4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Jeep Cherokee
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=1948
Stránka 1 z 7

Autor:  KUBIK [ Ned, 17.06.2007, 20:33 ]
Predmet príspevku:  Jeep Cherokee

Chcle by sojm sa spýtať či by ste mi vedeli povedať niečo o Jeep Cherokee 2,5 l benzín, chcel by som ho kúpiť ale neviem nič bližčie o Cherokee. Je to rok výroby 10/93 a chcle by som vedieť aký to má podvozok, polosi, či je to dobré auto do terénu ako to prípadne zdvihnúť, aké gumy atď. Dik za príspevky

presunul som to do jeepu lebo to nieje všeobeného charakteru ale jednoznačne značkovo orientované :wink:
diesel

Autor:  dado [ Pon, 18.06.2007, 6:46 ]
Predmet príspevku: 

Motor je skrateny 4,0I 6. 2,5 benzin nic moc, spotreba nepatrne nizsia oproti 4,0I6. Osobne by som 2,5 nebral. Viac popytaj v sekcii jeep, mozno ho niekto ma.
Ak vies rusky padnu ti vhod tieto stranky:
http://www.jeep.auto.ru/Cherokee/engines/info.htm
Nic viac nikde nenajdes.

Autor:  diesel [ Pon, 18.06.2007, 6:53 ]
Predmet príspevku: 

2.5 benzín je dosť málo rozšírený motor. tu ho má len MARTINO. Do terénu je dobrý vysoký krútiaci moment. A to má diesel rovnakého obsahu alebo 4L benzín. Podvozok je rovnaká klasická overená koncepcia u všetkých XJ.

Autor:  MARTINO [ Pon, 18.06.2007, 9:24 ]
Predmet príspevku: 

diesel píše:
2.5 benzín je dosť málo rozšírený motor. tu ho má len MARTINO. Do terénu je dobrý vysoký krútiaci moment. A to má diesel rovnakého obsahu alebo 4L benzín. Podvozok je rovnaká klasická overená koncepcia u všetkých XJ.


Takže ak možem ,potvrdzujem čo povedali ,,majstri,, //važne :!: // predo mnou :wink: Ale z mojich postrehov: 2,5 benzin ,spotreba cca ako u 4litra ,poviem pravdu ani velmi nesledujem,použivam ho len na vikendovky na ryby a pod,ale gumy MT 235/75/15 možno 12l-13l :x neviem :? no čo sa tyka motora ,nema problem potiahnut ,resp. treba davat pozor na prehriatie pri zataženi,na čo som ja doplatil ,ale v podstate to bola moja chyba ,teraz pri naslednej oprave som dal von termostat nech to chladi,predsa chladič je ešte kryty klimovym chladičom,tak čo by myslim ešte pomohlo je odvetranie motora cez otvory na kapote ,čo sa tu už riešilo.No podvozok je určite stejny ako u inych ,,čerov,, a veci do motora pozhanaš cez Simix alebo RDR len treba cca tyžden čakat.Je otazkou ako chceš autičko použivat Ty ,bud na denne jazdenie alebo len občas resp. kolko km najazdiš mesačne.Vyhodou je ,že vojdeš poistkou do do obsahu 2,5 ale osobne možno predsa teraz by som bral 4,0 liter je to len na Tebe.Sedel som v 4 litry a ten tah a rozdiel je citit,zase myslim ,že večšinou boli automaty :oops: :wink: tak tolko odo mna ak chcš ešte niečo tak sa pytaj :wink:

Autor:  GaboSB [ Pon, 18.06.2007, 15:46 ]
Predmet príspevku: 

Martino, ale dúfam že si pozrel aj tu viskoznu spoječku na ventilátore, lebo tá sa mi zdala v Tisovci príliž slabo zopnutá na to ako bol motor prehriaty. Tam určite nebol termostat na vine ale tá spojočka, tomu ver. Ja som na svojej Vitare pekne krásne natvrdo spojil, lebo to v horúcich časoch tiež vychádzalo vysoko do bodu varu. Od vtedy však žiadnyy problém. 8)

Autor:  KUBIK [ Pon, 18.06.2007, 16:06 ]
Predmet príspevku: 

Dik za rady. Ja to chcem čisto len na offroad, pripádne občas na chatu alebo na polovačky. A stým podvozkom je to ako, v predu má pružiny a vzadeu listové perá alebo ako to je? No ja by som kúpil 4L alel musel by to byť manuál, alebo ako čo mýslíte čo je lepšie. Počul som že manuál je lepší ako automat, s tým termostatom je to dobrá vec aj ja som ho vihodil s troopíka. A chcel by som ho aj trošku drsnejšie upraviť, takže ako je to s polosami a tak pod. vydrží to aj tažký terén?

Autor:  diesel [ Pon, 18.06.2007, 19:37 ]
Predmet príspevku: 

Podvozok tak ako píšeš...vpredu pružiny...vzadu listy. Poloosy a diferáky dá sa povedať že držia tak do rozmeru 31" pneu. Nevýhody automatu ti vysvetlí Andrej. :wink: :-D Jedinú výhodu automatu vidím v jeho shopnosti plynulo podradiť v tiahlých stúpaniach keď dochádza para. Nebudem ti radiť 2.5TD(aj keď tomu motoru stále verím) lebo je to obrovská lotéria ísť do tak háklivého motora...ktorý spravidla niekto predtým doku...sral. Na všetky otázky ale nájdeš odpovede v jeep sekciách tu alebo českých offroad fór.

Autor:  Jacko [ Pon, 18.06.2007, 19:48 ]
Predmet príspevku: 

diesel píše:
Podvozok tak ako píšeš...vpredu pružiny...vzadu listy. Poloosy a diferáky dá sa povedať že držia tak do rozmeru 31" pneu. Nevýhody automatu ti vysvetlí Andrej. :wink: :-D Jedinú výhodu automatu vidím v jeho shopnosti plynulo podradiť v tiahlých stúpaniach keď dochádza para. Nebudem ti radiť 2.5TD(aj keď tomu motoru stále verím) lebo je to obrovská lotéria ísť do tak háklivého motora...ktorý spravidla niekto predtým doku...sral. Na všetky otázky ale nájdeš odpovede v jeep sekciách tu alebo českých offroad fór.
No v podstate Diesel povedal všetko.Ja mám tiež 2,5TD a už som riešil motor,ale zatial som velmi spokojný-nechcem to prechváliť-inak spotreba na pneu 235-75 R15 po meste 10-11L , mimo 7-8L a v teréne som zatial zistil do 13L.Je pravda,že do v teréne som opatrný.Inak je to stará dobrá klasická krabica a to sa ráta. 8)

Autor:  diesel [ Pon, 18.06.2007, 19:57 ]
Predmet príspevku: 

moja anabáza s motorom je v jeep sekcii...ale odvtedy mi motor nebeží ale si slastne pradie. :-D ťuk ťuk ťuk....aby som to nezakríkol. :shock:

Inak nepoznám nikoho so štvorlitrom a manuálom v ale musí to byť pecka v teréne v XJ. :shock:

Autor:  Andrej [ Pon, 18.06.2007, 20:25 ]
Predmet príspevku: 

No presne ako vyšie uvedené. 4l a manuál sa montoval do wranglera jedine. Ináč ak 4l a viac tak jedine automat. Výhody ako povedal diesel, odskúšané, chodí to fajn. Nevýhody, kurefský výkon na prdeli a ked jazdíš iba 2WD treba set sakra opatrne, je to dosť o hubu robiť riadený šmyk nebodaj ked sa don dostaneš, automat je blbý a hodne na hovbeles sa to riadi, odskúšané na vlastných plechoch.

Možno viacej by k tomu povedali chalani z ORC čo jazdili súťažne 4l. Prípadne budem ja sosať info.

Autor:  diesel [ Pon, 18.06.2007, 20:54 ]
Predmet príspevku: 

Andrej píše:
4l a manuál sa montoval do wranglera jedine..


rusáci píšu, že občas aj do XJ 4L.

Autor:  KUBIK [ Pon, 18.06.2007, 20:56 ]
Predmet príspevku: 

V tom jeepe je 2,5 benzín, je to asi nejaký podobný motor ako som mal v troopíku aj ked to bola 2,6. A keby som tam dal cca 33 alebo 35 pneu, myslíte že tie polosi a diferák vydrží? Chcem s toho spraviť poriadnu káru. :lol:
Obrázok

Autor:  diesel [ Pon, 18.06.2007, 21:02 ]
Predmet príspevku: 

Ak tam dáš tie rozmery...auto zlenivie a výkon motora nebude stačiť na poškodenie poloosí resp difov počas záberu...jedine snáď pri prudkýh doskokoch počas brzdenia motorom na redukcii. Ale ak stratu sily trakcie skompenzuješ zmenou prevodov tak to kríže/poloosy/zuby satelitov dlho nevydržia.

Autor:  KUBIK [ Pon, 18.06.2007, 22:12 ]
Predmet príspevku: 

Ozaj a ako je to z úzavierkami alebo samosvormy má cherokee niečo také ?

Autor:  palo-cherokee [ Pon, 18.06.2007, 22:50 ]
Predmet príspevku: 

Jacob píše:
Ozaj a ako je to z úzavierkami alebo samosvormy má cherokee niečo také ?

uzavierky ? ked namontujes tak ma

samosvor - ano aj nie, podla typu

Stránka 1 z 7 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/