4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Jeep - stav Select Track-u http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=261 |
Stránka 5 z 21 |
Autor: | Andrej [ Pia, 01.12.2006, 15:28 ] |
Predmet príspevku: | |
Dieselko?????????????? |
Autor: | diesel [ Pia, 01.12.2006, 15:41 ] |
Predmet príspevku: | |
Andrej píše: Dieselko?????????????? tie smajlíky nemajú chybu...neboj aj tak sa mi to nechce rozoberať. Reťaz bude tvoja...len aby aj tebe sedela. Ty máš bez OD. Ale ten dekel si nechám...v prípade náznakov bitky zubov sa na to vrhnem. Inak stále niesom presvedčený že tvoje problémy robí tá reťaz. |
Autor: | Andrej [ Pia, 01.12.2006, 15:47 ] |
Predmet príspevku: | |
diesel píše: Inak stále niesom presvedčený že tvoje problémy robí tá reťaz. No neviem, ja nemam ani tušaka, nieje moc času ale chcem pozreť dify a aj tu reťaz. Ešte to teoreticky može byť aj homokinaťak ale to zistím až budem davať dole a nahazovať kríže heh snad cez vianoce inač fakn nemam šajnu čo to je tie zas... zvuky |
Autor: | Harley [ Sob, 02.12.2006, 11:20 ] |
Predmet príspevku: | |
diesel píše: Citácia: pitch of the splines on the Planetary Gear v tomto prípade je to rozostup alebo sklon zubov? menil som presne rovnaké ročníky....s reduktorom to hučalo...bez neho to išlo pekne potichu. Ložiské sa dajú lahko vymeniť. Jasně! Tvar nebo model zubu. Že to hučelo s reduktorem máš na mysli,že když si měl zařazenou redukci,tak rozdělovka hučela? Jestli jo,tak myslím,že je to normální stav a všechny auta co jsem s nima jel na redukci,tak hučely nebo až ječely. Podobně,jako když couváš se Škodovkou 120 . |
Autor: | Harley [ Sob, 02.12.2006, 11:54 ] |
Predmet príspevku: | |
Andrej píše: A hoši akosi nechcete to dať aj v normalnej reči našho kmeňa??? Vztupní hřídel pro Grand Cherokee je často uváděna jako "střední",23 drážková hřídel.Zvláštním faktem je,že pouze Grandy používají tuto dýlku hřídele. Cherokee 89-91 používaly krátkou hřídel s 21 drážky a XJ 92-01 měly dlouhou hřídel s 23 drážky. Tyto hřídele nejsou kompatibilní s převodovkami 42RE, 44RE a 46RE,které byly na V8 Grandech (5.9 Grandy mají 46RE a 5,2 grandy mají buď 42RE nebo 44RE). Vyřešit tenhle problém se dá buď dát NP242 rozdělovku s Grand Cherokee- to bude snadná a přímá výměna-bez problémů- nebo musíš vyměnit vztupní/planetový kolo(u nás hřídel) - ale může nastat problém- rozdělovka, do modelovýho roku 1994 a starší není kompatibilní s rozdělovkou 94 a novější. New Process změnil dýlku vztupního ložiska ze širokého na úzké a změnil i tvar zubů planetovýho kola. Jestli máš 94 a starší rozdělovku - musíš použít 94 a starší vztupní kolo(hřídel) a naopak - je tu však ještě jeden způsob,kterým sem to obešel - který ještě nikdo neuvedl - NP249 rozdělovka má stejnou přední polovinu skříně jako NP242 - použil jsem přední půlku s mý 98 NP249 a zadní polovinu s 89 NP242! Lepší? |
Autor: | diesel [ Sob, 02.12.2006, 13:31 ] |
Predmet príspevku: | |
Harley píše: diesel píše: Citácia: pitch of the splines on the Planetary Gear v tomto prípade je to rozostup alebo sklon zubov? menil som presne rovnaké ročníky....s reduktorom to hučalo...bez neho to išlo pekne potichu. Ložiské sa dajú lahko vymeniť. Jasně! Tvar nebo model zubu. Že to hučelo s reduktorem máš na mysli,že když si měl zařazenou redukci,tak rozdělovka hučela? Jestli jo,tak myslím,že je to normální stav a všechny auta co jsem s nima jel na redukci,tak hučely nebo až ječely. Podobně,jako když couváš se Škodovkou 120 . Nie, a ani hučanie nieje asi správny výraz. To som pri skladaní skúšal vložiť do 242 deklu vstupný hriadel aj s reduktorom z 249 a rukou točiť. Pri tejto kombinácii to bolo pri točení hlučné. Reduktor si očividne nerozumel s ozubením v dekli. Potom som skúsiť použiť len vstupný hriadel z 249 a reduktor ponechať ten z 242ky. V tejto kombinácii to bolo pri točení rukou rovnako tiché ako ku sebe pasujúce diely. Pri jazde som otestoval len túto kombináciu a osvedčila sa ako tichá a bezproblémová....zatial. Čo sa týka toho iformačného panelu, stačilo prepojiť 19 s 20kou a prerušiť svetlomodrý kábel s červeným pásikom(tuším 18 alebo 17) a už svietia pri 2WD len zadné kolesá a pri ostatných režimoch všetky štyri. |
Autor: | Harley [ Sob, 02.12.2006, 13:45 ] |
Predmet príspevku: | |
diesel píše: Čo sa týka toho iformačného panelu, stačilo prepojiť 19 s 20kou a prerušiť svetlomodrý kábel s červeným pásikom(tuším 18 alebo 17) a už svietia pri 2WD len zadné kolesá a pri ostatných režimoch všetky štyri. |
Autor: | diesel [ Sob, 02.12.2006, 14:35 ] |
Predmet príspevku: | |
...a samozrejme priviesť 14ku a 15ku k dvojkontaktovému čidlu selectracu. Tie zase rozsvecujú nápisy parttime, fulltime a predné kolesá. Aby to už bolo komplet. |
Autor: | Harley [ Sob, 02.12.2006, 14:50 ] |
Predmet príspevku: | |
Náhodou,je to dost skvělý! Přečetl jsem o tom ve světě hodně( 242za 249) ale nikde nevysvětlili zapojení aby fungoval displej.A Buď se na to vyprdli a nebo o tom strašně špekulovali a k ničemu nedošli. Věřím,že bych se asi taky dopátral,kam co zapojit ale takhle je to jednosušší! |
Autor: | diesel [ Sob, 02.12.2006, 15:30 ] |
Predmet príspevku: | |
Ale pozor, ja nemám ten displej, čo majú Limited verzie. Laredo a Laredo TSi majú taký jednoduchší. Nemáme kompjúter. |
Autor: | dado [ Sob, 02.12.2006, 15:56 ] |
Predmet príspevku: | |
Trochu mimo temy. Co sa ti zobrazuje v tom pravom okienku displeja ? Mne to ani raz este nezasvietilo. |
Autor: | diesel [ Sob, 02.12.2006, 16:10 ] |
Predmet príspevku: | |
dado píše: Trochu mimo temy. Co sa ti zobrazuje v tom pravom okienku displeja ? Mne to ani raz este nezasvietilo. Je tam kontrolka nízkej hladiny vody v ostrekovačoch(alebo chlad. kvapaliny? niesom istý ). Mne zasvieti pri zapnutí zapalovania. Mala by aj tebe...máš asi zdochnutú žiarovku. |
Autor: | Harley [ Pon, 04.12.2006, 10:42 ] |
Predmet príspevku: | |
diesel píše: Ale pozor, ja nemám ten displej, čo majú Limited verzie. Laredo a Laredo TSi majú taký jednoduchší. Nemáme kompjúter. Aha! To mi nedošlo! No,snad se mi pak podaří ojebat i ten počítač? |
Autor: | Harley [ Sob, 09.12.2006, 10:29 ] |
Predmet príspevku: | |
Tohle by se mohlo hodit: http://www.nagca.com/forum/viewtopic.php?t=26048 |
Autor: | diesel [ Sob, 09.12.2006, 10:44 ] |
Predmet príspevku: | |
Perfektne nafotený postup. Najlepšie sú tie chlpaté nohy. : Len jedno upresnenie tam popísaného postupu. Na vytiahnutie radiaceho mechanizmu z NV242 netreba vyťahovať zaisťovací kolíček spodnej vydličky. Pri mojom prvom rozoberaní som to tak robil a zabil som na tom dve hodiny. Kým som vôbec na to došiel že ho asi treba vytiahnuť a kým sa mi to podarilo. Pri druhom rozoberaní som ale prišiel na to, že pri zaradenej redukcii a pri použití mierneho násilia(nedeštruktívneho) sa to dá aj rozložiť aj zložiť za pár sekúnd. |
Stránka 5 z 21 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |