Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 22:46
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 62 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Ďalší
 Úprava motora na Stroker 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21
Príspevky: 996
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Čaute. Nikde sa veľmi nepíše o Stroker motoroch. Co všetko takáto uprava odnáša? Treba upravit aj prevodovku, napravy, kardany?

_________________
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000


Pon, 23.01.2017, 20:02
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 17.02.2010, 23:18
Príspevky: 48
Bydlisko: snežnica
Odpoveď s citáciou
Nadišiel tvoj čas navštíviť Kotrčku.


Pon, 23.01.2017, 21:20
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
aký motor na aký výsledok chceš upravovať?

úprava na "stroker" je vlastne zväčšenie zdvihu piestu (z anglického stroke = zdvih)

takže stroker môžeš postaviť aj zo žigulíka (bežne sa to robilo ešte za socíku)

častý kandidát na stroker je napríklad AMC 4.0 s kľukou z 258, vo výsledku 4,5 až 4,7litra (jeden napríklad behá Lubošovi z Tisovca v YJ)

alebo small block ford windsor 351W po úprave s inou kľukou a piestami potom 390 cui (taký behá Remčovi v Broncu)

ak ti ide o tvoju 5.9 (360) tak tá sa dá zahnať až na 416 ale to už je doť na hrane. 408 je zdravé maximum. Koníkovo to vieš vyhnať až na 600+ Ale počítaj s tým že sériová prevodovka to nezvládne, nápravy tiež nie

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pon, 23.01.2017, 22:04
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21
Príspevky: 996
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
O moj Jeep. A na tych 408 sa upravuje iba motor?

_________________
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000


Pon, 23.01.2017, 23:00
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Medvedev píše:
O moj Jeep. A na tych 408 sa upravuje iba motor?


no to je ťažké.
ono je to tak že upravíš motor a zistíš že to nemáš kde využiť lebo prevodovka, nápravy, brzdy ....

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Uto, 24.01.2017, 14:21
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21
Príspevky: 996
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Neplanujem davat na auto nejake extra velke gumy. Tak napriklad ci tie 31" gumy by ustáli na napravach pri vykone cez 370 koni. Ak sa nemylim. A ci prevodovka 46Re by to vydrzala. Bežne jazdenie. Aj tak neplanujem auto rozbijat v terene. 99% jazdim po cestach. A 1% obcas vybehnem nejaky kopček.

_________________
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000


Uto, 24.01.2017, 18:07
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15
Príspevky: 557
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
no to som zvedavy, ako to pojde, potom porovname :D
keby si sa dostal na tych 400 konikov, bola by to pecka

tu su nejake kity:
https://www.summitracing.com/int/search ... lanced/yes

http://www.campbellenterprises.com/eagl ... er-kit.htm

http://www.hughesengines.com/TechArticl ... 932003.php

_________________
Jeep Cherokee XJ 5.3


Uto, 24.01.2017, 18:23
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43
Príspevky: 1886
Bydlisko: GA-Kosuty
Odpoveď s citáciou
Paráda! Ty Peťo si na tom ako s koníkmi po úprave?

_________________
VW T3 1,6 aircooled boxer(1980). EX:Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td


Uto, 24.01.2017, 18:44
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15
Príspevky: 557
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
zatial stale bida. koniky pridu az po instalacii V8. ale aby to stacilo na stroknutu 5.9, bude treba este zopar uprav, ako vacka, hlavy, atd :twisted:

_________________
Jeep Cherokee XJ 5.3


Uto, 24.01.2017, 18:53
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21
Príspevky: 996
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Kity su fajn. Ale ako sa dostanes na obsah 6.7 napriklad. Treba to asi nejako prevrtat. A pochybujem, ze to spravis doma s vrtackou :D takže ja to robiť sam nebudem.
Tak mozno za pár rokov. Len tu nic o tom nieje poriadne popisane. A prekladat US fora je o nicom.

_________________
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000


Uto, 24.01.2017, 19:02
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43
Príspevky: 1580
Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
Odpoveď s citáciou
Naaaa co zober vrtacku a vrtaj :) ale nie :) ako pises toto je podla mna uprava uz pre niekoho sikovneho co ma na to potrebne masiny
Uz tu bola podobna uprava realizovana na bronku takze mozne to je aj u nas na slovensku
Uz to len zaplatit

_________________
PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60
0915 526 286
Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne
EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5


Uto, 24.01.2017, 19:06
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15
Príspevky: 557
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Medvedev píše:
Kity su fajn. Ale ako sa dostanes na obsah 6.7 napriklad. Treba to asi nejako prevrtat. A pochybujem, ze to spravis doma s vrtackou :D takže ja to robiť sam nebudem.
Tak mozno za pár rokov. Len tu nic o tom nieje poriadne popisane. A prekladat US fora je o nicom.


co blaznis.. ved ti to palo vyssie presne popisal - zvacsi sa zdvih, nie vrtanie.
cize piest bude chodit nizsie, tym sa zvysi objem. preto sa to vola stroker - stroke = zdvih

kupis kit, a prehodis vnutornosti motora (kluka, ojnice, piesty), pripadne vstrekovace, atd.. a malo by to fachat. v tych kitoch mas vsetky vnutornosti uz prirpavene, staci to preskladat. v zasade ;-)

kup kit, zanes to Palovi a mas to. Pripadne aj tu v BA poznam jedneho manika..

_________________
Jeep Cherokee XJ 5.3


Uto, 24.01.2017, 19:11
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21
Príspevky: 996
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
indian píše:
Medvedev píše:
Kity su fajn. Ale ako sa dostanes na obsah 6.7 napriklad. Treba to asi nejako prevrtat. A pochybujem, ze to spravis doma s vrtackou :D takže ja to robiť sam nebudem.
Tak mozno za pár rokov. Len tu nic o tom nieje poriadne popisane. A prekladat US fora je o nicom.


co blaznis.. ved ti to palo vyssie presne popisal - zvacsi sa zdvih, nie vrtanie.
cize piest bude chodit nizsie, tym sa zvysi objem. preto sa to vola stroker - stroke = zdvih

kupis kit, a prehodis vnutornosti motora (kluka, ojnice, piesty), pripadne vstrekovace, atd.. a malo by to fachat. v tych kitoch mas vsetky vnutornosti uz prirpavene, staci to preskladat. v zasade ;-)

kup kit, zanes to Palovi a mas to. Pripadne aj tu v BA poznam jedneho manika..


No to uz je lepsie. Som myslel, ze sa aj vŕta. Ked v popisoch majiu ze 6.7 .
A nasavanie, zvody, vyfuk?

_________________
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000


Uto, 24.01.2017, 19:15
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Medvedev píše:
Neplanujem davat na auto nejake extra velke gumy. Tak napriklad ci tie 31" gumy by ustáli na napravach pri vykone cez 370 koni. Ak sa nemylim. A ci prevodovka 46Re by to vydrzala. Bežne jazdenie. Aj tak neplanujem auto rozbijat v terene. 99% jazdim po cestach. A 1% obcas vybehnem nejaky kopček.


sériová 46RE znesie max 610Nm a cca 400HP. Na to je postavený aj hydromenič a flexplate.
Bavíme sa o výkone na motore, nie na kolesách. Počítaj s tým že sklz výkonu je od 20 až do 30%

Preto napríklad aj sériová 5.9 má síce písaný max krútiaci moment 475Nm ale reálne na zadných kolesách nameriaš max 400. To isté platí aj pre kone. Z tých 250 ti na kolesách skončí tak 180

Takže ak chceš 370 RWHP (na kolesách) tak motor musí mať od 450 splašených kobyliek nahor.
A to už sériová neustojí nijak. S točákom je to rovnaké. Samozrejme ak sú kredity dá sa upraviť/prestavať tak aby to zniesla.

No a zadná Dana35 (tuším tam máš 35ku prehodenú, či? ) už vôbec nie.
pri takomto výkone je spodná hranica upravená oceľová D44, ale skorej by som šiel smerom 9inch, D60, 14bolt...

ďalšie veci sú prídavka, brzdy, podvozok.....

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Uto, 24.01.2017, 19:24
Profil WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 02.02.2014, 19:46
Príspevky: 218
Bydlisko: Horný Lieskov
Odpoveď s citáciou
A s prevodovkou by bolo čo všetko treba? Alebo za akè ich vymeniť.

S chladenìm nič nebude treba robiť. Niake prìdavne medzi chladiče?


Uto, 24.01.2017, 19:36
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 62 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: