4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Jeep Cherokee http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=1948 |
Stránka 1 z 7 |
Autor: | KUBIK [ Ned, 17.06.2007, 20:33 ] |
Predmet príspevku: | Jeep Cherokee |
Chcle by sojm sa spýtať či by ste mi vedeli povedať niečo o Jeep Cherokee 2,5 l benzín, chcel by som ho kúpiť ale neviem nič bližčie o Cherokee. Je to rok výroby 10/93 a chcle by som vedieť aký to má podvozok, polosi, či je to dobré auto do terénu ako to prípadne zdvihnúť, aké gumy atď. Dik za príspevky presunul som to do jeepu lebo to nieje všeobeného charakteru ale jednoznačne značkovo orientované ![]() diesel |
Autor: | dado [ Pon, 18.06.2007, 6:46 ] |
Predmet príspevku: | |
Motor je skrateny 4,0I 6. 2,5 benzin nic moc, spotreba nepatrne nizsia oproti 4,0I6. Osobne by som 2,5 nebral. Viac popytaj v sekcii jeep, mozno ho niekto ma. Ak vies rusky padnu ti vhod tieto stranky: http://www.jeep.auto.ru/Cherokee/engines/info.htm Nic viac nikde nenajdes. |
Autor: | diesel [ Pon, 18.06.2007, 6:53 ] |
Predmet príspevku: | |
2.5 benzín je dosť málo rozšírený motor. tu ho má len MARTINO. Do terénu je dobrý vysoký krútiaci moment. A to má diesel rovnakého obsahu alebo 4L benzín. Podvozok je rovnaká klasická overená koncepcia u všetkých XJ. |
Autor: | MARTINO [ Pon, 18.06.2007, 9:24 ] |
Predmet príspevku: | |
diesel píše: 2.5 benzín je dosť málo rozšírený motor. tu ho má len MARTINO. Do terénu je dobrý vysoký krútiaci moment. A to má diesel rovnakého obsahu alebo 4L benzín. Podvozok je rovnaká klasická overená koncepcia u všetkých XJ. Takže ak možem ,potvrdzujem čo povedali ,,majstri,, //važne ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | GaboSB [ Pon, 18.06.2007, 15:46 ] |
Predmet príspevku: | |
Martino, ale dúfam že si pozrel aj tu viskoznu spoječku na ventilátore, lebo tá sa mi zdala v Tisovci príliž slabo zopnutá na to ako bol motor prehriaty. Tam určite nebol termostat na vine ale tá spojočka, tomu ver. Ja som na svojej Vitare pekne krásne natvrdo spojil, lebo to v horúcich časoch tiež vychádzalo vysoko do bodu varu. Od vtedy však žiadnyy problém. 8) |
Autor: | KUBIK [ Pon, 18.06.2007, 16:06 ] |
Predmet príspevku: | |
Dik za rady. Ja to chcem čisto len na offroad, pripádne občas na chatu alebo na polovačky. A stým podvozkom je to ako, v predu má pružiny a vzadeu listové perá alebo ako to je? No ja by som kúpil 4L alel musel by to byť manuál, alebo ako čo mýslíte čo je lepšie. Počul som že manuál je lepší ako automat, s tým termostatom je to dobrá vec aj ja som ho vihodil s troopíka. A chcel by som ho aj trošku drsnejšie upraviť, takže ako je to s polosami a tak pod. vydrží to aj tažký terén? |
Autor: | diesel [ Pon, 18.06.2007, 19:37 ] |
Predmet príspevku: | |
Podvozok tak ako píšeš...vpredu pružiny...vzadu listy. Poloosy a diferáky dá sa povedať že držia tak do rozmeru 31" pneu. Nevýhody automatu ti vysvetlí Andrej. ![]() ![]() |
Autor: | Jacko [ Pon, 18.06.2007, 19:48 ] |
Predmet príspevku: | |
diesel píše: Podvozok tak ako píšeš...vpredu pružiny...vzadu listy. Poloosy a diferáky dá sa povedať že držia tak do rozmeru 31" pneu. Nevýhody automatu ti vysvetlí Andrej. ![]() ![]() |
Autor: | diesel [ Pon, 18.06.2007, 19:57 ] |
Predmet príspevku: | |
moja anabáza s motorom je v jeep sekcii...ale odvtedy mi motor nebeží ale si slastne pradie. ![]() ![]() Inak nepoznám nikoho so štvorlitrom a manuálom v ale musí to byť pecka v teréne v XJ. ![]() |
Autor: | Andrej [ Pon, 18.06.2007, 20:25 ] |
Predmet príspevku: | |
No presne ako vyšie uvedené. 4l a manuál sa montoval do wranglera jedine. Ináč ak 4l a viac tak jedine automat. Výhody ako povedal diesel, odskúšané, chodí to fajn. Nevýhody, kurefský výkon na prdeli a ked jazdíš iba 2WD treba set sakra opatrne, je to dosť o hubu robiť riadený šmyk nebodaj ked sa don dostaneš, automat je blbý a hodne na hovbeles sa to riadi, odskúšané na vlastných plechoch. Možno viacej by k tomu povedali chalani z ORC čo jazdili súťažne 4l. Prípadne budem ja sosať info. |
Autor: | diesel [ Pon, 18.06.2007, 20:54 ] |
Predmet príspevku: | |
Andrej píše: 4l a manuál sa montoval do wranglera jedine.. rusáci píšu, že občas aj do XJ 4L. |
Autor: | diesel [ Pon, 18.06.2007, 21:02 ] |
Predmet príspevku: | |
Ak tam dáš tie rozmery...auto zlenivie a výkon motora nebude stačiť na poškodenie poloosí resp difov počas záberu...jedine snáď pri prudkýh doskokoch počas brzdenia motorom na redukcii. Ale ak stratu sily trakcie skompenzuješ zmenou prevodov tak to kríže/poloosy/zuby satelitov dlho nevydržia. |
Autor: | KUBIK [ Pon, 18.06.2007, 22:12 ] |
Predmet príspevku: | |
Ozaj a ako je to z úzavierkami alebo samosvormy má cherokee niečo také ? |
Autor: | palo-cherokee [ Pon, 18.06.2007, 22:50 ] |
Predmet príspevku: | |
Jacob píše: Ozaj a ako je to z úzavierkami alebo samosvormy má cherokee niečo také ? uzavierky ? ked namontujes tak ma samosvor - ano aj nie, podla typu |
Stránka 1 z 7 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |