4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

PROBLEM Z ALARMOM
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=1181
Stránka 1 z 2

Autor:  janoma1 [ Štv, 01.03.2007, 11:40 ]
Predmet príspevku:  PROBLEM Z ALARMOM

Dobrý deň.

Mám na Vás prosbu.
Stala sa mi totižto takáto vec:Nefungovalo mi diaľkové ovládanie centrálneho
uzamykania dverý,tak som auto otvoril pomocou kľúča.
Alarm to však vyhodnotil,ako nedovolené vniknutie do auta a zablokval sa na
20 hodín.Mám teda na Vás otázku,či sa nejakým spôsobom dá tento alarm
vypnúť,prípadne úplne odstrániť.
Jedná sa o auto JEEP CHEROKEE rv2000

Autor:  Andrej [ Štv, 01.03.2007, 11:45 ]
Predmet príspevku:  Re: PROBLEM Z ALARMOM

Skus odpojiť napájanie ale najprv skús odomknúť auto normálne klúčom na spolujazdcovej strane. Na mojom tak funguje origo alarm. Na vodičovej ho aktivuješ a na spoljazdcovej deaktivuješ, odomknutím dverí.
Rovnako tak musím spraviť ked odpojím batériu a znova pripojím. Odomknem na spolujazdcovej strane a všetko je ok. Skús uvidíš.
Zatvor dvere a na spolujazdcovej zamkni a odomkni normálne klúčom.

Autor:  janoma1 [ Štv, 01.03.2007, 15:22 ]
Predmet príspevku:  ALARM

POTOM SA MOZE POUZIVAT DIALKOVE OVLADANIE

Autor:  Andrej [ Štv, 01.03.2007, 15:42 ]
Predmet príspevku:  Re: ALARM

janoma1 píše:
POTOM SA MOZE POUZIVAT DIALKOVE OVLADANIE


Bud jedno alebo druhé ja to nekombinujem neviem čo to urobí :shock:

Autor:  palo-cherokee [ Štv, 01.03.2007, 16:33 ]
Predmet príspevku:  Re: PROBLEM Z ALARMOM

janoma1 píše:
Dobrý deň.

Mám na Vás prosbu.
Stala sa mi totižto takáto vec:Nefungovalo mi diaľkové ovládanie centrálneho
uzamykania dverý,tak som auto otvoril pomocou kľúča.
Alarm to však vyhodnotil,ako nedovolené vniknutie do auta a zablokval sa na
20 hodín.Mám teda na Vás otázku,či sa nejakým spôsobom dá tento alarm
vypnúť,prípadne úplne odstrániť.
Jedná sa o auto JEEP CHEROKEE rv2000


to je origo alarm?

lebo je to nejaké divné. Ja mám rok 2001 a tam bol iba immobilizér.
Takže otvoríš čím chceš (diaľkou, kľučom...) ale bez správneho kľúča nenaštartuješ.

Ale s diaľkovým to nemá nič spoločné. Origo diaľku mám zamknutú niekde v stole a mám tam pripojené úplne iný alarm s pagerom , na úplne iné diaľkové, a funguje normálne

Autor:  Harley [ Štv, 01.03.2007, 16:41 ]
Predmet príspevku:  Re: PROBLEM Z ALARMOM

palo-cherokee píše:

to je origo alarm?

lebo je to nejaké divné. Ja mám rok 2001 a tam bol iba immobilizér.
Takže otvoríš čím chceš (diaľkou, kľučom...) ale bez správneho kľúča nenaštartuješ.

Ale s diaľkovým to nemá nič spoločné.


Stejně tak u mě. Odemknutí auta klíčem se rovná odemknutí dálkou.

Autor:  palo-cherokee [ Štv, 01.03.2007, 16:47 ]
Predmet príspevku: 

a ešte doplním, že diaľka na XJ je iba pribastlená k modulu ovládania zámkov (Power lock module)

Ten modul je v spolujazdcových dverách (hlavná časť - vyhodnocovač) a v šoférových dverách je druhá časť . Medzi sebou komunikujú po 3 kábloch. Diaľkové je umiestnené v stropnej konzole. Jediné dva signály , ktoré z neho idú k zámkom, sú lock/unlock (tuším 2 žlté drôty, spínané je to zemou, ale tou farbou drôtov nie som 100% istý)

Jediný rozdiel v otvorení diaľkou oproti kľúču je ten, že sa rozsvietia svetlá v interiéri. Ale to je spôsobené tým, že príjmač diaľky má v sebe ešte relátko a časovač, ktoré natvrdo pripojí osvetlenie interiéru (interior/dome light).
Táto vec ma srala, keď som prestal používať origo diaľku. Tak som si ten obvod vyrobil a pribastlil ho k novému alarmu a funguje to tiež :-)

Edit:

ešte k immobilizéru. Ten je umiestnený pod volantom na stĺpiku riadenia. V kľúči je vysielač. Ak SKIM (sentry key immobilizer module) nenačíta správyn kľúč, tak cez CCD bus (chrysler colision detection) pošle správu do PCM (powertrain control module), rozsvieti sa kontrolka na prístrojovke a nenaštartuješ, lebo sa zablokuje zapaľovanie a prívod paliva, resp. riad. jednotka u diesela. Normálne sa to dá programovať iba cez DRB, ale ak máš obidva origo kľúče, tak nový čistý kľúč dokážeš naprogramovať aj priamo v aute

Autor:  Harley [ Štv, 01.03.2007, 18:08 ]
Predmet príspevku: 

Slušná práce! 8) je to tak. Grand ZJ to má lehce jinak ale v podstatě stejný.
Nevěděl jsem že u posledních XJ už byla komunikace přes CCD BUS.

Autor:  nemo [ Štv, 01.03.2007, 19:15 ]
Predmet príspevku: 

Jou a ja nemam ani centralko :-D

Autor:  ludo [ Štv, 01.03.2007, 19:17 ]
Predmet príspevku: 

chlapi neviem mam WJ model 2004 ale kluc je uplne otrasny gumeny tenky....radsej nepomenujem....nemam pocit ze by v tom bol dajaky "šém" immobilizeru.... :?

Autor:  palo-cherokee [ Štv, 01.03.2007, 19:28 ]
Predmet príspevku: 

2 Harley: veď som sa v tom vŕtal asi týždeň, kým som to pochopil (to keď som dával ten neorigo alarm, aby som niečo nesku..il) A CCD bus bol (pokiaľ viem ) len v posledných XJ , tuším od 10/99

2Ludo: ten čip je taký malý, že vlezie aj do toho gumeného kľúča :-)

rozmer toho čipu aj s púzdrom je asi 0,7x2x3mm :!:

Autor:  ludo [ Štv, 01.03.2007, 20:55 ]
Predmet príspevku: 

a nepotrebuje to ziadne napajanie??

Autor:  Harley [ Pia, 02.03.2007, 12:18 ]
Predmet príspevku: 

U ZJ mám obyčejnej klíč. :wink:

Autor:  palo-cherokee [ Pia, 02.03.2007, 13:31 ]
Predmet príspevku: 

ludo píše:
a nepotrebuje to ziadne napajanie??


potrebuje / nepotrebuje - ten čip je napájaný indukčne cez spínačku

a sú to len impulzy. a na prečítanie dát to stačí

ber to tak, že ani čipová alebo magnetická banková karta nemá vlastný zdroj napájania :-)

Autor:  janoma1 [ Pia, 02.03.2007, 20:27 ]
Predmet príspevku:  do

ked sa odomyka klucom tak vsetko funguje.ked dialkovym tak to blokne .tak alarm je spojeny sdialkovym ovladacom.je to original dialkove aj alarm.r.v.2000

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/