Dnes je štvrtok 29. mája 2025, meniny má Vilma a zajtra Ferdinand
Autor |
Správa |
MARTINO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3143 Bydlisko: VYCHOD PO
|
_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom. ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk
|
Uto, 15.05.2007, 9:21 |
|
 |
MiroZa
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:50 Príspevky: 819 Bydlisko: SK
|
|
Uto, 15.05.2007, 9:28 |
|
 |
Pali
Učeň
Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 19:38 Príspevky: 72 Bydlisko: okr.Bardejov
|
Suhlasim,ja uz mam doma presne tuto viskospojku,do "tvrdsich"podmienok,stoji bez vrtule cca do 5000sk
|
Pon, 18.06.2007, 11:08 |
|
 |
Master
Učeň
Registrovaný: Štv, 07.12.2006, 19:18 Príspevky: 29 Bydlisko: Písek a Praha :)
|
Ja mam docela podobny problem, od te doby co mi menili turbo za starsi, protoze mi teklo, tak se auto pri ceste do delsiho kopce zacalo hrat, ale pouze kdyz jedu 100km/h a vice. Presahne to 100°C byl sem i na 105 ale pak uz sem to nechtel pokouset a radsi sem zpomalil. Bylo mi receno ze je to v poradku dokud nedosahne teploty 120°C ale jak to ze se mi to do ted nehralo a teplota zustavala na 90? Ted kdyz zaprahnu vlek za auto tak ho uvarim  Musim vyzkouset to co ste tu radili ale visko spojka je ok to uz sem zkousel, jen me nenapadlo sahnout na trubku od termostatu...
_________________ Jeep Cherokee 2,5TD
Rok 1999
Podvozek Invel 3,5"
BFG 30x9,5x15
Allamat 296
|
Uto, 19.06.2007, 10:17 |
|
 |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
To že se ti auto"nehřálo" se starým turbem je logický.Jestli málo tlakovalo,tak se motor taky nemohl víc ohřívat.Větší tlak= větší teplota.
S Grandem s originál termostatem, 195°F(91°C), jsem stabilně jezdil 100-105°C. Normální provozní teplota.
Dal jsem 180°F(83°C) termostat a jezdím stabilně 90°C a jen vyjímečně jdu těsně pod 100°C ale né přes!
Dal jsem taky čidlo elektr.ventilátoru pro jeho první rychlost o stejný stupně níž jako termostat aby sepnutí navazovalo na termostat a nebyly tam teplotní skoky.
Díky studnějšímu termostatu jezdím na lehce bohatší směs.Což je pro motor lepší ale spotřeba se mi díky zvýšení výkonu nezvedla.
Mám dvourychlostní elktr.ventilátor(5,9 nemá vizkospojku a mech vent.). První rychlost se zapíná od 102°C do 104°C , druhá rychlost ve 105°C.
A samozřejmě s klimou.A hodnoty to jsou s origo čidlama.Se sníženým čidlem první rychlosti zapínám vrtuli v 94°C
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Uto, 19.06.2007, 10:42 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|