Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 14:15
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 39 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 NAPRAVY DANA 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ziadna d44 nema zvisle capy ulozene v plastovych puzdrach. 99.99% americkych naprav nema nic plastove okrem tesneni. dana a ford robia najlepsie terenne napravy na svete.


Uto, 09.02.2010, 8:28
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A nechceli by ste si založiť anketu Aké nápravy na svéte sú najlepšie?

Že by ste mali najfundovanejší výstup z celej polemiky :-D

-ka-

PS: ja hlasujem za Oltcit, aby to bolo pestrejšie :smt123

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Uto, 09.02.2010, 16:00
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1808
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
najlepsie napravy su z nakladneho vlaku, tie len tak neznicis :-D

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Uto, 09.02.2010, 16:22
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
rustycj píše:
ziadna d44 nema zvisle capy ulozene v plastovych puzdrach. 99.99% americkych naprav nema nic plastove okrem tesneni. dana a ford robia najlepsie terenne napravy na svete.


s tým plne súhlasím. Nápravy z ara a iných schidiek na jeepy dávajú len preto, aby tieto klenoty neumazali od blata.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Uto, 09.02.2010, 17:21
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
mne sa na origo nápravách nepáči samoser, ktorý mi dosral cely tanier a hrušku, vysoký prevod do rýchla a pod... ako nápravy su to možno dobre, ale po mnohých investíciach... takto si kupim za par šupov napravy z emky, je na to dielov do aleluja čiže lacná udržba, prevod do pomala čiže možem na to hodit spokojne vačšie kola... momentálne nemam na nové D44 pri ktorych ked mi niečo rupne možem zhanat a zhanat a aj tak kupim len nove. myslim si že majitelia starších črepov ako YJ a podobne lacných offov to robia z donutenia, majitel noveho JK-čka by určite nedrbol na svojho noveho milačika 30 ročné napravy ktore maju čo to za sebou
...toť moj nazor

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Str, 10.02.2010, 12:35
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pejo píše:
rustycj píše:
ziadna d44 nema zvisle capy ulozene v plastovych puzdrach. 99.99% americkych naprav nema nic plastove okrem tesneni. dana a ford robia najlepsie terenne napravy na svete.


s tým plne súhlasím. Nápravy z ara a iných schidiek na jeepy dávajú len preto, aby tieto klenoty neumazali od blata.
pejo klenot ktorý stoji v seriovom stave za p*ču, pokial chceš dat na to vačšie kola tak musiš do toho hustit love jedna radost, už len ked ich porovnám s patrolackymi tak tie su lepšie už len preto lebo znesu bez žiadnych uprav vačšie kola, su masivnejšie atd... samozrejme naražam na D30-D35 ktore su u tejto značky uplny spodok

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Str, 10.02.2010, 12:57
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Poslať 
offoradove dany zacinaju od 44 hore a na jeepy si ich po svete dava viac ludi ako je slovakov a okrem hlinikovej na ZJ som nepocul ze by boli akoby "z blata" samo nie je problem si tam dat vacsie napravy napr. d60 d80, ale je to o kompromisoch v hmotnosti, cene, dostupnosti ND. M kove alebo ruske napravy su dobra volba v nasich koncinach.


Str, 10.02.2010, 13:11
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
a nápravy z Ara sú v podstate pololicenčne opizdený Ford :-)

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Str, 10.02.2010, 13:55
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ktorý Ford? Že by F-150? Zaujímalo by ma to. Hovorý sa, že aj motor Bucegi V-8 je od Forda. 1/2 z neho je vraj v ARE-M461.

Ej Renso, povedal si to, čo jeepkári nechcú počuť. Počkaj, až si ťa zaobrie do parády napríklad mašurko.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Str, 10.02.2010, 15:43
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
RENSO píše:
už len ked ich porovnám s patrolackymi tak tie su lepšie už len preto lebo znesu bez žiadnych uprav vačšie kola, su masivnejšie ...


V Karancsi v pieskovni mal jeden jazdec na Wrangleri napravy z GR, pneu 35 ". Co myslis vydrzali ? Ano, 30 min. Samozrejme myslim tym uplne nieco ine. Porovnaj si vykonove a momentove charakteristiky jeep motorov a nissan motorov. Tiez si myslim ze by boli na zj D44 lepsie, ale auto nebola primarne urcene na hardcore.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Str, 10.02.2010, 16:00
Profil WWW
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7908
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
[quote=" Hovorý sa, že aj motor Bucegi V-8 je od Forda. 1/2 z neho je vraj v ARE-M461.


to je presne tak, na tych motoroch som teho casu zacinal jak ucen.

:smt045

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Str, 10.02.2010, 16:10
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Je pravda, že Jeepky majú obrovské množstvo koní. Ale koľko z nich sa dostane až ku kolesám? Utopia sa v oleji a premenia sa na teplo.
Ako je napríklad možné, že vo Sverepci pri skúške akcelerácie Jeep s V-8; 5,9L nepredbehol GRko s biednou 2,8čkou? Pri tej istej disciplíne s Mikiho Patrolom 4,2TD(Toyota), ktorý má papierovo o 100koní menej zostal Jeep ďaleko vzadu.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Str, 10.02.2010, 16:31
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1808
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ten Jeep cuval ci co? :-D

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Str, 10.02.2010, 16:33
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
2Pejo: (historický offtopic)


začiatok hostorického okienka


začalo to niekedy v roku 1929, kedy vtedajšia sovietska vyhlásila konkurz na dodávateľa technológií pre výstavbu modernej automobilky v meste Gorkij (Nižnij Novgorod). Do konkurzu sa hlásili viacerí, ale jedine FORD v tej dobe ponúkol komplexné riešenie "na kľúč", vrátane dodávky nástrojov a výkresov na okamžité spustenie výroby "licenčných" modelov, ktoré navrhol Ford ale boli upravené (zosilnené) pre ruské potreby .
Na stavbe sa podieľalo množstvo ľudí z celého vtedajšieho ZSSR a tiež množstvo prisťahovalcov z USA, ktorí odišli z USA do ZSSR kvôli túžbe po svetlejších zajtrajškoch komunizmu. :twisted: - načo neskôr tvrdo doplatili v gulag-och
V tej dobe sa fabrika volala NAZ. Neskôr (po premenovaní mesta :-)) GAZ.
Až do 30-tych rokov sa vyrábalo pod dozorom US pracovníkov.

Cez vojnu sa robili tanky a náklaďáky (licencia Studebacker), časť produkcie sa kvôli náletom presťahovala za Ural do Uljianovska, kde spolu z časťou fabriky ZIL, ktorá sa tam presťahovala z rovnakých dôvodov ,vznikla fabrika UAZ.
A ďalej sa šlo svojou cestou.

Po vojne (v rámci bratskej pomoci) sa spustila autovýroba v Rumunsku v Cimpulung-u - fabrika ARO (Automobile Romanesca), ktorá začala montážou licenčných GAZ 57 (IMS 57) najprv len z dovezených dielov, neskôr z vlastnej produkcie okopírovaných dielcov

Pokiaľ ide o Bucegi a Carpati, tie vyrábala fabrika "červená zástava" ako licenciu sovietskeho ZIS 150 /151, čo bola pôvodná licencia amerického IHC International KR-11, kde dodával motory Ford.

to je asi tak veľmi v skratke že ako to bolo a že čo odkiaľ a čo má kto väčšie.

koniec hostorického okienka

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Str, 10.02.2010, 17:24
Profil WWW
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pejo píše:
Ako je napríklad možné, že vo Sverepci pri skúške akcelerácie Jeep s V-8; 5,9L nepredbehol GRko s biednou 2,8čkou? Pri tej istej disciplíne s Mikiho Patrolom 4,2TD(Toyota), ktorý má papierovo o 100koní menej zostal Jeep ďaleko vzadu.


Jeep nemal vypnuty overdrive.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Str, 10.02.2010, 17:37
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 39 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: