Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 29.04.2024, 7:50
Dnes je pondelok 29. apríla 2024, meniny má Lea a zajtra Anastázia




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 19 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Lift kit iron rock pre Jeep Cherokee 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Zdravim pani,
neviete niekto nieco blizsie o takomto type zavesenia prednej napravy na cheere? Osobne mi s toho vychadza jedno velke plus a to neskutocne krizenie. Uz z letmeho pohladu je vsak zrejme, ze taketo zavesenie sa asi bude chovat trosku inak ako seriovy podvozok, pripadne klasicky 4-link (pre rypakov 5-link)
http://www.ironrockoffroad.com/Merchant ... y_Code=PFX

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Uto, 01.03.2011, 15:03
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Podla mna sa to bude chovat ako akykolvek iny long arm podvozok.
Podla tej konstrukcie tam nie je nic neobvykle- ("horne rameno" zo spodneho je pri long arme-e skoro normalne). Inak vyzera to pekne, lakavo, ale :

Nikde tam nevidim panhardku - podla navodu to pouziva seriovu s posunutou dierou. Ten seriovy gulak tam ale si nijak dlho nevydrzi.

V kite su len pridavne listy. V navode sice pisu o posunuti uchytov brdzdovych hadiciek, ale ak to naozaj krizi tak ako si myslim, tak to bude kratke!. A naco je krizivy lift bez odpojitelneho stabika? Nikto neriesil zadny kardan a SYE...A co s riadenim? Minimalne dlhsiu pittmanku by to chcelo.

ked to podoplnas, tak si s cenou zasa niekde inde

http://www.ironrockoffroad.com/Merchant ... _Code=IROR

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Uto, 01.03.2011, 15:50
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To mas pravdu pali, nejdem nejako riesit momentalne cenu, ale skor to ci s tym nieje napr. na ceste problem, kedze to je uchytene v 3 bodoch namiesto 4 a pod. A aspon ta moznost doplnenia vsetkeho potrebneho tam je, cize dostanes komplet package.

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Naposledy upravil masurko dňa Uto, 01.03.2011, 16:07, celkovo upravené 1



Uto, 01.03.2011, 16:01
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
masurko píše:
To mas pravdu pali, nejdem nejako riesit momentalne cenu, ale skor to ci s tym nieje napr. na ceste problem, kedze to je uchytene v 3 bodoch namiesto 4 a pod.



nemyslim si ze by to bol taky problem. Samozrejme ze na rezanie zakrut pod plynom to nebude, ale to nie je ani v serii - vsakano. :-D
Podla mna sa to bude chovat ako kazdy iny longarm. Vyhodou je, ze pri krizeni az tak strasne vpredu netrapis unibody Ale ved sa kus spytat PAL-a, ten na podobnom behal aj po ceste.

Riesenie je zaujimave, ako daily driver by som to asi nechcel, ale ako
2. auto a prevazne do terenu - preco nie. Ale s tym, ze by sa doriesili veci o ktorych som pisal vyssie. A asi by som isiel do listakov od ineho vyrobcu - nie IR.

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Uto, 01.03.2011, 16:07
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
IR berie od Rough Country ci nie?

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Uto, 01.03.2011, 16:11
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
masurko píše:
IR berie od Rough Country ci nie?


ved prave ....

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Uto, 01.03.2011, 16:28
Profil WWW
Čumil

Registrovaný: Ned, 15.01.2012, 17:50
Príspevky: 5
Bydlisko: kosice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Zdravím, mám Jeep ZJ, 5,2 r.v 96 chcel by som ho dvihnúť a dať kolesá 33"x 12.5, tento Lift Kit sa mi celkom pozdáva a hlavne cenovo je dobrý... Čo si o ňom myslíte, bude to dobré alebo radšej zainvestovať viac a kúpiť RubiconExpres? A ešte jednu otázku ak môžem lebo som ten problém nikde nenašiel, vyhadzuje mi redukciu... zaradiť ju zaradím ale po asi 20 metroch mi vyskočí ... :?
http://www.ironrockoffroad.com/Merchant ... y_Code=ZLK


Ned, 15.01.2012, 18:07
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
4,5 palca je na 33 pneu bez zavazneho a vyrazneho rezania blatnikov malo.

12,5 je na ZJ zbytocne siroke

33 je zaroven dost na hranici unosnosti naprav
a bez zmeny staleho prevodu je to nezmysel

redukcia -pozri nastavenie tiahla a puzdra ulozenia tiahla

Pripadne zavolaj...

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Ned, 15.01.2012, 18:22
Profil WWW
Čumil

Registrovaný: Ned, 15.01.2012, 17:50
Príspevky: 5
Bydlisko: kosice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
S rezaním blatníkov by nemal byť problém, ale zaujímalo by ma čo ďalšie je potrebné urobiť keď tam plánujem dať spomínané kolesá a podvozok??


Ned, 15.01.2012, 20:37
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24
Príspevky: 1379
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
také peniaze a nemám štelovatelné ramená , odpájacie stabíky ? :?

http://roughcountry.com/jeep_zj_suspens ... _kits.html

_________________
~`<| _________ oooo __
~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\
~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\
~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )

Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného..
Jeep XJ 4.0 cestná leštenka


Ned, 15.01.2012, 23:58
Profil WWW
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pista-jeep píše:
S rezaním blatníkov by nemal byť problém, ale zaujímalo by ma čo ďalšie je potrebné urobiť keď tam plánujem dať spomínané kolesá a podvozok??


rozpisovať to tu všetko by bolo asi nadlho, ale ja by som to povedal asi tak, že ten spomínaný podvozok je tak možno 30% toho čo treba :D

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pon, 16.01.2012, 12:37
Profil WWW
Čumil

Registrovaný: Ned, 15.01.2012, 17:50
Príspevky: 5
Bydlisko: kosice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
:D tak to si ma velmi nepotesil, uz som sa podielal na nejakej tej uprave a nezdalo sa mi to take rozsiahle a tento krat sa do toho pustam sam preto by som potreboval detailne info co vsetko treba este urobit okrem toho podvozku , blatnikov a zmeny staleho prevodu... za dobre rady sa sice odmenim vatikanskou menou ale velmi mi to pomoze :-D


Pon, 16.01.2012, 13:22
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
takže jen tak v skratke.

ZJ 96 = vpredu Dana 30, vzadu Dana 35
Tie napravy samotne su pri 33 pneu na hranici (zadna D35 asi este skor)

ak to ma dlhodobo fungovat, tak prednu napravu vystuzit (axle truss), zadnu vymenit za nieco mohutnejsie (F 8.8, D44, ChryCo 8,25...), pouzit pevnostne 30 drazkove poloosi vpredu .... ale aj tak bude predok pevnostne na hranici.

Upravit riadenie - minimalne znizena pittman arm. Uchyt panhardky by som tiez prerobil na iny system - zbavit sa toho gulaku

budes musiet dlzkovo upravit kardany, vzadu by to asi chcelo SYE (alebo spustit pridavku nizsie)

Aby sme sa rozumeli: ja netvrdim, ze to nebude nejako fungovat aj bez toho. Otazka je, ze ako dlho. :twisted:

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pon, 16.01.2012, 13:59
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
palo-cherokee píše:
budes musiet dlzkovo upravit kardany, vzadu by to asi chcelo SYE (alebo spustit pridavku nizsie)


To Sye už bude asi nutnosť už 4,5" je na hranici, čo sú zase ďalšie komplikácie a prerábky, nakoľko štandartne má ZJ 249 a tam niečo robiť je moc nemysliteľné. Teda výmena najlepšie za 231 a SYE a zadný dvojkrížový kardan.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pon, 16.01.2012, 14:41
Profil
Čumil

Registrovaný: Ned, 15.01.2012, 17:50
Príspevky: 5
Bydlisko: kosice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
vsetkemu rozumiem len neviem co je ten SYE a kde zohnat ten kardan, pridavku a poloosi?


Pon, 16.01.2012, 16:23
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 19 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: