4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Legenda II.
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=4&t=96
Stránka 1 z 5

Autor:  diesel [ Pon, 16.10.2006, 17:37 ]
Predmet príspevku:  Legenda II.

Tak je doma. Leštenka navoňaná. Ešte to predýchavam, neviem či dnes zaspím ale mám o zábavu postarané.

Jeep ZG 2,5TD VM r. 98 LAREDO TSi
Vpredu 6,5cm podložky
Vzadu predné péra z ZJ 4L
Rozširujúce podložky 2,5cm
Manuál AX15
SelecTrac NV242

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

...a začína sa opravovanie/dvíhanie....

Autor:  Xader [ Pon, 16.10.2006, 17:39 ]
Predmet príspevku:  Re: Legenda II.

diesel píše:
Tak je doma. Leštenka navoňaná. Ešte to predýchavam, neviem či dnes zaspím ale mám o zábavu postarané.

Je to zatial sériovka:
Jeep ZG 2,5TD VM r. 98 LAREDO TSi
Manuál 5
QuadraTrac - pojde dokelu, bude tam SelecTrac

Obrázok

...a začína sa opravovanie/dvíhanie....


Pekneeeeee ;-) gratulujem.
A co hovoris na temperament motora oproti 2.1TD ?

Autor:  diesel [ Pon, 16.10.2006, 17:44 ]
Predmet príspevku: 

Ďakujem. S tým temperamentom...odspodu je to lepšie než moj XJ ale po nabratí otáčok je to hnilák. Nieje tam niečo v poriadku. Nepočujem turbo ale nedymí to. Jeden z mnou testovaných ZJ 2,5 to mal v poriadku a od určitých otáčok bolo dobre cítiť aj počuť ako tomu turbo tlačí na krk. Ale zase bol inak vylágrovaný tak som ho nebral.

Autor:  Xader [ Pon, 16.10.2006, 17:46 ]
Predmet príspevku: 

diesel píše:
Ďakujem. S tým temperamentom...odspodu je to lepšie než moj XJ ale po nabratí otáčok je to hnilák. Nieje tam niečo v poriadku. Nepočujem turbo ale nedymí to. Jeden z mnou testovaných ZJ 2,5 to mal v poriadku a od určitých otáčok bolo dobre cítiť aj počuť ako tomu turbo tlačí na krk. Ale zase bol inak vylágrovaný tak som ho nebral.


Aj tak musis mat radost :wink:
To ... XJ 2,1TD ...jednoducho legenda ... si zmen :D uz to neplati :lol:

BTW...to vpredu je ram ? vyzera to celkom zaujimavo.

Autor:  teslo [ Pon, 16.10.2006, 17:52 ]
Predmet príspevku: 

Celkom pekne...
Ten SelecTrac pojde dat z Tvojho stareho XJ, alebo su to uplne ine stroje?
Dizajnovo zaujimavy je aj ten "ram" v predu...je to iba nejaky plast, alebo to ma aj nejaku ochrannu funkciu?

Autor:  palo-cherokee [ Pon, 16.10.2006, 17:57 ]
Predmet príspevku: 

GRATULUJEM :-D :D :)

Autor:  Andrej [ Pon, 16.10.2006, 18:01 ]
Predmet príspevku: 

vzyera to čačano super :)

Autor:  diesel [ Pon, 16.10.2006, 18:06 ]
Predmet príspevku: 

Ten rám je len taká čačka. Najprv ho auto v bazári nemalo, potom ho tam dali. Bol som najprv zhrozený podla fotiek ale na živo je celkom designovo vydarený. Mimochodom som vlastne designer. :D Má ocelové jadro napovrchu pogumované a streknuté metalízou.

Moj SelecTrac by tam mal ísť. Budem len musieť rozobrať obe rozvodovky a prehodiť vstup s reduktorom. Niesom si istý náhonom na tachometer ale na pohlad by to malo pasovať.

Autor:  patrik [ Pon, 16.10.2006, 18:27 ]
Predmet príspevku: 

gratulujem pekny - ja mam mat zajtra hotovu prevodovku . pridem na neho pozriet . tak a zase mas co opravovat-upravovat .

Autor:  diesel [ Pon, 16.10.2006, 18:41 ]
Predmet príspevku: 

patrik píše:
gratulujem pekny - ja mam mat zajtra hotovu prevodovku . pridem na neho pozriet . tak a zase mas co opravovat-upravovat .


No ti poviem...zoznam je dlhý. Zadné kotúče majú vyfrézované drážky po nitoch a sú samá hrdza. Pôvodný majite asi neuznával výmenu platničiek. Už mám nové len cez výkend to zhodím a zvážim či nekúpiť aj nové kotúče (v elite 5.800,-). Klíma nefunguje...majitel tvrdil že je chyba v tom tlačítku. Nedrží v zapnutej polohe. Kontrolka po pustení tlačítka neostane svietiť. Natlakovaná je to sme overili. Každopádne som sa pre kúpu rozhodol s vedomím, že klíma nejde. Rádio je zablokované. Obe veci treba riešiť po rozobratí palubovky...z čoho mám trochu strach. Nepoznám to. Na XJ to už rozoberám so zaviazanými očami. Zadný stierač nedolieha na sklo. Vyhrievanie sedadiel samozrejme nefunguje...opravný kit by mal stáť v čechách cca 600,-Kč.

Autor:  Andrej [ Pon, 16.10.2006, 18:45 ]
Predmet príspevku: 

Dieselko, s tou paluboukov rad helfnem to už mam zmáknute je to brnkačka aj ked trochu piplavá ale ide to v pohode ked vieš čo maš poodpajať a odskrutkovať defakto stačí tusím 10 a 13 kluč na nejaké matice a inač krížový šrobovák.

Autor:  palo-cherokee [ Pon, 16.10.2006, 18:50 ]
Predmet príspevku: 

diesel píše:
patrik píše:
gratulujem pekny - ja mam mat zajtra hotovu prevodovku . pridem na neho pozriet . tak a zase mas co opravovat-upravovat .


No ti poviem...zoznam je dlhý. Zadné kotúče majú vyfrézované drážky po nitoch a sú samá hrdza. Pôvodný majite asi neuznával výmenu platničiek. Už mám nové len cez výkend to zhodím a zvážim či nekúpiť aj nové kotúče (v elite 5.800,-). Klíma nefunguje...majitel tvrdil že je chyba v tom tlačítku. Nedrží v zapnutej polohe. Kontrolka po pustení tlačítka neostane svietiť. Natlakovaná je to sme overili. Každopádne som sa pre kúpu rozhodol s vedomím, že klíma nejde. Rádio je zablokované. Obe veci treba riešiť po rozobratí palubovky...z čoho mám trochu strach. Nepoznám to. Na XJ to už rozoberám so zaviazanými očami. Zadný stierač nedolieha na sklo. Vyhrievanie sedadiel samozrejme nefunguje...opravný kit by mal stáť v čechách cca 600,-Kč.


1. kotúče skús v RDR myslím že sú lacnejšie

2. klima - neviem ako na ZJ aje na XJ 98+ tlačítko na klimu nie je
a na Wj je ale nemá aretáciu. ZJ neviem, ale na WJ to funguje tak, že klima sa zapína a vypína podľa nejakého svojho programu, ktorý závisí od teploty, otáčiek, uv senzora a čo ja viem čoho ešte. Dá sa vypnúť tým tlačítkom. Po vytiahnutí kľúčika sa zasa prepne do automatického režimu.

3. vyhrievanie sedačiek - ten kit je úplne na.. (je to zbytočný luxus) poväčšinou býva zlomený káblik k tepelnému senzoru pod zadkom.
Oprava spočíva v zaletovaní 1 káblika, ale dostať sa k nemu je zábava (nie som čalunnik :-( ). Minule som to robil na XJ. Tuším Harley z CZ fóra to už tiež robil

Autor:  diesel [ Pon, 16.10.2006, 18:53 ]
Predmet príspevku: 

Andrej píše:
Dieselko, s tou paluboukov rad helfnem to už mam zmáknute je to brnkačka aj ked trochu piplavá ale ide to v pohode ked vieš čo maš poodpajať a odskrutkovať defakto stačí tusím 10 a 13 kluč na nejaké matice a inač krížový šrobovák.


šmarjá, budem ti navždy povďačný. :wink: Nemal by si čas niekedy cez víkend? Telefón mám, zavolám ti.

Autor:  Andrej [ Pon, 16.10.2006, 18:54 ]
Predmet príspevku: 

diesel píše:
Andrej píše:
Dieselko, s tou paluboukov rad helfnem to už mam zmáknute je to brnkačka aj ked trochu piplavá ale ide to v pohode ked vieš čo maš poodpajať a odskrutkovať defakto stačí tusím 10 a 13 kluč na nejaké matice a inač krížový šrobovák.


šmarjá, budem ti navždy povďačný. :wink: Nemal by si čas niekedy cez víkend? Telefón mám, zavolám ti.


V pohode aj večer cez týžden sa da aspon bude užitočný :-D :-D

Autor:  diesel [ Pon, 16.10.2006, 18:59 ]
Predmet príspevku: 

2Palo: Toto je manuálna klíma. To tlačítko by malo mať aretáciu. Samozrejme nieje isté či chyba je skutočne len tam. :?

Práve harley mal thread o výmene vyhrievania pomocou toho kitu. Ale tiež tam písal, že keď to rozobral tak by sa to dalo opraviť aj bez kitu. Pustím sa do toho keď to bude na rade. Priorita sú tie zadné brzdy a zasratý vzduchový filter...tiež asi v živote nemenený a trochu zaprasený olejom-to sa mi nepáči.


2Andrej: Dakujem zavolám. :wink:

Stránka 1 z 5 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/