4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Úprava motora na Stroker http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=22110 |
Stránka 1 z 5 |
Autor: | Medvedev [ Pon, 23.01.2017, 20:02 ] |
Predmet príspevku: | Úprava motora na Stroker |
Čaute. Nikde sa veľmi nepíše o Stroker motoroch. Co všetko takáto uprava odnáša? Treba upravit aj prevodovku, napravy, kardany? |
Autor: | žucha [ Pon, 23.01.2017, 21:20 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
Nadišiel tvoj čas navštíviť Kotrčku. |
Autor: | palo-cherokee [ Pon, 23.01.2017, 22:04 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
aký motor na aký výsledok chceš upravovať? úprava na "stroker" je vlastne zväčšenie zdvihu piestu (z anglického stroke = zdvih) takže stroker môžeš postaviť aj zo žigulíka (bežne sa to robilo ešte za socíku) častý kandidát na stroker je napríklad AMC 4.0 s kľukou z 258, vo výsledku 4,5 až 4,7litra (jeden napríklad behá Lubošovi z Tisovca v YJ) alebo small block ford windsor 351W po úprave s inou kľukou a piestami potom 390 cui (taký behá Remčovi v Broncu) ak ti ide o tvoju 5.9 (360) tak tá sa dá zahnať až na 416 ale to už je doť na hrane. 408 je zdravé maximum. Koníkovo to vieš vyhnať až na 600+ Ale počítaj s tým že sériová prevodovka to nezvládne, nápravy tiež nie |
Autor: | Medvedev [ Pon, 23.01.2017, 23:00 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
O moj Jeep. A na tych 408 sa upravuje iba motor? |
Autor: | palo-cherokee [ Uto, 24.01.2017, 14:21 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
Medvedev píše: O moj Jeep. A na tych 408 sa upravuje iba motor? no to je ťažké. ono je to tak že upravíš motor a zistíš že to nemáš kde využiť lebo prevodovka, nápravy, brzdy .... |
Autor: | Medvedev [ Uto, 24.01.2017, 18:07 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
Neplanujem davat na auto nejake extra velke gumy. Tak napriklad ci tie 31" gumy by ustáli na napravach pri vykone cez 370 koni. Ak sa nemylim. A ci prevodovka 46Re by to vydrzala. Bežne jazdenie. Aj tak neplanujem auto rozbijat v terene. 99% jazdim po cestach. A 1% obcas vybehnem nejaky kopček. |
Autor: | indian [ Uto, 24.01.2017, 18:23 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
no to som zvedavy, ako to pojde, potom porovname keby si sa dostal na tych 400 konikov, bola by to pecka tu su nejake kity: https://www.summitracing.com/int/search ... lanced/yes http://www.campbellenterprises.com/eagl ... er-kit.htm http://www.hughesengines.com/TechArticl ... 932003.php |
Autor: | pampuch131 [ Uto, 24.01.2017, 18:44 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
Paráda! Ty Peťo si na tom ako s koníkmi po úprave? |
Autor: | indian [ Uto, 24.01.2017, 18:53 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
zatial stale bida. koniky pridu az po instalacii V8. ale aby to stacilo na stroknutu 5.9, bude treba este zopar uprav, ako vacka, hlavy, atd |
Autor: | Medvedev [ Uto, 24.01.2017, 19:02 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
Kity su fajn. Ale ako sa dostanes na obsah 6.7 napriklad. Treba to asi nejako prevrtat. A pochybujem, ze to spravis doma s vrtackou takže ja to robiť sam nebudem. Tak mozno za pár rokov. Len tu nic o tom nieje poriadne popisane. A prekladat US fora je o nicom. |
Autor: | Janciak [ Uto, 24.01.2017, 19:06 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
Naaaa co zober vrtacku a vrtaj ale nie ako pises toto je podla mna uprava uz pre niekoho sikovneho co ma na to potrebne masiny Uz tu bola podobna uprava realizovana na bronku takze mozne to je aj u nas na slovensku Uz to len zaplatit |
Autor: | indian [ Uto, 24.01.2017, 19:11 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
Medvedev píše: Kity su fajn. Ale ako sa dostanes na obsah 6.7 napriklad. Treba to asi nejako prevrtat. A pochybujem, ze to spravis doma s vrtackou takže ja to robiť sam nebudem. Tak mozno za pár rokov. Len tu nic o tom nieje poriadne popisane. A prekladat US fora je o nicom. co blaznis.. ved ti to palo vyssie presne popisal - zvacsi sa zdvih, nie vrtanie. cize piest bude chodit nizsie, tym sa zvysi objem. preto sa to vola stroker - stroke = zdvih kupis kit, a prehodis vnutornosti motora (kluka, ojnice, piesty), pripadne vstrekovace, atd.. a malo by to fachat. v tych kitoch mas vsetky vnutornosti uz prirpavene, staci to preskladat. v zasade kup kit, zanes to Palovi a mas to. Pripadne aj tu v BA poznam jedneho manika.. |
Autor: | Medvedev [ Uto, 24.01.2017, 19:15 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
indian píše: Medvedev píše: Kity su fajn. Ale ako sa dostanes na obsah 6.7 napriklad. Treba to asi nejako prevrtat. A pochybujem, ze to spravis doma s vrtackou takže ja to robiť sam nebudem. Tak mozno za pár rokov. Len tu nic o tom nieje poriadne popisane. A prekladat US fora je o nicom. co blaznis.. ved ti to palo vyssie presne popisal - zvacsi sa zdvih, nie vrtanie. cize piest bude chodit nizsie, tym sa zvysi objem. preto sa to vola stroker - stroke = zdvih kupis kit, a prehodis vnutornosti motora (kluka, ojnice, piesty), pripadne vstrekovace, atd.. a malo by to fachat. v tych kitoch mas vsetky vnutornosti uz prirpavene, staci to preskladat. v zasade kup kit, zanes to Palovi a mas to. Pripadne aj tu v BA poznam jedneho manika.. No to uz je lepsie. Som myslel, ze sa aj vŕta. Ked v popisoch majiu ze 6.7 . A nasavanie, zvody, vyfuk? |
Autor: | palo-cherokee [ Uto, 24.01.2017, 19:24 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
Medvedev píše: Neplanujem davat na auto nejake extra velke gumy. Tak napriklad ci tie 31" gumy by ustáli na napravach pri vykone cez 370 koni. Ak sa nemylim. A ci prevodovka 46Re by to vydrzala. Bežne jazdenie. Aj tak neplanujem auto rozbijat v terene. 99% jazdim po cestach. A 1% obcas vybehnem nejaky kopček. sériová 46RE znesie max 610Nm a cca 400HP. Na to je postavený aj hydromenič a flexplate. Bavíme sa o výkone na motore, nie na kolesách. Počítaj s tým že sklz výkonu je od 20 až do 30% Preto napríklad aj sériová 5.9 má síce písaný max krútiaci moment 475Nm ale reálne na zadných kolesách nameriaš max 400. To isté platí aj pre kone. Z tých 250 ti na kolesách skončí tak 180 Takže ak chceš 370 RWHP (na kolesách) tak motor musí mať od 450 splašených kobyliek nahor. A to už sériová neustojí nijak. S točákom je to rovnaké. Samozrejme ak sú kredity dá sa upraviť/prestavať tak aby to zniesla. No a zadná Dana35 (tuším tam máš 35ku prehodenú, či? ) už vôbec nie. pri takomto výkone je spodná hranica upravená oceľová D44, ale skorej by som šiel smerom 9inch, D60, 14bolt... ďalšie veci sú prídavka, brzdy, podvozok..... |
Autor: | PB-MYREC [ Uto, 24.01.2017, 19:36 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
A s prevodovkou by bolo čo všetko treba? Alebo za akè ich vymeniť. S chladenìm nič nebude treba robiť. Niake prìdavne medzi chladiče? |
Stránka 1 z 5 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |