Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 19:47
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 4 ] 
 WJ 4.0 nestartuje 
Autor Správa
Čumil

Registrovaný: Str, 09.10.2019, 12:26
Príspevky: 2
Odpoveď s citáciou
Ahojte...Kupil som pred vyse tyzdnom WJ 2001 4.0 bez uprav,plynu, seriovy stav a stalo sa mi 2x,ze auto nestartovalo,ani ho neotocilo,ale po par pokusoch vzdy nabehlo. Vcera som ale vymenil bateriu,palubovka normalne svieti, ale motor nejde natocit ani po hodine. Nic,ani ho nehne. Nemal niekto podobny problem? Pripadne co by to mohlo robit? Diagnostiku nemam a auto neviem ani nikam previest :smt011
Dakujem,pripadne niekto ochotny v Bratislave prist pozriet :roll:


Str, 09.10.2019, 12:37
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58
Príspevky: 597
Bydlisko: Banská Štiavnica
Odpoveď s citáciou
Ked otocis kluc do pozicie start, pocut zopnut solenoid startra? Ak ano, skus poklepat po startri, ja som mal takyto problem na 4.7, obcas sa kusol a pomohlo len klepnut po nom niecim kovovym (samozrejme vyriesil to repas).
Ak nezopina solenoid, skus pohybat radiacou pakou, cez vsetky polohy a spat do P (predpokladam ze pri starovani mas paku v polohe P a stlacenu brzdu).
Pripadne este skontroluj poistky, hlavne tie silove (neviem takto z hlavy ktora presne je na 4.0 zodpovedna za startovanie :-D )

_________________
Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N
Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"


Str, 09.10.2019, 14:24
Profil
Čumil

Registrovaný: Str, 09.10.2019, 12:26
Príspevky: 2
Odpoveď s citáciou
Ano,klepanie po startery som si par krat uzil pri Discoverach :lol: ale nastastie naozaj stacilo dat paku do polohy N a hned nabehol,hned som mal krajsi vecer...Som zvedavy co ma este prekvapi pri jeepoch,ale dufam,ze to budu len taketo blbosti :mrgreen:


Štv, 10.10.2019, 11:41
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Tak ak štartuje v N a všetko ide ako má tak je načaté čidlo na prevodovke. Stačí vymeniť a štartuješ aj v P.

No záleží či ten 4l máš limitku alebo socka v hadru alias sport.

Bežna vec sú klapky kúrenia. Trochu hnevá uplávaný podvozok, ak máš prvé ročníky tak ak ešte niekto pred Tebou nevymenil, môžu pohnevať brzdiče.

Dôležité je aby šlapal automat ako má a dostalo sa mu servisu aký má mať, potom vydrýí v pohode aj 3/4 mil. km.
Ak máš LPG tak aby bolo správne nadstavené a nemal si chudobnú zmes, lebo si to odserie motor, rovnako ako ke´d sa zanedbá výmena oleja par krát prehreje, tak v pohode praskne pôvodný piest v motore.

Za mňa čo rovnako vlastním 4l, porobil pár vecí a vozím sa už 4 roky bez nejakého veľkého servisu.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pia, 11.10.2019, 7:13
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 4 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: