Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 14:06
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 62 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší
 Úprava motora na Stroker 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21
Príspevky: 996
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
indian píše:
no to som zvedavy, ako to pojde, potom porovname :D
keby si sa dostal na tych 400 konikov, bola by to pecka

tu su nejake kity:
https://www.summitracing.com/int/search ... lanced/yes

http://www.campbellenterprises.com/eagl ... er-kit.htm

http://www.hughesengines.com/TechArticl ... 932003.php


A ktorý kit by bolo dobre kupit?

_________________
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000


Str, 25.01.2017, 20:04
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Medvedev píše:
A ktorý kit by bolo dobre kupit?



Ale ani jeden z tych kitov sam o sebe nebude fungovat tak ako treba.
V principe ak zoberies seriovy motor a nasypes do neho ten stroker kit tak ako je bez zmeny ostatnych komponentov, tak ziskas relativne velky narast krutiaceho momentu (lebo vacsi zdvih) ale relativne malo konikov navyse (lebo seriova vacka sanie vyfuky riadenie zmesi atd.)

Toto cele je na dlhu debatu. Zastav sa alebo sa ozvi pripadne. Silno zavisi co od toho motora chces a v akych otackach, co s tym planuej dalej, co bude za tym zavesene...

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Str, 25.01.2017, 20:24
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21
Príspevky: 996
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Este nejdem nic kupovat. Len zistujem co k tomu treba a tak...
Ked tak pomaly to pokupovat a potom raz poskladat.
Nemam nikoho na daňovom aby som si koli tomu spravil nejaku "vratku" :D

_________________
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000


Str, 25.01.2017, 20:32
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15
Príspevky: 557
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
palo-cherokee píše:
Medveď má vzadu Dana35. Pôvodne tam bola D44A hliníková so samosvorom. Takže jedno lepšie ako druhé. Hliníková 44A má síce prevodové súkolie a ložiská veľké skoro ako D60, ale stále je to C-klip náprava a navyše s hliníkovým obalom a klemami. Sériová 5.9 dokáže pri funkčnom samosvore a troche snahy spoľahlivo rozlámať klemy čo držia kôš diferáku. Lebo hliník. Ak chceš, dám foto :-)


pali, pripadne postni nejake foto rozlamanych seriovych naprav a co sa cca stalo. celkom by ma zaujimalo, kolko vydrzia seriove napravy, povedzme d30 a d35, pripadne d44

dik
zvacsa viem o zlomenych poloosiach, pripadne krizov, to poznam aj sam :D
Príloha:
krizik.jpg
krizik.jpg [ 141.87 KiB | Zobrazené 8010 krát ]

_________________
Jeep Cherokee XJ 5.3


Str, 25.01.2017, 20:39
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 02.02.2014, 19:46
Príspevky: 218
Bydlisko: Horný Lieskov
Odpoveď s citáciou
Mne zas v predu vylàmalo satelity na 33 swamperoch.
Čiže viacej konìkov tak isto treba niečo masìvnejšie


Str, 25.01.2017, 20:47
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15
Príspevky: 557
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
PB-MYREC píše:
Mne zas v predu vylàmalo satelity na 33 swamperoch.
Čiže viacej konìkov tak isto treba niečo masìvnejšie


v predu si mal seriovu danu30?

_________________
Jeep Cherokee XJ 5.3


Str, 25.01.2017, 21:17
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 02.02.2014, 19:46
Príspevky: 218
Bydlisko: Horný Lieskov
Odpoveď s citáciou
Ano ano. Ale zato kĺby drźali. Som ich po 2 rokoch preventìvne menil


Str, 25.01.2017, 21:23
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21
Príspevky: 996
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
No dobre. Tak ak by som chcel tak aby to asi zvladla precodovka, tak 370 koni cca a krutak nejako kusok pod tych 600Nm.
Potom asi aky kit zatial kúpiť? Takto je to jednoduchšie.
Samozrejme aj ostatné veci. Docital som sa ze 26lbs vstrekovače by tam mali asi ísť.

_________________
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000


Štv, 26.01.2017, 20:25
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 02.02.2014, 19:46
Príspevky: 218
Bydlisko: Horný Lieskov
Odpoveď s citáciou
Medvedev pri výmene vstrekov aby si už ťahal cisternu za sebou :lol:


Štv, 26.01.2017, 20:59
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21
Príspevky: 996
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Ano? Žeby to zralo tak vela? To sa potom neoplatí na Sr ak by to zralo jak tank . To som sa nedocital, ze aka je potom spotreba.
Teraz mi to ukazuje 26.4 litra na pc.
Za 80 az 90 e lpg prejdem okolo 640 km priblizne. Jazda len po meste. Semafor brzda semafor atd....
A potom v motore bude kopu nových veci, takze pri beznej jazde by mohla byt spotreba rovnaká. Ne?

_________________
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000


Štv, 26.01.2017, 23:38
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
To nemas az tak extra spotrebu- v podstate za 60e prejdes 640km -to bezna spotreba v 8valcoch :)


Pia, 27.01.2017, 0:33
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21
Príspevky: 996
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Ked natankukjem plne lpg, mam dve tak zaplatim od 80 do 90 e. Plus 30 litrov asi benzin 99 oktan.
Na Esspero som za 70e najazdil po Ba necelych 500km neviem uz ktorý rok to bol.
Takze ak by sa zgeneralkoval motor , aj ked na vyšší vykob mohlo by to tak ostat alebo trocha klesnut?

_________________
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000


Pia, 27.01.2017, 0:46
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
silno závisí od štýlu jazdy
ty ten výkon nebudeš potrebovať nonstop
takže ak zachováš štýl jazdy tak spotreba pôjde o pár % dolu alebo sa nezmení
Ale ak tomu budeš sypať tak ....

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pia, 27.01.2017, 0:52
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21
Príspevky: 996
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Nebudem s nim jazdit zavody. Klasické presuvanie sa. Občas nejaky šprint, ked ta niekto chce vyskúšať.

_________________
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000


Pia, 27.01.2017, 16:13
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15
Príspevky: 557
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
ja ta vyskusam :D

_________________
Jeep Cherokee XJ 5.3


Pia, 27.01.2017, 16:43
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 62 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: