4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Moja vojenská sériovka http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=4&t=4480 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Xardas4699 [ Pon, 28.04.2008, 22:11 ] |
Predmet príspevku: | Moja vojenská sériovka |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() aj ked je to seriovka berie sa to ako off? |
Autor: | Panda4x4 [ Pon, 28.04.2008, 22:16 ] |
Predmet príspevku: | |
ze vahas. ![]() ![]() |
Autor: | marcelo [ Pon, 28.04.2008, 22:23 ] |
Predmet príspevku: | |
Či sa to berie ako off ... S tým by som sa vyhýbal aj mlákam na suchej ceste ![]() Ale ne... fajnova mašinka... ![]() |
Autor: | MARTINO [ Pon, 28.04.2008, 22:27 ] |
Predmet príspevku: | |
pekne autičko .stara ruska klasika ![]() ![]() |
Autor: | romo11 [ Pon, 28.04.2008, 22:29 ] |
Predmet príspevku: | |
to tu sutazis o najvyssi pocet prispevkov do fora? na co davas 2x ten isty prispevok resp. tie iste fotky vzdy pod inym nazvom? ![]() |
Autor: | Xardas4699 [ Uto, 29.04.2008, 13:47 ] |
Predmet príspevku: | |
romo11 píše: to tu sutazis o najvyssi pocet prispevkov do fora? na co davas 2x ten isty prispevok resp. tie iste fotky vzdy pod inym nazvom? ![]() bo som sa pomylil som to najprv chcel dat do moj offroad a som to ebol len do uaz sekcie a potom som to odtial uz nechcel mazat |
Autor: | juroBSP [ Uto, 29.04.2008, 15:08 ] |
Predmet príspevku: | Off? |
Ma to ram, tuhe napravy, redukciu, tusim aj uzavierku medzidifu, aj slusne gumy, takze jasne - je to offroad! |
Autor: | david [ Uto, 29.04.2008, 15:16 ] |
Predmet príspevku: | Re: Off? |
juroBSP píše: Ma to ram, tuhe napravy, redukciu, tusim aj uzavierku medzidifu, aj slusne gumy, takze jasne - je to offroad! e e uzavierku medzidifu to nema ![]() |
Autor: | juroBSP [ Uto, 29.04.2008, 15:20 ] |
Predmet príspevku: | Medzidif? |
Na co je teda, ta druha paka pri redukcii? UAZ je full time 4x4, alebo sa priraduje predny nahon? |
Autor: | Xardas4699 [ Uto, 29.04.2008, 15:23 ] |
Predmet príspevku: | Re: Medzidif? |
juroBSP píše: Na co je teda, ta druha paka pri redukcii? UAZ je full time 4x4, alebo sa priraduje predny nahon? predný nahon sa priraduje bohuzial uzavierky to nema |
Autor: | juroBSP [ Uto, 29.04.2008, 15:31 ] |
Predmet príspevku: | Uzavierka |
Ak sa priraduje predny nahon, tak tam nie je medzidif. Cize funguje to rovnako ako pri aute, ktore je so stalym pohonom 4x4 a ma uzavierku medzidifu. A na co je ta druha paka pri redukcii? |
Autor: | Xardas4699 [ Uto, 29.04.2008, 15:35 ] |
Predmet príspevku: | Re: Uzavierka |
juroBSP píše: Ak sa priraduje predny nahon, tak tam nie je medzidif. Cize funguje to rovnako ako pri aute, ktore je so stalym pohonom 4x4 a ma uzavierku medzidifu. A na co je ta paka pri redukcii? nó asi je to tak ako hovoris, tá páka vedla redukcie je predný náhon |
Autor: | MoostanQue [ Uto, 29.04.2008, 16:21 ] |
Predmet príspevku: | |
Teda, nie ze by ste to motali, ale ![]() Uaz ma trvale pohananu zadnu napravu. Jednou pakou pridavnej prevodovky sa zubovou spojkou pripaja unasac predneho kardanu a teda pohon prednej napravy. Pritomnost medzinapravoveho diferencialu s tym nesuvisi. Druhou pakou sa v pridavnej prevodovke radi cestny alebo terenny prevodovy stupen, cize redukcia. Prosim nemotat napravovy a medzinapravovy diferencial: - Napravovy (priecny) diferencial sluzi na vyrovnavenie krutiaceho momentu medzi dve kolesa jednej napravy pri prechadzani zatacky, jelikoz vonkajsie koleso sa pri jazde zatackou otaca rychlejsie. Pri uviaznuti vozidla moze vsak dojst ku stavu, ked sa jedno koleso na smyklavejsom povrchu pretaca, a druhe na drsnejsom stoji. Uzavierka diferencialu sposobi, ze sa obe kola jednej napravy spoja a tocia rovnako rychlo. Jazda s uzavretym zaverom diferencialu na povrchu, kde aspon jedno koleso nema moznost sa pretocit, velmi skodlivo vplyva na cele prevodove ustrojenstvo napravy, vyrazne zvysuje opotrebenie pneumatik a podstatne zhorsuje jazdne vlastnosti vozidla. - Medzinapravovy diferencial (ak je pritomny) sluzi na vyrovnavanie Mk medzi dvomi napravami (opat, pri prechadzani zatacky predna naprava opisuje vacsi obluk ako zadna a teda kolesa sa tocia rychlejsie). Pri uviaznuti moze dojst k preklzu iba zadnej napravy (obdobne ako u napravoveho diferencialu k preklzu iba jedneho kolesa). Uzavretim medzidifu sa spoja vystupy na predny a na zadny kardan, a obe napravy su hnane tou istou rychlostou. U vozidiel, ktore medzidif nemaju (UAZ, Patrol, P V3S) je predna naprava po pripojeni hnana vzdy tou istou rychlostou ako zadna. Nepriaznive vplyvy pri jazde po spevnenom povrchu ako pri napravovom diferenciali. .. Jasno? ![]() |
Autor: | Majod [ Uto, 29.04.2008, 16:21 ] |
Predmet príspevku: | re |
Juraj jedna paka ma polohu dopredu a dozadu a zanamena predný nahon zapnutý resp vypnuty,druha paka ma tri polohy normalny stav -neutral -redukovaný stav, |
Autor: | juroBSP [ Uto, 29.04.2008, 17:18 ] |
Predmet príspevku: | Paky |
to Majod: Dik za vysvetlenie. UAZ teda nema ani ovladatelne volnobezky? to Mustang: Ja som pisal o medzidife, v suvislosti s autami full time 4x4. Teda na aute, kde pripajam predny nahon, je po pripojeni vysledok taky, ako ked pri full time 4x4 uzavriem medzidif. Mas pocit, ze je to dopletene? ![]() Lebo podla mna je to uplne jasne. Tak, ako je jasne rozlisenie medzidif, predny dif a zadny dif, pripadne uzavierky a ich funkcie. Ale o tych ostatnych nebola rec a tie, z mne nejasnych dovodov, si vlozil do diskusie Ty. |
Stránka 1 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |