Dnes je piatok 2. mája 2025, meniny má Žigmund a zajtra Galina
prerábka riadenia Jeep chero
Autor |
Správa |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Ale vlastne sa zmeni len o tolko co pustia gulove capy v hlavnej riadiacej tyci a spojovacej tyci.
Ja osobne som na asfalte nepocitil ziaden problem pri prepruzeni, prepruzenie trva len par sekund. Ano v terene je to ine ale tam sa chodi pomaly, tam mi je to jedno.
|
Str, 26.01.2011, 10:26 |
|
 |
rustycj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49 Príspevky: 692 Bydlisko: TN
|
minimalne o tolko co pustia gulove capy + ako palo hovori ked L a P koleso nemas v rovine, predstav si pravouhly trojuholnik. nie je to vela ale je citelne, hlavne u vyssich zdvihoch. bumpsteer je o inom. ked vyvesis napravu napr. na zdvihaku, zbiehavost je taka ista ako ked stoji na zemi.
|
Str, 26.01.2011, 11:16 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
rustycj píše: ked vyvesis napravu napr. na zdvihaku, zbiehavost je taka ista ako ked stoji na zemi.
Leda tak na YJ a WJ kde je spojovačka medzi otočmi kolesa, pri Y riadení ako má XJ, ZJ, TJ určite nieje rovnaká zbiehavosť ked auto zdvihneš. TO by som po lifte auta nemusel robiť geometriu
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Str, 26.01.2011, 11:43 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
rustycj píše: bumpsteer je o inom. Ano, to vieme. Bumpsteer je vtedy, ked koleso pri prepruzeni (naraze na prekazku) ma tendenciu "zatacat" . Sklbe ti volant z ruky. Dost casty jav na zdvihnutom aute so zlou geometriou panhardky voci stuchacke, pripadne zlym zaklonom. rustycj píše: ked vyvesis napravu napr. na zdvihaku, zbiehavost je taka ista ako ked stoji na zemi.
Pri XJ, ZJ,TJ NIE! Tam sa to prave meni. WJ, CJ a YJ to ma lepsie.
Akoze nieje to zas nic strasne, meni sa to minimalne. Ale meni! Aj ked to nie je ten hlavny dovod, preco to ludia prerabaju.
ale serme uz na to, lebo ako som pozeral, tak Lukas uz tymto svojim problemom zaspamoval vsetky okolite sk aj CZ fora 
|
Str, 26.01.2011, 13:14 |
|
 |
LUKAS4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 06.11.2008, 9:26 Príspevky: 599 Bydlisko: SE
|
Ale stále neviem či sa to dá nejako dorobit ten držiak alebo nie?? ale šak nejak to tam skúsim nalaborovat 
_________________ Ja cesty nevyhladávam, ja si ich tvorím
|
Str, 26.01.2011, 18:28 |
|
 |
elmino
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 11.08.2009, 15:40 Príspevky: 357 Bydlisko: Sp.Nova Ves
|
niekde som videl spojovačku zo ZJ na XJčku,je taka zahnuta a je vlastne vyžšie ako original XJčkova voči naprave?
_________________ červene cherokee 96 prekopane na98
|
Str, 26.01.2011, 18:38 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
2Lukas:
dorobit sa da , ale je problem s uchytenim (pevnost)
alebo sa da kupit cela otoc uz upravena (currie napriklad)
2elmino:
ZJ diesel a 4.0 ma rovnaku spojovacku ako XJ - 2capy+trubka
ZJ V8 ma spojovacku inu, pevnejsiu a je to vykovok
pasuje to 1k1, nevyhoda je jednak vyssia cena a teiz to, ze pri vymene capu na pravej strane menis celu tyc
|
Str, 26.01.2011, 18:47 |
|
 |
elmino
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 11.08.2009, 15:40 Príspevky: 357 Bydlisko: Sp.Nova Ves
|
prerobit to na demontovateľny čap nebude až take hrozne.dˇakujem Palo
pravy čap pri otoči je sučasť tyče riadenia od pitmanky
_________________ červene cherokee 96 prekopane na98
Naposledy upravil elmino dňa Štv, 27.01.2011, 10:02, celkovo upravené 1
|
Str, 26.01.2011, 20:29 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
Aká je tam predná náprava na XJ? Ak D30 nedali by sa otoče prehodiť z nápravy z WJ? A zvyšok dopasovať?
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Str, 26.01.2011, 22:26 |
|
 |
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Str, 26.01.2011, 23:57 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Romo11 určite nie ono jedna ja druhá sú D 30 ale každa je iná a z WJ by nesedela rozteč pružín, a iných vecí, nehovoriac o prevodovom pomere. Naviac Wj má inú rozteč štiftov a najmenšie disky sú 16 a nie každy tam zapasuje. Prispôsobiť sa dá ale všetko.
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Štv, 27.01.2011, 10:11 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
Andrej: ja som nemyslel celú nápravu, ale len tie otoče od zvislých čapov či by neboli zámenné, náprava ako taká s difom aj poloosami by ostala pôvodná. Ale asi to neni tak jednoduché, bol to len taký nápad 
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Štv, 27.01.2011, 10:33 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
nem nempasuje
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Štv, 27.01.2011, 10:56 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|