4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

ide urvat kolesá
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=11880
Stránka 1 z 3

Autor:  LUKAS4x4 [ Pon, 29.11.2010, 19:34 ]
Predmet príspevku:  ide urvat kolesá

Zdravím chcem sa spýtat že kde može byt zakopaný pes ked idem na jeepe cherokee xj a idem viac ako 20 km v hodine tak mi proste začne trepat kolesami doprava dolava ale tak intenzívne že musím až zastavit.mám to prerobené na priamu spojovačku a myslím si že som tam dal slabú trubku a to je asi hlavný problém lebo si myslím že ju ako keby ohýba hore-dole a preto sa to tak správa.a aj volantom to zároven uplne trhá.tak som s toho neščastný :(
Ked ste sa s týmto niekto stretli a viete poradit čo mám robit bol by som vdačný za každú pomoc.
Zatial vám dakujem.

Autor:  Peter 69 [ Pon, 29.11.2010, 19:41 ]
Predmet príspevku: 

Tak skus nastavit základnú geometriu kolies. :-D Základ je mať nevybité čapy,či zvislé alebo gulové. :-D

Autor:  LUKAS4x4 [ Pon, 29.11.2010, 19:46 ]
Predmet príspevku: 

myslí š že by to mohla byt geometria?lebo som kdesi počul že podla toho či je na predný náhon tak má byt zbiehavost, resp. rozbiehavost a ked neni predný náhon tak zbiehavost.tak neviem a čapy sú Ok všetky

Autor:  Roland [ Pon, 29.11.2010, 19:59 ]
Predmet príspevku: 

http://www.youtube.com/watch?v=wj9PNNChVm4
mam tu v dielni wrangler s tymto problemom a ten ma vybite horne capy a ohnutu spojovacku tym padom aj geometriu v keli

Autor:  LUKAS4x4 [ Pon, 29.11.2010, 20:05 ]
Predmet príspevku: 

no presne to čo je na tom videu to robí aj mne takže treba dat urobit geometriu?a malo by to byt OK?alebo si mám ešte pred tým mám zosilnit spojovačku?asi by to bolo najrozumnejšie nie?

Autor:  efendi [ Pon, 29.11.2010, 20:10 ]
Predmet príspevku: 

skontroluj si krajne gulove capy, taktiez panhardku,,mal som obdobny problem, a na vine bola panhardka-vymlateny cap,, takties som robil jeden jeep, a ten mal uvolneny drziak, co je prichyteny na nosniku ,kde sa pripaja panhardka,,islo to rozhegat cele afto,, dotiahol som a ide bez problemos..

Autor:  PATaMAT [ Pon, 29.11.2010, 20:11 ]
Predmet príspevku: 

sice kusok ine auto ale mne takto hadzalo kolesami ked som nemal vyvazene kolesa ale to mi vyvazovacka ukazala takmer 400g kedze mam krivu pneumatiku.. :(

Autor:  LUKAS4x4 [ Pon, 29.11.2010, 20:15 ]
Predmet príspevku: 

efendi píše:
skontroluj si krajne gulove capy, taktiez panhardku,,mal som obdobny problem, a na vine bola panhardka-vymlateny cap,, takties som robil jeden jeep, a ten mal uvolneny drziak, co je prichyteny na nosniku ,kde sa pripaja panhardka,,islo to rozhegat cele afto,, dotiahol som a ide bez problemos..

a nemože to byt zbiehavostou?lebo som to ešte nedal nastavit tak že či to nebude ono??

Autor:  IvoLUCKY [ Pon, 29.11.2010, 20:16 ]
Predmet príspevku: 

takzvane death wobble

pricin je viacero
- vola kdekolvek na naprave a riadeni
- zle vyvazenie kolies
- do istej miery nefunkcny tlmic riadenia (ten ale neodstranuje pricinu , ale iba moze do istej miry potlacit dosledok)

Autor:  LUKAS4x4 [ Pon, 29.11.2010, 20:16 ]
Predmet príspevku: 

PATaMAT píše:
sice kusok ine auto ale mne takto hadzalo kolesami ked som nemal vyvazene kolesa ale to mi vyvazovacka ukazala takmer 400g kedze mam krivu pneumatiku.. :(

nie nie gumy to nebudu tie mám vyvážené cca pred týždnom. tak gumy asi nie.

Autor:  LUKAS4x4 [ Pon, 29.11.2010, 20:22 ]
Predmet príspevku: 

IvoLUCKY píše:
takzvane death wobble

pricin je viacero
- vola kdekolvek na naprave a riadeni
- zle vyvazenie kolies
- do istej miery nefunkcny tlmic riadenia (ten ale neodstranuje pricinu , ale iba moze do istej miry potlacit dosledok)

A co by si mi radil aby som pozrel prezrel skontroloval atd.

Autor:  dado [ Pon, 29.11.2010, 20:27 ]
Predmet príspevku: 

"Mam to prerobene na priamu spojovacku"
Daj foto, alebo popis. Riadiaca tyc je rovnobezna z panhardskou ? (tam by som hladal problem)
Vsetky capy musia bat v 100 % stave. Ak mas death woble tak mas min. 2 veci pokazene. napr. zvysli cap + tlmic riadenia, nikdy s ato nestane len 1 vecou pokazenou.

Autor:  LUKAS4x4 [ Pon, 29.11.2010, 20:29 ]
Predmet príspevku: 

aha a ked nemám rovnobežne panhardku a riadiacu tak to bude robit toto?

Autor:  dado [ Pon, 29.11.2010, 21:18 ]
Predmet príspevku: 

Je to jedna z moznych pricin. Snaz to dat co najpresnejsie do rovnobeznosti na mm presne.

Obrázok

http://www.ilovejeeps.com/forums/showthread.php?t=18148

Autor:  RADOFFROAD [ Pon, 29.11.2010, 21:27 ]
Predmet príspevku: 

uz sme to tu tolkokrat preberali, treba hladat, ak to robi, to co popisujes, je to uz v zaklade zle...

1) aky mas tlmic riadenia ?
2) ake ET diskov ?
3) o vybitych capoch sa tu uz hovorilo, ale ak by ostatne bolo ok, potom sa to tak vyrazne neprejavi ani pri vybitych
4) rovnost diskov - DOLEZITE (jedina relevantna kontrola vo vvazovacke vyzuty disk)
5) rovnobeznost panhardky a stuchacky je dolezita, ale toto nesposobuje
6) zaklon zvisleho capu a zbiehavost ??

to su v kocke zakladne veci, ale je toho viac, toto je zaklad

Stránka 1 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/