Dnes je piatok 16. mája 2025, meniny má Svetozár a zajtra Gizela
Autor |
Správa |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
A ktorý kit by bolo dobre kupit?
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Str, 25.01.2017, 20:04 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
Medvedev píše: A ktorý kit by bolo dobre kupit? Ale ani jeden z tych kitov sam o sebe nebude fungovat tak ako treba. V principe ak zoberies seriovy motor a nasypes do neho ten stroker kit tak ako je bez zmeny ostatnych komponentov, tak ziskas relativne velky narast krutiaceho momentu (lebo vacsi zdvih) ale relativne malo konikov navyse (lebo seriova vacka sanie vyfuky riadenie zmesi atd.) Toto cele je na dlhu debatu. Zastav sa alebo sa ozvi pripadne. Silno zavisi co od toho motora chces a v akych otackach, co s tym planuej dalej, co bude za tym zavesene...
|
Str, 25.01.2017, 20:24 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Este nejdem nic kupovat. Len zistujem co k tomu treba a tak... Ked tak pomaly to pokupovat a potom raz poskladat. Nemam nikoho na daňovom aby som si koli tomu spravil nejaku "vratku" 
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Str, 25.01.2017, 20:32 |
|
 |
indian
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15 Príspevky: 556 Bydlisko: Bratislava
|
palo-cherokee píše: Medveď má vzadu Dana35. Pôvodne tam bola D44A hliníková so samosvorom. Takže jedno lepšie ako druhé. Hliníková 44A má síce prevodové súkolie a ložiská veľké skoro ako D60, ale stále je to C-klip náprava a navyše s hliníkovým obalom a klemami. Sériová 5.9 dokáže pri funkčnom samosvore a troche snahy spoľahlivo rozlámať klemy čo držia kôš diferáku. Lebo hliník. Ak chceš, dám foto  pali, pripadne postni nejake foto rozlamanych seriovych naprav a co sa cca stalo. celkom by ma zaujimalo, kolko vydrzia seriove napravy, povedzme d30 a d35, pripadne d44 dik zvacsa viem o zlomenych poloosiach, pripadne krizov, to poznam aj sam Príloha:
krizik.jpg [ 141.87 KiB | Zobrazené 9982 krát ]
_________________ Jeep Cherokee XJ 5.3
|
Str, 25.01.2017, 20:39 |
|
 |
PB-MYREC
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.02.2014, 19:46 Príspevky: 218 Bydlisko: Horný Lieskov
|
Mne zas v predu vylàmalo satelity na 33 swamperoch. Čiže viacej konìkov tak isto treba niečo masìvnejšie
|
Str, 25.01.2017, 20:47 |
|
 |
indian
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15 Príspevky: 556 Bydlisko: Bratislava
|
PB-MYREC píše: Mne zas v predu vylàmalo satelity na 33 swamperoch. Čiže viacej konìkov tak isto treba niečo masìvnejšie v predu si mal seriovu danu30?
_________________ Jeep Cherokee XJ 5.3
|
Str, 25.01.2017, 21:17 |
|
 |
PB-MYREC
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.02.2014, 19:46 Príspevky: 218 Bydlisko: Horný Lieskov
|
Ano ano. Ale zato kĺby drźali. Som ich po 2 rokoch preventìvne menil
|
Str, 25.01.2017, 21:23 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
No dobre. Tak ak by som chcel tak aby to asi zvladla precodovka, tak 370 koni cca a krutak nejako kusok pod tych 600Nm. Potom asi aky kit zatial kúpiť? Takto je to jednoduchšie. Samozrejme aj ostatné veci. Docital som sa ze 26lbs vstrekovače by tam mali asi ísť.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Štv, 26.01.2017, 20:25 |
|
 |
PB-MYREC
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.02.2014, 19:46 Príspevky: 218 Bydlisko: Horný Lieskov
|
Medvedev pri výmene vstrekov aby si už ťahal cisternu za sebou 
|
Štv, 26.01.2017, 20:59 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Ano? Žeby to zralo tak vela? To sa potom neoplatí na Sr ak by to zralo jak tank . To som sa nedocital, ze aka je potom spotreba. Teraz mi to ukazuje 26.4 litra na pc. Za 80 az 90 e lpg prejdem okolo 640 km priblizne. Jazda len po meste. Semafor brzda semafor atd.... A potom v motore bude kopu nových veci, takze pri beznej jazde by mohla byt spotreba rovnaká. Ne?
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Štv, 26.01.2017, 23:38 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
To nemas az tak extra spotrebu- v podstate za 60e prejdes 640km -to bezna spotreba v 8valcoch 
|
Pia, 27.01.2017, 0:33 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Ked natankukjem plne lpg, mam dve tak zaplatim od 80 do 90 e. Plus 30 litrov asi benzin 99 oktan. Na Esspero som za 70e najazdil po Ba necelych 500km neviem uz ktorý rok to bol. Takze ak by sa zgeneralkoval motor , aj ked na vyšší vykob mohlo by to tak ostat alebo trocha klesnut?
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Pia, 27.01.2017, 0:46 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
silno závisí od štýlu jazdy ty ten výkon nebudeš potrebovať nonstop takže ak zachováš štýl jazdy tak spotreba pôjde o pár % dolu alebo sa nezmení Ale ak tomu budeš sypať tak ....
|
Pia, 27.01.2017, 0:52 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Nebudem s nim jazdit zavody. Klasické presuvanie sa. Občas nejaky šprint, ked ta niekto chce vyskúšať.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Pia, 27.01.2017, 16:13 |
|
 |
indian
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15 Príspevky: 556 Bydlisko: Bratislava
|
ja ta vyskusam 
_________________ Jeep Cherokee XJ 5.3
|
Pia, 27.01.2017, 16:43 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|