Dnes je streda 28. mája 2025, meniny má Viliam a zajtra Vilma
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 5 ] |
|
Autor |
Správa |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
Na Grande ´98 mam QuadraTrac. Vobec nediferuje, predok sa pri zatacani neskutocne bije so zadkom, prosto napevno. Vraj sa to lubi zapiect. Rozobral som to, ze ten veky valec skusim rozhybat. A ono sa to pretaca navzajom relativne lahucko. Cize zapecena nieje. Na valci su dva napustaky na visco kvapalinu. Ale namiesto kvapaliny tam je doslova vazelina. Neskutocne huste. To vidim ako pricinu toho nedifovania. Toto som nasiel na nete: http://www.performanceoffroadcenter.com ... ts_id=3808
Je to ta kvapalina, ktora sa nalieva do toho valca s lamelami?
_________________ zelena mrdka
|
Ned, 03.02.2008, 1:03 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Na mojom NV249OD napúšťacie otvory niesu, mení sa celá viskospojka. Ak sa nemýlim tak to TCL-1 sa dávalo do starších quadratracov( http://jubileejeeps.org/quadratrac/index.htm ). Ako kdesi písal Harley, výmena viskospojky za novú stojí cca rovnako ako konverzia na jazdený selectrac...ja by som neváhal.
hoĎ sem fotku toho valca s napúšťacími otvormi ak možeš.
Náplň viskospojky v dobrej kondícii by mala byť tekutózna...po zahriatí trením lamiel má zhustnúť a tým akoby zamykať. KeĎ je po smrti tak je hustá furt.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Ned, 03.02.2008, 9:09 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
Foto hodim vecer. Tiez si myslim ze ta kvapalina je iba do starych Q-drive. Asi by to ani nepomohlo naliat ju do tej visco. By som nepovedat ze by sa viskozita teplotou zvysola, zaujimave, taku kvapalinu ako adekvatnu nahradu asi doma nenajdem  . Mam doma este jeden CommandTrac, tak ho tam nahodim, pricom ak zozeniem S-trac, tak tam poputuje ten.
_________________ zelena mrdka
|
Ned, 03.02.2008, 10:42 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
pal píše: By som nepovedat ze by sa viskozita teplotou zvysola, zaujimave,
v tomto prípade je to skutočne tak...proti fyzikálnym "zvyklostiam".
druhá vec je, že sa to ako celok mení nielen kôli tej náplni ale možno aj kôli dosť pravdepodobnému opotrebeniu lamiel.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Ned, 03.02.2008, 11:19 |
|
 |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
Pal,vybodni se na nějaký zprovoznění vizka. Buď to nech jak to je a mezi tím sežeň Selec trac a nebo tam zatím hoď Command tr. Samotný vizko stojí přes 15tis. Kč a ikdyž je výměna jednoduchá,tak za ta prachy mám skoro dva SelecTracy.
Nezaměňuj pojmy.Ty máš přídavnou NV 249 Quadra Trac-OD, a né Quadra Drive. Quadra Drive není přídavná převodovka ale typ pohonu celkově.který používá přídavku Quadra Trac I nebo II, a je až na Grandech WJ. Né na ZJ !
Ta náplň v odkazu http://www.performanceoffroadcenter.com ... ts_id=3808
je náplň do přídavky WJ Granda NV 147 a nebo NV 247 kde není vizkospojka ale spojka používající k přítlaku a tím i připojení předku gerorotorový čerpadlo a v týhle převodpvce už není ATF olej ale speciální náplň.
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Pon, 04.02.2008, 21:43 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 5 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|