kolieska sa mi zmestia BEZ ZASAHOV do blatnikov samozrejme po montazi IM podvozku ktory by mal zdvihnut 40-60 mm. Myslel som ze by som obul daco o 4 cm v priemere vacsie ako su tie od vyrobcu myslite ze sa zmestie? rad by som sa skusil vyhnut kupe, suchaniu podblatnikov a naslednemu predaju pneumatik. Za rady a komentake DIK. |
Autor: | mello [ Uto, 01.04.2008, 22:55 ] |
Predmet príspevku: | |
ja mam na Pathfinder BFG AT 265/75/16 bez problemov na serii, myslim, ze Juro z O.R.C tam ma na Navare D40 cca. 33" po montazi IM, ale ked si zavolas do ORC tak ti chalani povedia presne ake pneu sa zmestia po montazi IM resp. ake upravy treba spravit www.orc.sk |
Autor: | Peter BR [ Uto, 01.04.2008, 23:03 ] |
Predmet príspevku: | |
Tu ORC navaru som myslim videl na ich stranke ale tam mal aj body lift sa mi zda. Dik za radu. Vyraznejsim upravam sa chcem vyhnut hlavne vyrezavaniu plastov pod blatnikmi a tak ani body lift sa mi dako nevidi, ale o tom este rozmyslam... Idem kuknut tie tvoje co to za vonkajsi rozmer ![]() kuknute je to +41 mm akurat take daco som rozmyslal, este zistit ci sa dake fedimi daju kupit taky rozmer a som spoko. dik ![]() |
Autor: | mello [ Uto, 01.04.2008, 23:18 ] |
Predmet príspevku: | |
ono pokial auto pouzivas na bezne jazdenie a obcasny teren tak ti je body lift zbytocny a na tych AT ckach to bude v pohode fungovat, mozno by som na tvojom mieste zvazil ARB naraznik a navijak v kombinacii s uzavierkou vzadu mas auto s velmi slusnou prejazdnostou, netreba auto na bezne uzivanie porovnat so specialmi urcenymi len na jazdu v terene.... |
Autor: | mello [ Uto, 01.04.2008, 23:20 ] |
Predmet príspevku: | |
nahod zvysene sanie to ma fantaziu aj ked nebrodis... |
Autor: | Peter BR [ Uto, 01.04.2008, 23:26 ] |
Predmet príspevku: | |
No mello, uzavierku vzadu mam, a musim povedat ze je to super vec, ta uzavierka je tovarenska a bola dovodom preco som si kupil strednu vybavu miesto plnej bo plna nema uzavierku ako standard. K tomu jazdeniu auto je na ceste viac ako v terene kedze chuda musi na seba zarobit ale v lete by som rad viac off ako on road ked som doma na slovensku. Ale chcem z toho dako vykumat taky off ze by som sa dako strasne nemusel bat tu a tam. mam aj asfir krit motor + predna naprava a uz sa tesim kedy bude mat radoffroad tu dohodu s asfirom nach kupim prevodovkovy a na nadrz kryt. Ako som pisal navijak bude hadam uz v lete, som to uz aj zistoval u rada ci by mi to zalozil tak to vyzera ruzovo (zavisi na financiach) ARB al iny pevnostny naraznik neprichadza do uvahy lebo autom som viac mimo slovenska ako na slovensku a nechcem drazdit... tie pneu scem MT dake nach to fici mam origo zimne max. spokojnost a aj letne uz len poriadne MT a parada |
Autor: | mello [ Uto, 01.04.2008, 23:40 ] |
Predmet príspevku: | |
pokial si nechas zapisat ARB do technicaku slovenskeho tak ti kazdy vonku moze akurat tak fuknut praskovy cukor do prrr.... inak tak isto treba mat zapisany aj navijak..... ono D40 je dost velka a skor vhodna na expedicne auto, takze moj osobny nazor je, ze je zbytocne robit vyrazne upravy na tazsi off... osobne si myslim, ze uplne staci IM, ARB plus navijak, uzavierka, sanie a AT pneu, pokial vela jazdis po beznych cestach ak mas peniaze navyse tak jednu sadu MT do terenu..... ak sa chces blaznit v terene resp. na rozne off akcie sprav si "lacne" starsie.... |
Autor: | Peter BR [ Uto, 01.04.2008, 23:44 ] |
Predmet príspevku: | |
To mas pravdu mello to je presne aj moj nazor az na to arb. To viem ze navijak musi byt zapisanu ale to v tom nevidim problem bo ma to E na nom certifikovany ci ako sa tomu nadava a ARB take nema tak nocna mora zapisat! teda pokial viem ale som o tom vela zistoval ARB nie homologizovane = zapis vice mene nemozny ![]() |
Autor: | mello [ Uto, 01.04.2008, 23:51 ] |
Predmet príspevku: | |
tomu never na SK vsetko mozne treba poznat ludi na spravnom mieste a ostatne je na ..... poznam viac ludi, ktori maju ARB zapisany v TP |
Autor: | mello [ Uto, 01.04.2008, 23:54 ] |
Predmet príspevku: | |
a v zahranici ta budu buzerovat pokial by si mal SPZ danej krajiny, inak viac menej pokial to je spravene poriadne a su tam origo veci tak mas pokoj... |
Autor: | Peter BR [ Str, 02.04.2008, 0:01 ] |
Predmet príspevku: | |
ta to sa musim viac s tebou kamaratit ![]() no neviem uvidim nebolo by to odveci s dacim takym ale skor nie ako hej , ARB by aj tak bol na zozname uprav ku koncu. poprezistim ako to je s mojimi znamimi ci sa da ci nie a ... no ty by som sa nebal nach to ma secko v TP tak sa smeje 24/7 ![]() ![]() ![]() Dik |
Autor: | mello [ Str, 02.04.2008, 0:08 ] |
Predmet príspevku: | |
ono to ja tak, kolko penazi si ochotny investovat do auta... origo ARB na Pathfinder resp. Navaru cca. 40.000,- navijak slusny cca. 35.000,- IM odhadujem cca. na 40.000,- sanie cca. 25.000,- takze je to cele na zvazenie podotykam to su mnou odhadovane ceny, ale som presvedceny, ze sa moc nemylim od reality.... ja mam uz urobene Terrano I, chyba mi v podstate len uzavierka ... |
Autor: | Peter BR [ Str, 02.04.2008, 0:16 ] |
Predmet príspevku: | |
mello píše: ono to ja tak, kolko penazi si ochotny investovat do auta... origo ARB na Pathfinder resp. Navaru cca. 40.000,- navijak slusny cca. 35.000,- IM odhadujem cca. na 40.000,- sanie cca. 25.000,- takze je to cele na zvazenie podotykam to su mnou odhadovane ceny, ale som presvedceny, ze sa moc nemylim od reality.... ja mam uz urobene Terrano I, chyba mi v podstate len uzavierka ... No tak teda: ARB 25 000; navijak 25 000, IM do 20 000 , snorchel safari 13 000 tak by som sa asi zmestil do 100 000 polahky. |
Stránka 1 z 4 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |