4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Grandik strajkuje
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=11861
Stránka 1 z 1

Autor:  Juraj [ Pia, 26.11.2010, 22:38 ]
Predmet príspevku:  Grandik strajkuje

pani, prijmem kazdu radu,5,2V8 r.93 strajkuje
Zacalo to tym,ze obcas pri zastaveni a preradeni D do R a naopak zdochol,potom motor dochol aj pri ubrati plynu alebo zastavovani, vyfuk dymil na cierno,spotreba moc velka.
Napravilo sa po vymene sviecok a vycisteni rozdelovaca, islo sa do Brezna.

V Brezne vsetko o.k,az po prejazde brodu na konci dna, pokuckal akoby siel na menej ako polovicu valcov, ale cestou domou sa zasa chytil. Pri dalsom vyjazde doma,opat vynechavanie,dochnutie, vyfuk totalne na cierno,ledva som docuval do dvora.
Vycistil som sviecky, vymenil lambdu,vzduchovy filter,zapalovacie kable nove, vsetky sviecky davaju iskru...
Nastartoval som, siel par sekund ale nepravidelne, zdochol a odvtedy nejde nastartovat.
Vybral som po jednej sviecke z kazdej strany-mokre prechlastane, cez zavity po svieckach vali pri otacani statocne benzin, ostatne valce ako keby na striedacku obcas odpalia,ale nechyta sa.
Samodiagnostika mi vychadza 355,ale ruska strana nefachci ,tak nevim co dalej :roll:

Autor:  dado [ Sob, 27.11.2010, 13:27 ]
Predmet príspevku: 

Skus tu http://jeep.avtograd.ru/Grand_Cherokee/index.htm

Autor:  MARTINO [ Sob, 27.11.2010, 13:54 ]
Predmet príspevku: 

Juraj ,55 je ukončenie samodiagnostiky ..ale 355?..netušim ,ani to nevidim na Ruskej stranke, :cry: no počkajme na rady mudrejšich..

Autor:  sparc [ Sob, 27.11.2010, 15:13 ]
Predmet príspevku: 

naaaa ved cifku premerat

Autor:  Juraj [ Sob, 27.11.2010, 21:50 ]
Predmet príspevku: 

tak chlapi uz zasa frcime :smt162 ,len najhorsie, ze neviem pricinu co tomu vlastne bolo. klasika, drmacanie vsetkymi kablikmi,rozpojenie,zapojenie konektorov,kyvanie s hadickami...a ono to naskocilo :roll:
po par minutach radostneho vrcania na volnobeh som sa vybral aj na probu na cestu ajhla,po zohriati kapanie po opusteni nohy z plynu opat tu. V otackach pohoda,noha dolu -skapalo,ledva som sa tymi opatovnymi startmi domov dostal. Zhodim vzduchovy filter/sportovy novy/, raz este zdochlo,potom sa zlahka chytla a udrzala si aj volnobezne tocky. Po polhodke schladnutia a nahodeni filtra slape aj po zohriati.
Celkovo mi to vychadza na zaseknutu skrtiacu klapku a opatovne skalibrovanie sa servomotorceka, alebo si myslite volaco ine?
Mozno aj to ze som jej slubil,ze ju nepredam :P

Autor:  sparc [ Sob, 27.11.2010, 23:43 ]
Predmet príspevku: 

nečteš nevíš

Autor:  Oron72 [ Uto, 07.12.2010, 20:18 ]
Predmet príspevku: 

ahoj juro,neviem ci uz to mas opravene ale mali sme tu podobny problem na blazeri a mal upchaty katalizator

Autor:  Juraj [ Uto, 07.12.2010, 21:55 ]
Predmet príspevku: 

Noro,samo sa to...,zasa slape bez zavad. Ja som bez katu,len kratka rura s tlmicom :wink:

Autor:  sparc [ Str, 08.12.2010, 1:26 ]
Predmet príspevku: 

je zima, pockaj na jar, teplotny gradient a odpor neoondies ;) ale kto nepocuva ;)

Autor:  Oron72 [ Str, 08.12.2010, 13:05 ]
Predmet príspevku: 

tak potom podozrievam cievku alebo pumpu v nadrzi

Autor:  sparc [ Str, 08.12.2010, 13:28 ]
Predmet príspevku: 

podla toho kodu to je cievka, skusal si ju premerat primarny aj sekundarny okruh? aky ma odpor ked je zahriata a aky ked je studena. akej farby je iskra mal som podobny problem na ZG, aj ked to nebolo cievkou. Moja cievka mala xkrat vyssi odpor ako mal byt a iskra bola dost zlta, teda bola predsmrtna ta cievka ;)

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/