4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

stale prevody
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=187
Stránka 2 z 3

Autor:  Marty [ Ned, 18.02.2007, 12:22 ]
Predmet príspevku: 

desítku za montáž je kravina,tady v čechách to děláme 4-5k czk podle typu nápravy a stavu převodů .... (nový/jetý)

a je fakt že už sem viděl hodně zkurvenejch náprav tim, že se do nich pustil někdo kdo tomu nerozuměl, navíc oprava podělanejch převodů vyjde na minimálně stejně jako to napoprvý udělat pořádně :)

Autor:  Jacko [ Ned, 18.02.2007, 20:38 ]
Predmet príspevku: 

Marty píše:
desítku za montáž je kravina,tady v čechách to děláme 4-5k czk podle typu nápravy a stavu převodů .... (nový/jetý)

a je fakt že už sem viděl hodně zkurvenejch náprav tim, že se do nich pustil někdo kdo tomu nerozuměl, navíc oprava podělanejch převodů vyjde na minimálně stejně jako to napoprvý udělat pořádně :)
Marty to myslíš za dve nápravy,alebo za jednu??? A kolko to asi trvá?

Autor:  Marty [ Ned, 18.02.2007, 21:07 ]
Predmet príspevku: 

to je za jednu, pokavaď se to má udělat pořádně, za den se to neudělá,

beru to i s výměnou gufer na poloosácha a na hrušce atd. prostě komplet repase ...

Autor:  pal [ Pon, 19.02.2007, 0:52 ]
Predmet príspevku: 

hmm, 4-5Cz = 5-6.5 Sk Este krat dva..., veru mas pravdu, je to kravina tych 10, ale skoro som sa trafil :lol:

Autor:  Jacko [ Pon, 19.02.2007, 9:28 ]
Predmet príspevku: 

Marty a olej a Gufera sú v cene,alebo si to treba kúpiť,alebo ak to mám kúpené si to môžem doniesť? :oops: Ja viem môže to vypadať ako provokácia,ale ja to myslím vážne,lebo ja som si napríklad teraz menil nový olej a mám aj novú matku, bortiacu podložku a aj semering,len to nemám ešte vymenené,lebo čakám práve na tú výmenu prevodov... :roll:

Autor:  diesel [ Pon, 19.02.2007, 9:45 ]
Predmet príspevku: 

pal píše:
hmm, 4-5Cz = 5-6.5 Sk Este krat dva..., veru mas pravdu, je to kravina tych 10, ale skoro som sa trafil :lol:


ešte prirátaj cestu tam a s5 a si skoro na desine. :lol:

Jacko, čo je s tvojim selectracom...nejak nereferuješ. :shock:

Autor:  palo-cherokee [ Pon, 19.02.2007, 10:18 ]
Predmet príspevku: 

Marty píše:
to je za jednu, pokavaď se to má udělat pořádně, za den se to neudělá,


njn,

tak som to asi odflákol :-)

páč ja som to mal na predku hotové za deň (ring/pinion, ložiská, satelity, guferá), k tomu kríže na poloosiach, a keď už to bolo rozhodené, tak aj zvislé čapy.

Ale je pravda, že som mal k dispozícii, profi vybavený servis, zdvihák, lis, sťahováky avšetko rôzne vybavenie. A trvalo mi to od 8 ráno do 10 večer nonstop.

Autor:  Marty [ Pon, 19.02.2007, 11:43 ]
Predmet príspevku: 

tím že se to za den neudělá sem myslel že dvě nápravy se za den neudělaj :(

nechytejte mně tu za slovo, navíc předek je jednodušší, protože nemá kraš slív....

co se týče toho že máš něco nakoupené není problém, napiš mi pmko a můžem to vyřešit, víc neumim .... grrrr

Autor:  Marty [ Pon, 19.02.2007, 11:45 ]
Predmet príspevku: 

fakt se nechci hádat, ale všichni víme že zrovna na převodech nejni co uspěchat, jakákoliv oprava pak bude stát stejně jako když se to napoprvý udělá pořádně. A taky je rozdíl třeba jenom měnit ložiska a pak dolaďovat RaP nebo to skládat uplně odznova, takže asi se nemá cenu dohadovat co zrovna kdo udělal rychlejc nebo ne :(

Autor:  palo-cherokee [ Pon, 19.02.2007, 12:00 ]
Predmet príspevku: 

Marty píše:
fakt se nechci hádat, ale všichni víme že zrovna na převodech nejni co uspěchat, jakákoliv oprava pak bude stát stejně jako když se to napoprvý udělá pořádně. A taky je rozdíl třeba jenom měnit ložiska a pak dolaďovat RaP nebo to skládat uplně odznova, takže asi se nemá cenu dohadovat co zrovna kdo udělal rychlejc nebo ne :(


100% súhlas, ale nedalo mi aby som si nezarýpal :-D

Autor:  Jacko [ Pon, 19.02.2007, 23:28 ]
Predmet príspevku: 

No Dieselko ani neviem... :( Zatial som najazdil asi 600km a s toho aj niečo v teréne...Dnes som bol umývať auto po včerajšom výjazde do prírody...Auto zatial jazdí,rýchlosti a redukcia idú radiť,akurát ma sere to cukanie auta na Full time,keď sa točím na pevnom podklade na mieste :evil: neviem čo to môže robiť.Ešte chcem vyskúšať,či to bude robiť aj na neutráli a zo zaradenou rýchlosťou pri ubratom plyne.Inak na ceste super a aj v teréne.P.S. : Po včerajšej jazde po kríkoch vyzerá auto ako keby miho obišli všetci susedia klincami :roll:

Autor:  pal [ Pon, 19.02.2007, 23:56 ]
Predmet príspevku: 

cukanie? skakanie? hmm, ved to je normalny jav pri full, nie? alebo myslim na nieco ine?

Autor:  diesel [ Uto, 20.02.2007, 7:46 ]
Predmet príspevku: 

Jacko píše:
No Dieselko ani neviem... :( Zatial som najazdil asi 600km a s toho aj niečo v teréne...Dnes som bol umývať auto po včerajšom výjazde do prírody...Auto zatial jazdí,rýchlosti a redukcia idú radiť,akurát ma sere to cukanie auta na Full time,keď sa točím na pevnom podklade na mieste :evil: neviem čo to môže robiť.Ešte chcem vyskúšať,či to bude robiť aj na neutráli a zo zaradenou rýchlosťou pri ubratom plyne.Inak na ceste super a aj v teréne.P.S. : Po včerajšej jazde po kríkoch vyzerá auto ako keby miho obišli všetci susedia klincami :roll:


Zaraď ešte za pohybu fulltime, zaraď neutrál, zdvihni ktorékolvek koleso a skús nim potočiť. Ak to pôjde fulltime ti funguje. Pri prudkom vytočení kolies nejaká tá nepravidelnosť záberu je normálna, lebo vtedy prenosové body krížov obiehajú po elipse namiesto po kružnici. Tento efekt sa odstraňuje dvojitým krížom ale pri nábojoch je len jeden. Naopak zhoršuje to niektorý prípadný vadný kríž.

pal: to čo popisuješ je už skôr prejav parttime.

Autor:  Marty [ Uto, 20.02.2007, 10:56 ]
Predmet príspevku: 

palinové převody :) sem z nich uplně unešenej :) 5.13:1 to je mousakr :)

Obrázok

Obrázok

Autor:  Harley [ Uto, 20.02.2007, 11:24 ]
Predmet príspevku: 

Souhlas s Dieselem. Proto se dávaj homokineťáky k fulltime pohonům.Navíc,je-li samosvor v zadu,je to horší. Zkus se točit ale nepřidávat plyn a nebo na neutrál,aby nešla síla od motoru. Ta totiž samosvor ještě víc svírá.

Stránka 2 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/