Dnes je piatok 1. novembra 2024, meniny má Denis, Denisa a zajtra nikto
Cherokee 2004-part time mod
Autor |
Správa |
piggybank
Učeň
Registrovaný: Pon, 30.11.2009, 20:29 Príspevky: 37 Bydlisko: Bratislava
|
caute chalani, neviem ci to je normalne ale podla mna nie. Ked zaradim na prevodovke 4x4 stupen PART TIME, tak pri uplnom vytoceni kolies auto kusok prejde a potom zastavi a nic...(automat) ked pridam plyn zacne skackat jak jebnute....robi to len pri uplnom vytoceni kolies..ked potom prepnem na zadny nahon alebo FULL TIME tak to robi tiez ale potom prestane a na tychto stupnoch to normalne nerobi, iba ked tam dam PART TIME...netusim ci to je normalne...
Este jedna otazka...mam nemecky manual k autu cize sa moc nevyznam...v terene potrebujem aby mi auto rozdelilo silu na kolesa, ked sa zacnu pretacat aby zastavili. Mamkina suzuki sx4 ma uplne zahambila..Skusal som aj 4x4 full time aj part time aj uzavierku a nic...neviete niekto co robit? a ci to auto vobec ma taky system? diky za pomoc
|
Štv, 21.01.2010, 22:42 |
|
|
piggybank
Učeň
Registrovaný: Pon, 30.11.2009, 20:29 Príspevky: 37 Bydlisko: Bratislava
|
Netusim ani naco ten partime je....vobec ziadna zmena oproti full time...Akurat co som sa docital v manuali, ze sa nepouziva normalne ako FULL TIME, iba v terene
|
Štv, 21.01.2010, 22:44 |
|
|
lop21
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 29.08.2007, 20:54 Príspevky: 435 Bydlisko: Lučenec/Nitra
|
robi to na ceste? teda na povrchu tvrdom?
_________________ Človek je najmenej sám sebou ked hovorí za seba, dajte mu masku a povie Vám pravdu. O.Wilde
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 (LPG), 2,5"lift, AT , nejaká výbava
|
Štv, 21.01.2010, 22:50 |
|
|
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
je to ok, len to uz takto nerob, a hlavne skus pohladat, urcite to tu najdes
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Štv, 21.01.2010, 22:54 |
|
|
MARTINO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3143 Bydlisko: VYCHOD PO
|
_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom. ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk
|
Štv, 21.01.2010, 23:03 |
|
|
biker
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00 Príspevky: 1239 Bydlisko: Senica
|
piggybank píše: Netusim ani naco ten partime je....vobec ziadna zmena oproti full time...
aku mas pridavnu prevodovku? selec-trac? to je ta za automatom a idu z nej dva kardany.
fulltime je otvoreny medzidif: taha predok-zadok zalezi ako je ktory zatazeny.
part time: zatvoreny medzidif: predok-zadok je zamknuty,pouzivat iba na nespevnenom povrchu-sneh,blato... no a v terene.
zmenu zistis ked sa das prednymi kolesami na suchu cestu a zadok na lad... zarad FT ako rychlo sa rozhybes a potom PT
|
Pia, 22.01.2010, 0:23 |
|
|
laci73
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03 Príspevky: 553 Bydlisko: xx
|
Je to normalne, kolesa pri plnom rajde prejdu roznu vzdialenost a kedze mas medzinapravovy diff zamknuty tak sa ti auto zastavi a ked pridas poskakuje, nakolko kolesa presmykuju. Preto sa PART time pouziva iba na klzkom podklade kde kolesa maju moznost preklznut. Tento poskakujuci efekt je este VYRAZNEJSI u aut s DLHYM RAZVOROM.
|
Pia, 22.01.2010, 5:46 |
|
|
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Radit Part Time na asfalte a este k tomu vytocit uplne kolesa je riadna prasacina.
To skackanie je normalne. Pri uplnom vytoceni kolies to robi aj na Full Time, ak su na prednych poloosiach krize a nie homokinetaky.
|
Pia, 22.01.2010, 8:30 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Šprajcovať to bude tak či tak bez ohladu či máš homokineťák či kríš, proste fyziku neojj...... Ono ešte pár krát to poskúšaj na tvrdom povrchu a budeš meniť predné homokineťáky na náprave a kedže ju máš nezávislu tak to nebude docela lacný špás.
Ostatné povedali chalani.
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Sob, 23.01.2010, 13:08 |
|
|
piggybank
Učeň
Registrovaný: Pon, 30.11.2009, 20:29 Príspevky: 37 Bydlisko: Bratislava
|
Chalani diky za info, skusat to uz rozhodne nebudem, len som sa zlakol ze co to krva je dufam ze som si nic neodfajcil ...inak full time je mod kedy idu secky kolesa rovnako...A part time? lebo nevedel som sa na zasnezenom kopci otocit, skusal som secky mody a nic...Suzuki sx4 sa tam otocil. mozno je to tym ze mam yokohamy ale celorocky...
|
Sob, 23.01.2010, 18:28 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Full time je mod kedy možeš jazdiť na 4x4 aj na pevnej ceste teda je otvorený medzidif v prídavke. Idú všetky 4 kolesá vzhladom na povrch tak sa nediv ked niektoré aj stoja ked preklzuješ.
Part time je 4x4 z uzavretým medzidifom, teda jazda len na nespevnenom povrchu. idú všetky 4 kolesá a je natvrdo rozdelená sila medzi prený a zadný náhon.
A kedže nemáš uzávierky diferenciálov tak vždy nejaké kolesá ked su problemy budu stáť a iné sa točiť.
A vela pomože autu dobré obutie.
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Sob, 23.01.2010, 18:32 |
|
|
piggybank
Učeň
Registrovaný: Pon, 30.11.2009, 20:29 Príspevky: 37 Bydlisko: Bratislava
|
Diky moc, to som chcel pocut. Uz v tom mam jasno, moj problem je asi to obutie. Nemozem chcet od auta zazraky ked ma celorocky ( hlavne na snehu). A okrem toho liberty neni moc offroadak...skor do lesa
|
Sob, 23.01.2010, 21:12 |
|
|
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Vysvetlim ti to este takto :
Full time :
Mk je rozdeleny na 4 kolesa 25% - 25% predok a 25% - 25% zadok (spolu 100 %)
Ak jedno akekolvek koleso zdvihnes, pride na lad a pod. tak : 100 % MK ide prave na odlahcene koleso vo vzduchu cize v praxi stojis na mieste.
Part time je jasny 3 kolesa vo vzduchu stojis. Ak 2, teoreticky by si sa mal pohnut (ale nie na kriz), ale nemas 100 % Mk ale len 50%.
Ak si to dal nakriz stojis. (napr. prave predne a lave zadne vo vzduchu)
|
Ned, 24.01.2010, 8:41 |
|
|
piggybank
Učeň
Registrovaný: Pon, 30.11.2009, 20:29 Príspevky: 37 Bydlisko: Bratislava
|
Este jedna vec: dnes som zacul cudny zvuk z motora...Nejake sproste klepkanie, zistil som ze to ide asi od alternatora, potvrdili mi to aj chalani v oilpartneri. Asi lozisko alebo co...Zevraj to moze byt aj zimou ale auto bolo zohriate a robi to uz cely den...Cize pochybujem ze to prestane.Neviete ako to riesit? ci musim kupit novy alternator? (je to zevraj pekna palka okolo 600eur) moze byt ze to tak skoro odide? mam 12/2004, 88000km
|
Ned, 24.01.2010, 22:45 |
|
|
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
U nas je taky servis kde previjaju elektromotori. A spravia tam aj alternatori, od lozisk cez previnutie. raz som tam niesol no name alternator zo stvorkolky z taiwanu a nemali problem ho opravit.
Ja by som hladal takuto nejaku dielnu.
|
Ned, 24.01.2010, 22:56 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|