Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 25.05.2025, 20:58
Dnes je nedela 25. mája 2025, meniny má Urban a zajtra Dušan




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 68 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5
 Spotreba a problémy 
Autor Správa
Čumil

Registrovaný: Pon, 12.05.2008, 19:47
Príspevky: 1
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Caute chalani,

Ak viete mi niekto poradit s mojim problemom tak budem naozaj vdacna.
Takze mam Renault Laguna 2,2 diesel, vsetko je v elektrike a verte mi je to hroza.
Moj problem:
neskutocne cierny ale naozaj neskutocny dym ide za mnou ci za studena a ci za chodu. Najviac pri preradovani cize zrychlovani, ked idem rovnakou rychlostou nepridavam neubaram tak nedymi. A samozrejme na 2,2 idem ako na babete cize nema ziadny vykon to auto.
Bola som uz dva krat na diagnostike a ste mi hovoria inu pricinu. Najskor som vymenila prietokomer, potom neaky RGventil ci co a teraz mi naposledy povedali, ze to moze byt chladic vzduchu na turbe alebo turbo.
Tak ak mate niekto s niecim takymto problem alebo ste mali tak prosim odpiste mi, ale seriozne dala som uz dost penazi do toho uz by som rada vedela co tomu moze byt.
Dakujem


Pon, 12.05.2008, 19:59
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ahoj romana no cierny dym budu bud vstrekovacie trysky alebo turboduchadlo :wink:

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Pon, 12.05.2008, 20:02
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6668
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To som riesil nedavno - mozna zdochnuta tryska (alebo aj viac).
Treba vybrat a sup na diagnostiku (skuska pretlakom, ci ako sa tomu nadava). Tam zistis ci su ok, ale niektora naprd, a ak ano, aj ktora. Nasledne jednu (alebo viac) kupis, vymenis a si za vodou ...

Nechcem tvrdit ze to je tvoj problem, ale je to dost mozne ..

Zdochnute turbo - biely dym. (vraj, ja som benzin positive).

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Pon, 12.05.2008, 20:48
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak podla toho čo tu píšeš ti nepomôže ani Koperfield ani najlepší mecanic dokonca ani Finder :lol: .

Máš D, TD, HDi.... rok výroby....od kedy to začalo. Alebo si to už tak kúpila? /v tom prípade vrátiť/ .
Inak dobrích automechanikov je ako šafránu /kurvamálo/ ale skús sa poinformovať tu : http://www.agat.sk/01-profil.html

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pon, 12.05.2008, 20:52
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 13.12.2006, 23:17
Príspevky: 667
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Skus sa najprv pozriet na turbo. Cely chladiaci okruh - ci ti niekde neunika vzduch von (napr. niekde v chladici). Je to najjednoduchsi a najlacnejsi test a moze to byt pricina. Ja mam vectru 2.0 a mal som v chladici turba dieru asi ako 50 haliernik a auto fungovalo presne ako pises ty :) . Straasne to dymilo a nechcelo to vobec chodit. Dokonca raz mi vypadla hlavna privodna rura vzduchu do chladica turba a nevedel zom sa rozbehnut na jednotke !

_________________
Lestenka


Pon, 12.05.2008, 20:53
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00
Príspevky: 1239
Bydlisko: Senica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to je 4x4? :wink:

a ta pricina je toto: :-D
Obrázok

_________________
Zlatníctvo-Hodinárstvo


Pon, 12.05.2008, 21:34
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
Príspevky: 2183
Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
Odpoveď s citáciou
Poslať 
biker píše:
to je 4x4? :wink:

a ta pricina je toto: :-D
Obrázok


Ato vieš jak hluchonemý kupoval renault na lízing.

(naozaj nenarážam na to čo pripomína značka)

_________________
ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP)
.... alebo ....
*Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*


Pon, 12.05.2008, 23:09
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Moc čierny dym znamená príliš moc nafty v pomere so vzduchom :-D

1.) ak turbo nie je počuť (turbo je vždy tak nejak počuť) - mohlo by byť zablokované, alebo inak mechanicky znefunkčnené a netlačí vzduch do sania, ale riadenie čerpadlo by nemalo rozpoznať že má dávať viac nafty...

2.) ak je chladič KO (deravý) - turbo tlačí a regulácia hovorí že dáva a riadenie čerpadla hovorí, že dá viac nafty k natlačenému vzduchu, ale nikde nie je snímač úniku v chladiči stlačeného vzduchu... rovnako sa to može tváriť aj s poškodenými hadicami (spojmi) v sacom potrubí

3.) vzduchový filter - pri veľmi silnom znečistení motor dymí čirnym dymom.

4.) "tečúce" trysky - to jest nerozprašujú do jemnej hmly ale vytvárajú vačšie kvapky a dokonca prúd nafty tiež robia čierny dym

5.) veľký predvstrek = okamih vstrekovania paliva do motoru = čierny dym, sprevádzaný výrazne ostrým zvukom motora. Ale nepokazí sa to zo dňa na deň.

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Uto, 13.05.2008, 11:33
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 68 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: