Zdar, tiez planujem zdvihnut mojho Commandera, len co sa mi konecne podari zapisat vacsie pneu do TP. Mam vsak otazocku z ineho sudku. Predbezne som sa rozhodol pre podvozok OME a chcel by som sa drzat okolo tych 2", lebo som cital, ze potom uz celkom trpi naprava. A takto sa na tom bude dat aj normalne jazdit este.
Na stranke OME si mozem pekne vyfiltrovat konkretne diely podvozku podla toho, ci budem mat pevnostny naraznit a aky staly naklad budem mat nalozeny. Nemaju diely priamo pre Commandera, ale je to to iste ako Grand Cherokee WK. Problem ale vidim v distribucii hmoty medzi tymito autami:
- Grand Cherokee WK: 55/45 (predok/zadok)
- Commander XK: 45/55 (predok/zadok)
Narychlo som nasiel tieto prislusne vahy pre auta:
- Grand Cherokee WK V8 5.7L: 2140 kg
- Commander XK V8 5.7L: 2345 kg
To nam dava taketo zatazenie:
- Grand Cherokee WK V8 5.7L: 1177 kg predok, 963 kg zadok
- Commander XK V8 5.7L: 1055 kg predok, 1290 kg zadok
Takze Commander, hoci je celkovo tazsi, ma vpredu o
122 kg menej a vzadu az o
327 kg viac. Preto moc neverim tomu, ze kupim pruziny urcene pre WK a ono to bude dobre. Nechcel by som skoncit s divne naklonenym autom (ci uz tuzersky predok nizsie, alebo posadeny zadok ako na 200-rocnom volkswagene). Ma niekto uz toto odskusane? Ci najlepsie bude napisat rovno do OME? Pripadne nieco ine ako OME?