Dnes je štvrtok 26. júna 2025, meniny má Adriána a zajtra Ladislav, Ladislava
Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...
Autor |
Správa |
tibik
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 15.03.2009, 22:18 Príspevky: 2349 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
Efi ložisko je iste chytene lebo hučí jak fras , len ako som písal je to len dočasne riešenie aby bola jeepka ako tak v pripade potreby pojazdna .
_________________ Ex. XJ. 2,5td 1998. WJ 2,7 crd 2002. zatial leštenka . Grand Vitara 2,0td 2006 3dv. WK/WH 3crd. 2006. Prejdem kade chcem - skoro všade !
|
Štv, 09.10.2014, 11:10 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
tibik loziska/naboje mame rozne druhy aj za dobre ceny
|
Štv, 09.10.2014, 12:43 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
tibik píše: dieselko máš pravdu , mne napr. vidržia zvisle č. rovné 2r. a je jedno či su mopar alebo nejake španielske - nemecke za polovičnu cenu ale dlhšie ako tie 2r my proste ešte nevydržali. ak ti mopary vydržia dva roky, tak sa velmi lahko dajú upraviť na dalšie dva roky životnosti...len ich treba otvoriť a trabárs karboškou obnoviť dilatačnú špáru na silonovom kuželi. Ona je totiž od výroby velmi malá a zakrátko sa plochy o seba oprú a prítlačná pružina už prestane "vytesňovať" vôlu. To je to kurvítko. Taiwanské majú trecí kužel nízky a z nejakého šit plastu, miesto silonu, a ich úprava už vyžaduje sústruh...no vo výsledku je lepšia. Ja som si jeden urobil "doťahovací" a druhý ponechal pružinový...no oba s ešte väčšou pracovnou plochou než mopar. Takže uvidí sa..testujem... 
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Štv, 09.10.2014, 12:53 |
|
 |
tibik
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 15.03.2009, 22:18 Príspevky: 2349 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
palo-cherokee píše: tibik loziska/naboje mame rozne druhy aj za dobre ceny jj. to viem len totok je ako by som povedal na cca 3-4dni potom dam naspeť pôvodnu poloos aj s dobrím lož. no do buducna každopadne planujem kupiť 2ks. Idem totiž jednu napravu komplet zgeneralkovať nech je do zasoby , a možno aj na výmenu ,lebo na tej čo je teraz je naprd jedno oko na zv. čap - vydrate ,alebo je vybité skratka ide tam celkom lahko a lahko aj von dokonca pri výmene vypadol aj s otočom.
_________________ Ex. XJ. 2,5td 1998. WJ 2,7 crd 2002. zatial leštenka . Grand Vitara 2,0td 2006 3dv. WK/WH 3crd. 2006. Prejdem kade chcem - skoro všade !
|
Štv, 09.10.2014, 13:44 |
|
 |
Luther
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2164 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
|
Páni, zháňam tento mechanizmus nastavovania svetla (ľavá strana):  Prípadne ak niekto má aj svetlá v dobrom stave - kúpim 
_________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!
|
Štv, 06.11.2014, 14:43 |
|
 |
enduro
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58 Príspevky: 597 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
ze si to ty mrknem to doma, malo by sa mi to kdesi povalovat  teda ten mechanizmus, svetla nemam..
_________________ Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"
|
Štv, 06.11.2014, 16:02 |
|
 |
Luther
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2164 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
|
enduro píše: ze si to ty mrknem to doma, malo by sa mi to kdesi povalovat  teda ten mechanizmus, svetla nemam.. Bol by som Ti veľmi vďačný 
_________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!
|
Štv, 06.11.2014, 16:15 |
|
 |
Turek
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 16.06.2010, 20:49 Príspevky: 303 Bydlisko: Strezenice-City
|
Kto mi poradi ako zistim aky typ prevodovky mam v aute? Jedna sa o ZJ 5,2 r.v.96 automat. Zboku na pravej strane som nasiel akusi nalepku ale necitatelnu. Nema to niekde stitok alebo vyrazene cislo? Alebo nejaky vin dekoder ktory prezradi taketo zahady...
_________________5,2 plyňák V8, postupne sa začína podobať na auto 
|
Štv, 20.11.2014, 15:03 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
2Turek bud 44RE alebo este 46 RH rozdiel medzi nimi sa da poznat aj okom 
|
Štv, 20.11.2014, 15:25 |
|
 |
Turek
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 16.06.2010, 20:49 Príspevky: 303 Bydlisko: Strezenice-City
|
Oci mam v poriadku ale to by som tie prevodovky musel poznat aby som ich rozoznal. Skusim pozriet na nete a porovnam ze co tam vlastne mam za mrchu. Ale diky...
_________________5,2 plyňák V8, postupne sa začína podobať na auto 
|
Štv, 20.11.2014, 16:08 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
ak do toho ide vlavo hore 7pinovy konektor tak je to RE ak nie tak RH olej aj filter je rovnaky
|
Štv, 20.11.2014, 16:35 |
|
 |
BOOBLE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 03.07.2011, 11:10 Príspevky: 901 Bydlisko: Martin
|
Už som sa dávno nič nepýtal, tak skúsim. Žhaviče na "univerzálnej" diagnostike ukazuje len, že to žhaví ale konkrétne ktorý to nevie. Jeepacka diagnostika ukáže všetky žhaviče ?
_________________ MAZDA CX-30 EX: Jeep Grand Cherokee Overland 2004 2.7 Diesel bbooble zavináč gmail.com
Naposledy upravil BOOBLE dňa Štv, 20.11.2014, 22:23, celkovo upravené 1
|
Štv, 20.11.2014, 17:48 |
|
 |
jojo007
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 05.03.2012, 15:54 Príspevky: 144 Bydlisko: Malacky
|
Nemám jeepa naftáka ale u druhých aut som si všimol že majú žhaviče pospájané lištou, keď chceš diagnostikovať zlé, tak poodpájať a jednotlivo premerať. Treba sa pozrieť sem tam aj na ten motor a nie iba diagnostiku do zástrčky a čumieť čo napíše. 
_________________ Poďme skratkou. Síce je to ďalej, ale je tam horšia cesta. Jeep Wrangler TJ 4l, 8" Fabtech, 36 Swamper.
|
Štv, 20.11.2014, 19:40 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
jojo007 píše: Nemám jeepa naftáka ale u druhých aut som si všimol že majú žhaviče pospájané lištou, keď chceš diagnostikovať zlé, tak poodpájať a jednotlivo premerať. Treba sa pozrieť sem tam aj na ten motor a nie iba diagnostiku do zástrčky a čumieť čo napíše.  Jojo, spoločné žhaviče je technológia klasických TD motorov. Nažhavíš a ideeeš. V lepšom prípade nejaké primitívne riadenie s časovačom a teplotnou závislosťou. Moderný diesel (väčšina commonrail motorov) ale používa žhaviče na všetko možné a spína ich podľa potreby a často aj jednotlivo. A nemusia byť ani na 12V ale sú kadejaké 7,5, 3.3 a podobné divné voltáže pracujúce s PWM moduláciou. A čím novšie, tým horšie. 2Booble: u 2,7crd sú 2 žhaviace relé. Jedno je na valce 1,3,5 a druhé na 2 a 4. Ale ak chceš 100% zistiť či sú žhaviče OK, tak ich len vybrať von a otestovať
|
Štv, 20.11.2014, 20:18 |
|
 |
BOOBLE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 03.07.2011, 11:10 Príspevky: 901 Bydlisko: Martin
|
Však ja ich dávam vždy poskúšať "ručne". Len som bol zvedavý či to ide aj inak.
_________________ MAZDA CX-30 EX: Jeep Grand Cherokee Overland 2004 2.7 Diesel bbooble zavináč gmail.com
|
Štv, 20.11.2014, 22:27 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|