4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Jeep - stav Select Track-u
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=261
Stránka 5 z 21

Autor:  Andrej [ Pia, 01.12.2006, 15:28 ]
Predmet príspevku: 

Dieselko?????????????? :smt140

Autor:  diesel [ Pia, 01.12.2006, 15:41 ]
Predmet príspevku: 

Andrej píše:
Dieselko?????????????? :smt140


:lol: :lol: :lol: :lol: tie smajlíky nemajú chybu...neboj aj tak sa mi to nechce rozoberať. Reťaz bude tvoja...len aby aj tebe sedela. :? Ty máš bez OD. Ale ten dekel si nechám...v prípade náznakov bitky zubov sa na to vrhnem.

Inak stále niesom presvedčený že tvoje problémy robí tá reťaz. :roll:

Autor:  Andrej [ Pia, 01.12.2006, 15:47 ]
Predmet príspevku: 

diesel píše:
Inak stále niesom presvedčený že tvoje problémy robí tá reťaz. :roll:


No neviem, ja nemam ani tušaka, nieje moc času ale chcem pozreť dify a aj tu reťaz. Ešte to teoreticky može byť aj homokinaťak ale to zistím až budem davať dole a nahazovať kríže heh snad cez vianoce inač fakn nemam šajnu čo to je tie zas... zvuky

Autor:  Harley [ Sob, 02.12.2006, 11:20 ]
Predmet príspevku: 

diesel píše:
Citácia:
pitch of the splines on the Planetary Gear


v tomto prípade je to rozostup alebo sklon zubov?

menil som presne rovnaké ročníky....s reduktorom to hučalo...bez neho to išlo pekne potichu. :? Ložiské sa dajú lahko vymeniť.


Jasně! Tvar nebo model zubu.

Že to hučelo s reduktorem máš na mysli,že když si měl zařazenou redukci,tak rozdělovka hučela? Jestli jo,tak myslím,že je to normální stav a všechny auta co jsem s nima jel na redukci,tak hučely nebo až ječely. Podobně,jako když couváš se Škodovkou 120 :D .

Autor:  Harley [ Sob, 02.12.2006, 11:54 ]
Predmet príspevku: 

Andrej píše:
A hoši akosi nechcete to dať aj v normalnej reči našho kmeňa??? :smt129


Vztupní hřídel pro Grand Cherokee je často uváděna jako "střední",23 drážková hřídel.Zvláštním faktem je,že pouze Grandy používají tuto dýlku hřídele. Cherokee 89-91 používaly krátkou hřídel s 21 drážky a XJ 92-01 měly dlouhou hřídel s 23 drážky. Tyto hřídele nejsou kompatibilní s převodovkami 42RE, 44RE a 46RE,které byly na V8 Grandech (5.9 Grandy mají 46RE a 5,2 grandy mají buď 42RE nebo 44RE).
Vyřešit tenhle problém se dá buď dát NP242 rozdělovku s Grand Cherokee- to bude snadná a přímá výměna-bez problémů- nebo musíš vyměnit vztupní/planetový kolo(u nás hřídel) - ale může nastat problém- rozdělovka, do modelovýho roku 1994 a starší není kompatibilní s rozdělovkou 94 a novější. New Process změnil dýlku vztupního ložiska ze širokého na úzké a změnil i tvar zubů planetovýho kola.
Jestli máš 94 a starší rozdělovku - musíš použít 94 a starší vztupní kolo(hřídel) a naopak - je tu však ještě jeden způsob,kterým sem to obešel - který ještě nikdo neuvedl - NP249 rozdělovka má stejnou přední polovinu skříně jako NP242 - použil jsem přední půlku s mý 98 NP249 a zadní polovinu s 89 NP242!

Lepší? :D

Autor:  diesel [ Sob, 02.12.2006, 13:31 ]
Predmet príspevku: 

Harley píše:
diesel píše:
Citácia:
pitch of the splines on the Planetary Gear


v tomto prípade je to rozostup alebo sklon zubov?

menil som presne rovnaké ročníky....s reduktorom to hučalo...bez neho to išlo pekne potichu. :? Ložiské sa dajú lahko vymeniť.


Jasně! Tvar nebo model zubu.

Že to hučelo s reduktorem máš na mysli,že když si měl zařazenou redukci,tak rozdělovka hučela? Jestli jo,tak myslím,že je to normální stav a všechny auta co jsem s nima jel na redukci,tak hučely nebo až ječely. Podobně,jako když couváš se Škodovkou 120 :D .


Nie, a ani hučanie nieje asi správny výraz. To som pri skladaní skúšal vložiť do 242 deklu vstupný hriadel aj s reduktorom z 249 a rukou točiť. Pri tejto kombinácii to bolo pri točení hlučné. Reduktor si očividne nerozumel s ozubením v dekli.

Potom som skúsiť použiť len vstupný hriadel z 249 a reduktor ponechať ten z 242ky. V tejto kombinácii to bolo pri točení rukou rovnako tiché ako ku sebe pasujúce diely. Pri jazde som otestoval len túto kombináciu a osvedčila sa ako tichá a bezproblémová....zatial.

Čo sa týka toho iformačného panelu, stačilo prepojiť 19 s 20kou a prerušiť svetlomodrý kábel s červeným pásikom(tuším 18 alebo 17) a už svietia pri 2WD len zadné kolesá a pri ostatných režimoch všetky štyri.

Autor:  Harley [ Sob, 02.12.2006, 13:45 ]
Predmet príspevku: 

diesel píše:
Čo sa týka toho iformačného panelu, stačilo prepojiť 19 s 20kou a prerušiť svetlomodrý kábel s červeným pásikom(tuším 18 alebo 17) a už svietia pri 2WD len zadné kolesá a pri ostatných režimoch všetky štyri.


:smt023 :smt038

Autor:  diesel [ Sob, 02.12.2006, 14:35 ]
Predmet príspevku: 

:smt127

...a samozrejme priviesť 14ku a 15ku k dvojkontaktovému čidlu selectracu. Tie zase rozsvecujú nápisy parttime, fulltime a predné kolesá. Aby to už bolo komplet. :wink: :D

Autor:  Harley [ Sob, 02.12.2006, 14:50 ]
Predmet príspevku: 

Náhodou,je to dost skvělý! Přečetl jsem o tom ve světě hodně( 242za 249) ale nikde nevysvětlili zapojení aby fungoval displej.A Buď se na to vyprdli a nebo o tom strašně špekulovali a k ničemu nedošli.
Věřím,že bych se asi taky dopátral,kam co zapojit ale takhle je to jednosušší! :D

Autor:  diesel [ Sob, 02.12.2006, 15:30 ]
Predmet príspevku: 

Ale pozor, ja nemám ten displej, čo majú Limited verzie.
Laredo a Laredo TSi majú taký jednoduchší. Nemáme kompjúter. :?

Obrázok

Autor:  dado [ Sob, 02.12.2006, 15:56 ]
Predmet príspevku: 

Trochu mimo temy. Co sa ti zobrazuje v tom pravom okienku displeja ? Mne to ani raz este nezasvietilo.

Autor:  diesel [ Sob, 02.12.2006, 16:10 ]
Predmet príspevku: 

dado píše:
Trochu mimo temy. Co sa ti zobrazuje v tom pravom okienku displeja ? Mne to ani raz este nezasvietilo.


Je tam kontrolka nízkej hladiny vody v ostrekovačoch(alebo chlad. kvapaliny? niesom istý :oops: ). Mne zasvieti pri zapnutí zapalovania. Mala by aj tebe...máš asi zdochnutú žiarovku.

Autor:  Harley [ Pon, 04.12.2006, 10:42 ]
Predmet príspevku: 

diesel píše:
Ale pozor, ja nemám ten displej, čo majú Limited verzie.
Laredo a Laredo TSi majú taký jednoduchší. Nemáme kompjúter. :?


Aha! To mi nedošlo!
No,snad se mi pak podaří ojebat i ten počítač? :D

Autor:  Harley [ Sob, 09.12.2006, 10:29 ]
Predmet príspevku: 

Tohle by se mohlo hodit: http://www.nagca.com/forum/viewtopic.php?t=26048

Autor:  diesel [ Sob, 09.12.2006, 10:44 ]
Predmet príspevku: 

Perfektne nafotený postup. :smt023 Najlepšie sú tie chlpaté nohy. :lol: :lol: :


Obrázok

Len jedno upresnenie tam popísaného postupu. Na vytiahnutie radiaceho mechanizmu z NV242 netreba vyťahovať zaisťovací kolíček spodnej vydličky. Pri mojom prvom rozoberaní som to tak robil a zabil som na tom dve hodiny. Kým som vôbec na to došiel že ho asi treba vytiahnuť a kým sa mi to podarilo. Pri druhom rozoberaní som ale prišiel na to, že pri zaradenej redukcii a pri použití mierneho násilia(nedeštruktívneho) sa to dá aj rozložiť aj zložiť za pár sekúnd.

Stránka 5 z 21 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/