Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 11:19
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 2628 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 176  Ďalší
 Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ... 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58
Príspevky: 597
Bydlisko: Banská Štiavnica
Odpoveď s citáciou
Ja by som zhodil dole kryt z paky a uvolnil to lanko (park interlock cable), je tam taka poistka na odpojenie - vid obrazok z prveho linku vyssie..
Pripadne lahnut pod auto a skontrolovat, ci pri tom brodeni v snehu nezachytili o nieco bowden lanka, ci nie je stlaceny alebo zalomeny... alebo auto stoji v prudkom kopci a zaistovaci kolik v prevodovke je vzprieceny.. ale to by islo nastartovat motor..
Otazne je co s tym kto robil.. ako to odstavil a vypol motor.. mal skusenosti s automatom?

Takto od klavesnice mozeme nad problemom dumat az do jari :D
Este Palo by mohol mat nejaky napad, co by s tym mohlo byt...

_________________
Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N
Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"


Str, 18.01.2017, 14:44
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1827
Odpoveď s citáciou
[quote="janoP"]netočí motor iba tak ťukne,ako keby ta paka v polohe P nebola správne, nejde s ňou ani pohnúť[/quote]

V tom prípade tam bude väčší problém. Nech je páka akokoľvek zalepená, tak motor by mal naštartovať. Skúsil si dať neutrál na prídavnej ? Možno by to povolilo to pnutie ak je tam zaklinený ten kolík v péčku.
Ako píše Enduro, otázne je čo s tym kto robil.. ako to odstavil a vypol motor.


Str, 18.01.2017, 22:09
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
chlapci píšete tu nezmysly

ak vychádzam z tohoto:

janoP píše:
netočí motor iba tak ťukne,ako keby ta paka v polohe P nebola správne, nejde s ňou ani pohnúť


tak to ťuknutie bude asi štartérový solenoid. To znamená že NSS spínač je v správnej polohe.
Inak by sa nezoplo relátko a štartér by neurobil ani ťuk.
Takže ak ťukne, tak sa pokúša vysunúť pastorok a asi sa mu to nedarí. Možností je viac. Od vadnej cievky na štartéri cez vadný štartér až po zadretý motor.

A motor nemá lautr nič s tým v akej polohe je páka na A/T. Pretože medzi tým je ešte hydromenič. Takže motor by sa mal dať pretočiť tak alebo tak. Minimálne ručne za maticu na remenici vpredu. Ak je dobrý štartér tak aj premostením štartérového relé v poistkovej skrinke.


Ak nejde pohnúť pákou voliča, tak tam je tiež viac možností. Vadný/zaseknutý BTSI solenoid, poistka voliča,tyčka ovládania tej poistky... vadný brzdový spínač, lanko....alebo zaseknutá tyčka blokovania v P priamo v prevodovke alebo... alebo....

Daj dole hlavicu páky a ten plast okolo páky , vycvakni lanko od BTSI a skús tak

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Str, 18.01.2017, 22:51
Profil WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 02.02.2014, 19:46
Príspevky: 218
Bydlisko: Horný Lieskov
Odpoveď s citáciou
Ono to nieje pravda že vždy na P musì naštartovať.
Mne to niekedy nejde dàm N a ide to. Ale nesvietia mne ani cùvacie svetlà a že je to spojenè s niakym snìmačom.


Str, 18.01.2017, 23:03
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
PB-MYREC píše:
Ono to nieje pravda že vždy na P musì naštartovať.
Mne to niekedy nejde dàm N a ide to. Ale nesvietia mne ani cùvacie svetlà a že je to spojenè s niakym snìmačom.



Myrec pletieš dve rôzne závady a dve rôzne prevodovky.

Ak mu cvaká štartérový solenoid = má správny kontakt v NSS. Takže polohou páky to nebude

A keď sme pri tom tak s trochou snahy ti to naštarujem aj v D alebo akejkoľvek inej polohe voliča :-D

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Str, 18.01.2017, 23:17
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58
Príspevky: 597
Bydlisko: Banská Štiavnica
Odpoveď s citáciou
Pali, v podstate si napisal to iste co ja na predchadzajucej stranke ;)

Ale dovolim si zopakovat, ze takto od klavesnice je to strielanie naslepo.. jedna vec je ci ide kvedlat s pakou, ina ci ide nastartovat.. moze a nemusi to spolu suvisiet...

_________________
Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N
Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"


Str, 18.01.2017, 23:19
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21
Príspevky: 996
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
PB-MYREC píše:
Ono to nieje pravda že vždy na P musì naštartovať.
Mne to niekedy nejde dàm N a ide to. Ale nesvietia mne ani cùvacie svetlà a že je to spojenè s niakym snìmačom.


Čidlo polohy zaradenia spiatočky a neutralu.

_________________
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000


Štv, 19.01.2017, 0:22
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 27.11.2008, 15:26
Príspevky: 523
Bydlisko: tisovec
Odpoveď s citáciou
dík za rady, ale jeep už naštartoval :smt162 ..jednoducho paka povolila z polohy P a jeep urobil brm na 1x.....neviem sam čo mu bolo alebo ešte je,ale zatial štartuje ....ja mam podozrenie že tu polohu P tam známy vrezal nejako neštandartne....ja za 4 r. som osobne s ním nemal ani raz problem

_________________
už len ex.....jeep xj 2,5 ....patrol gr.... jeep xj 4l......


Štv, 19.01.2017, 11:49
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Str, 16.06.2010, 20:49
Príspevky: 305
Bydlisko: Strezenice-City
Odpoveď s citáciou
Čaute, poradí mi niekto aké žiarovky sú v pristrojovke na ZJ, podsvietenie budíkov? Chcem objednať diódy a nechce sa mi to dva x rozoberať. Díky

_________________
5,2 plyňák V8, postupne sa začína podobať na auto ;)


Pia, 20.01.2017, 5:51
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21
Príspevky: 996
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Mam otazku. Kde presne je palivový filter? Bol som dva krat pod autom a ani za Máriu som ho nevidel.

_________________
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000


Sob, 11.03.2017, 21:57
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21
Príspevky: 996
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Mam otazku. Kde presne je palivový filter? Bol som dva krat pod autom a ani za Máriu som ho nevidel.

_________________
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000


Sob, 11.03.2017, 21:57
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Str, 16.06.2010, 20:49
Príspevky: 305
Bydlisko: Strezenice-City
Odpoveď s citáciou
V nádrži, pri čerpadle

_________________
5,2 plyňák V8, postupne sa začína podobať na auto ;)


Sob, 11.03.2017, 22:38
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21
Príspevky: 996
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Treba vsetko rozobrať? Neni z vonku prístupný?
Manual mam. Len na youtube su videa kde su pod autom a tam ho vidno.

_________________
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000


Naposledy upravil Medvedev dňa Ned, 12.03.2017, 14:23, celkovo upravené 1



Sob, 11.03.2017, 22:53
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 03.07.2011, 11:10
Príspevky: 847
Bydlisko: Martin
Odpoveď s citáciou
Servisný manuál (1998-2004) a katalóg náhradných dielov(1999-2004)
Jeep Grand Cherokee WJ
https://drive.google.com/file/d/0ByDsGY ... sp=sharing
alebo
https://webshare.cz/file/29xdY5cA1t/jeep-iso
Píše sa rok 2017, tak dúfam, že image CD si do virtuálnej mechaniky dokáže pripojiť každý.

_________________
MAZDA CX-30
EX: Jeep Grand Cherokee Overland 2004
2.7 Diesel
bbooble zavináč gmail.com


Ned, 12.03.2017, 10:26
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 21:15
Príspevky: 2569
Bydlisko: Handlová
Odpoveď s citáciou
na wj 4,7 vraj musi ist dole zadny naraznik, tazne, nadrz a potom si tam.

_________________
Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 - zatial sa zoznamujeme


Ned, 12.03.2017, 14:16
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 2628 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 176  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: