4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Jeep - prostě jen tak http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=4&t=5831 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | ruta [ Uto, 14.10.2008, 13:56 ] |
Predmet príspevku: | Jeep - prostě jen tak |
Tak tuna dám jakési fotečky z průběhu vývoje mého gazika (rozuměj Jeep, tak tomu na Severní Moravě říkáme ![]() Od původní koupě, přes vývoj, zvedání, různé samodomo úpravy atp. Jeep v den koupě - nadšený jsem byl (a stále jsem) ![]() ![]() první samodomo zvedání, resp. podpora unavených listů - zatím měchy. ![]() ![]() ![]() druhé zvedání - cca 2" podložkami nad perka vepředu. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Montáž duralových 30 mm podložek a odstranění nepotřebných lemů ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Montáž nezbytné CB stanice ![]() Nové starší 4,5" pružiny Rusty´s ![]() Starší listy z Hummera H3 - zvýšení o cca 3,5" při standardních houpačkách ![]() Nechtěná úprava za pomoci 16ti tunové tramvaje (auto a ženská se nepůjčuje, o tom prvním jsem se přesvědčil, to druhé vím ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Moje nové starší 33 x 10,5" x 15 na alu discích a maxi pickup hranolka ![]() ![]() ![]() ![]() BF Goodrich a BF Hammer - úprava zadních blatníků(zadělání dovnitř), aby se tam vešly při křížení 33". ![]() ![]() ![]() Nový chladič - považuji také za úpravu, páč se s tím dá konečně jezdit ![]() ![]() ![]() Diferák ven - výměna lamel v samosvoru (nejhošího vynálezu do terénu) ![]() A prozatím poslední úprava a to pevnostní prahy, které jsou vevařeny do karosérie namísto původních. ![]() ![]() ![]() ![]() Tož toto je asi tak vsjo zatím, co se za ty dva roky co mám gazíka událo. Resp. událo se toho více, ale toto je tak v obrazové zkratce to nejdůležitější ![]() |
Autor: | ruta [ Uto, 14.10.2008, 14:06 ] |
Predmet príspevku: | |
No a tady je samotné zvýšení o cca 3 - 4". Kdyby šlo vše v poho odmontovat, tak je to za jeden den aj s pivkem. Páč to pochopitelně nešlo - hlavně ty zasrané listy, to byl porod - tak se to stihlo tak tak za víkend. Ale drží a funguje. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Andrej [ Uto, 14.10.2008, 14:11 ] |
Predmet príspevku: | |
Heský mazel ![]() No na to listí treba poriadnu jesen opadá aj samo ![]() |
Autor: | ruta [ Uto, 14.10.2008, 14:13 ] |
Predmet príspevku: | |
Andrej píše: Heský mazel ![]() No na to listí treba poriadnu jesen opadá aj samo ![]() Radeji bych aby mi to listi chvilu vydrzelo ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Andrej [ Uto, 14.10.2008, 14:20 ] |
Predmet príspevku: | |
Listí už asi čo to vydrží ![]() Jedna otázka riešil si aj prevodové kolečko v 242, ktorým je riadený tachometer?? Páč tu mám jedno 4l čiro a origo viem že je 34z kolečko v 242, lenže to má sklz v rýchlosti na gps cca 20km, a aj AW4 radí inde ako by mala. Zatial nekukol prevody či niesu menené, ale predpoklad mám že to bolo kedysi v dojčlande postavené na min 31" pneu a prekalibrovaný tachometer čo teraz robí problémy ![]() |
Autor: | pal [ Uto, 14.10.2008, 14:34 ] |
Predmet príspevku: | |
A menil si aj prevody v difoch Ruta? |
Autor: | ruta [ Uto, 14.10.2008, 14:37 ] |
Predmet príspevku: | |
Andrej píše: Listí už asi čo to vydrží ![]() Jedna otázka riešil si aj prevodové kolečko v 242, ktorým je riadený tachometer?? Páč tu mám jedno 4l čiro a origo viem že je 34z kolečko v 242, lenže to má sklz v rýchlosti na gps cca 20km, a aj AW4 radí inde ako by mala. Zatial nekukol prevody či niesu menené, ale predpoklad mám že to bolo kedysi v dojčlande postavené na min 31" pneu a prekalibrovaný tachometer čo teraz robí problémy ![]() Zdar Andrej, no ja jsem se uplne vysral na nejake kolecko, to jsou pro me veci, ktere budu resit az budu odporne bohat = nikdy, ci hodne pozde. Ja mam vcil 33" a jezdim s AW4 hozenou do rezimu power a v ramci moznosti nemam s razenim problem, nebo si to aspon myslim. Vim, ze mi to podmeruje a pocita jinak kilometry, tak si tam pausalne davam cca zmerenych 20 % a hotovo. |
Autor: | ruta [ Uto, 14.10.2008, 14:38 ] |
Predmet príspevku: | |
pal píše: A menil si aj prevody v difoch Ruta? Nemenil jsem krome lamel v samoseru vubec nic ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Andrej [ Uto, 14.10.2008, 14:40 ] |
Predmet príspevku: | |
ruta píše: [Prevody menit nebudu zcela jiste, pac to je moc financi, takze vepredu 3:73 a vzadu 3:55 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kua aké šalamúnske prevody ![]() ![]() Hat no na 33" by to aj aj strovil že to ukazuje napikaču ale tunaky na seriových to ukazuje napikaču čo dosť problem najme ked je to zatial iba cestné auto ![]() |
Autor: | pal [ Uto, 14.10.2008, 14:40 ] |
Predmet príspevku: | |
no to hej, v power rezime - cize musis motor riadne vytacat, mam pravdu? Spotreba ako na autobuse. Dnes kupis za 15 papierov nove prevody aj s loziskami. To aj student zaplati ![]() Jedna vec ma este napada - preco si dal von tie mechy? |
Autor: | pal [ Uto, 14.10.2008, 14:43 ] |
Predmet príspevku: | |
Andrej píše: Hat no na 33" by to aj aj strovil že to ukazuje napikaču ale tunaky na seriových to ukazuje napikaču čo dosť problem najme ked je to zatial iba cestné auto ![]() Podla mna tam mate zamenene prevody az moc dopomala. Ja mam ten samy problem ze mi tacho ukazuje na 4.56 viacej ako je skutocnost |
Autor: | ruta [ Uto, 14.10.2008, 14:44 ] |
Predmet príspevku: | |
pal píše: no to hej, v power rezime - cize musis motor riadne vytacat, mam pravdu? Spotreba ako na autobuse. Dnes kupis za 15 papierov nove prevody aj s loziskami. To aj student zaplati ![]() Jedna vec ma este napada - preco si dal von tie mechy? Neradi to do zadnych brutalnich mezi, naopak mi to tak vyhovuje, po meste jezdim stejne na zamcenou trojku, lip to tak radi. Spotreba je nemenna od doby co jsem to koupil, mozna ze jeste mensi. Predtim jsem jezdil za cca 21 l LPG na 100 km, vcil jezdim dalku za cca 18 - 19, mesto pochopitelne vic. A to nejsem zrovna za kazdych okolnosti setrilek s plynovym pedalem ![]() ![]() P.S: Student mozna prevody zaplati, ale ja splacim vic veci na gazika, takze jsem na tom hure nez student ![]() ![]() |
Autor: | ruta [ Uto, 14.10.2008, 14:46 ] |
Predmet príspevku: | |
Jo a jeste co se tyce mechu. Dal jsem je pryc, protoze jsem to mel udelane trosku nedobre, co se tyce foukani. Furt mi to unikalo, tak jsem se nasral a hodil jsem tam vinute pruziny a pak cele listy a od te doby je to good. Ty mechy mi unikaly pres prevlecnou matici, ale to by byla oprava za pak kacek, ale ja jsem si rikal, ze stejne chci mit furt auto "navrchu", tak jsem tam hodil do misek ty pruziny a pak new listy. |
Autor: | ruta [ Uto, 14.10.2008, 14:50 ] |
Predmet príspevku: | |
Pár foteček z akce ve vřesinské strži u nás v Ostravě. Jsou to samé moje náklony, při kterých už mi pěkně lepilo ačkoli to tak na foto nevypadá ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | ruta [ Uto, 21.10.2008, 22:54 ] |
Predmet príspevku: | |
Tady je nějaká fotečka z tohoto víkendu na 4. závodu Shock Cupu v Křemačovských lomech u Mohelnice (CZ). ![]() ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |