Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 18:03
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 20 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 teplota 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45
Príspevky: 3148
Bydlisko: VYCHOD PO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Palo pekna odpoved :wink: :smt023 :smt147 :smt147

_________________
My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom.

ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk


Uto, 15.05.2007, 9:21
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:50
Príspevky: 822
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Palo má vždy pekné odpovede. Aj v škole musel byť dobrý :D :D :D


Uto, 15.05.2007, 9:28
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 19:38
Príspevky: 72
Bydlisko: okr.Bardejov
Odpoveď s citáciou
MiroZa píše:
Palo má vždy pekné odpovede. Aj v škole musel byť dobrý :D :D :D

Suhlasim,ja uz mam doma presne tuto viskospojku,do "tvrdsich"podmienok,stoji bez vrtule cca do 5000sk


Pon, 18.06.2007, 11:08
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 07.12.2006, 19:18
Príspevky: 29
Bydlisko: Písek a Praha :)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja mam docela podobny problem, od te doby co mi menili turbo za starsi, protoze mi teklo, tak se auto pri ceste do delsiho kopce zacalo hrat, ale pouze kdyz jedu 100km/h a vice. Presahne to 100°C byl sem i na 105 ale pak uz sem to nechtel pokouset a radsi sem zpomalil. Bylo mi receno ze je to v poradku dokud nedosahne teploty 120°C ale jak to ze se mi to do ted nehralo a teplota zustavala na 90? Ted kdyz zaprahnu vlek za auto tak ho uvarim :( Musim vyzkouset to co ste tu radili ale visko spojka je ok to uz sem zkousel, jen me nenapadlo sahnout na trubku od termostatu...

_________________
Jeep Cherokee 2,5TD
Rok 1999
Podvozek Invel 3,5"
BFG 30x9,5x15
Allamat 296


Uto, 19.06.2007, 10:17
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09
Príspevky: 646
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To že se ti auto"nehřálo" se starým turbem je logický.Jestli málo tlakovalo,tak se motor taky nemohl víc ohřívat.Větší tlak= větší teplota.

S Grandem s originál termostatem, 195°F(91°C), jsem stabilně jezdil 100-105°C. Normální provozní teplota.
Dal jsem 180°F(83°C) termostat a jezdím stabilně 90°C a jen vyjímečně jdu těsně pod 100°C ale né přes!
Dal jsem taky čidlo elektr.ventilátoru pro jeho první rychlost o stejný stupně níž jako termostat aby sepnutí navazovalo na termostat a nebyly tam teplotní skoky.
Díky studnějšímu termostatu jezdím na lehce bohatší směs.Což je pro motor lepší ale spotřeba se mi díky zvýšení výkonu nezvedla.

Mám dvourychlostní elktr.ventilátor(5,9 nemá vizkospojku a mech vent.). První rychlost se zapíná od 102°C do 104°C , druhá rychlost ve 105°C.

A samozřejmě s klimou.A hodnoty to jsou s origo čidlama.Se sníženým čidlem první rychlosti zapínám vrtuli v 94°C

_________________
Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz


Uto, 19.06.2007, 10:42
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 20 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: