4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

V8 orgazmus
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=2475
Stránka 1 z 3

Autor:  dzordzo [ Pia, 07.09.2007, 18:54 ]
Predmet príspevku:  V8 orgazmus

Dnes som bol obzret jedno ZJ s 5,2 motorom pre znameho, potencionalneho kupcu. Sadol som, nastartoval (jaaaj) a pojazdil (jaaaaj). Ja blbec mam 4liter. Lebo mi radili ze 8valce maju len vacsiu spotrebu inak ziadna vyhoda a je to presne naopak. Spotreba skoro rovnaka a vykon je uplne niekde inde. Ak ZJ tak jedine V8!!

P.S. Predam ZJ 4liter, r.v.96

Autor:  diesel [ Pia, 07.09.2007, 19:23 ]
Predmet príspevku: 

Njn, ako vravieva harley...neni placenta, kde neni displacenta...či tak voláko. :-D Ono asi aj hodne záleží v akom stave je konkrétny motor. Ja žial benzíňak nemôžem mať lebo by som si musel meniť nick. :?

Autor:  MARTINO [ Pia, 07.09.2007, 20:27 ]
Predmet príspevku: 

Dzordzo :smt023 toto presne sa stalo aj mne,pred cca tyždnom som tiež mal tu čest byt šoferom v tomto voze s tymto obsahom :smt151 moj booože :smt135 :smt135 a presne ako pišeš :smt056 :smt056 laska na prvy ,,look,, proste parada :smt128 kašlem na spotrebu :smt141 ten pocit je o niečom inom :smt149 :smt149 :smt149

P.S Harley ma 5,9 :smt133 :smt133 :smt149 ,,orgazmus,, každy den :smt135 :smt123 :-D

Autor:  Harley [ Pia, 07.09.2007, 20:35 ]
Predmet príspevku: 

:D to Diesel :D

Dzordzo,škoda,že si mě neznal dřív,neboť takovou chujovinu bych ti nikdy neporadil :D .
Už v dobách,kdy jsem měl čtyřlitrový XJ jsem vždycky říkal,že ten motor je perfektní ale maximálně pro XJ či Wranglera.Na ZJ je už malej(relativně) a tím se rozdíl ve spotřebě smazává.Max. rozdíl je tak litr ale ta nezkutečná kultůra! Krouťák a brutální nástup výkonu u V8 je nezpochybnitelnej a né nadarmo,každý slušný sportovní auto má tohle uspořádání.I F1 se k tomuhle vrátila a všechny rekordy jsou na těhle motorech. :wink:

Autor:  biker [ Pia, 07.09.2007, 20:50 ]
Predmet príspevku: 

:smt118 taketo temy mi nerobia dobre :-D
ja chcem nieco s V8 uz davno..a ked taketo veci citam to chcem viac a viac.. teraz to je nerealne ale v niekedy buducnosti si taketo nieco urcite kupim :wink: a s kompresorom! :smt131

Autor:  Marty [ Pia, 07.09.2007, 20:59 ]
Predmet príspevku: 

Harley píše:
:D to Diesel :D

Dzordzo,škoda,že si mě neznal dřív,neboť takovou chujovinu bych ti nikdy neporadil :D .
Už v dobách,kdy jsem měl čtyřlitrový XJ jsem vždycky říkal,že ten motor je perfektní ale maximálně pro XJ či Wranglera.Na ZJ je už malej(relativně) a tím se rozdíl ve spotřebě smazává.Max. rozdíl je tak litr ale ta nezkutečná kultůra! Krouťák a brutální nástup výkonu u V8 je nezpochybnitelnej a né nadarmo,každý slušný sportovní auto má tohle uspořádání.I F1 se k tomuhle vrátila a všechny rekordy jsou na těhle motorech. :wink:


hele jak který, jak který, mně některý XJ moc nejedou a některý jedou zase moc pěkně!! :twisted: :wink:

Autor:  dzordzo [ Pia, 07.09.2007, 21:21 ]
Predmet príspevku: 

Hele Harley ja mam doma jeden osemvalec ale to je bruchoplaz s 2x vacsim vykonom a trojnasobne rychlejsim zrychlenim. A u Jeepov som to bral tak, ze je tam objem ale to je vsetko. Vykonovo tie motory nic moc a myslel som si, ze tak aj to auto pojede a ani som necakal a ani nechcem aby som gumoval a po dialnici vyblikaval v lavom pruhu. Ale ten oooooooobrovsky rozdiel co som dnes zazil ... A je dost mozne (ako Marty hovori) ze ten moj 4 liter (ten moj kus) je fakt na pikacu. Zere az moc a zda sa mi taky nejaky priduseny. A teraz ma napada ci je tu niekto schopny dodat SW a kabel na diagnostiku ZJ.

Autor:  Harley [ Sob, 08.09.2007, 10:07 ]
Predmet príspevku: 

Marty,tys to nepochopil,já tam říkám že je I-6 perfektní motor a i silnej ale že je pro ZJ už moc malej/slabej.Né že by to bylo nepojízdný ale že argument,že se čtyřlitrem budu v ZJ jezdit znatelně levnějc než V8 není pravda. Kvůli tomu,že je menší ve stejně těžkým autě,budou náklady na provoz stejný.
Druhá věc je,že V8 motory jsou prostě jiný,takže nejde o to,jestli máš I-6 našláplý nebo přidušený. Ve V8 všecno probíhá jinak a i styl jízdy se tím mění.A zase,neznamená to,že bys měl jezdit třeba rychlejc,jen jinak.
Když jedeš s V8 tak cítíš,že jedeš s natur strojem a základním principem techniky spalovacího motoru.
Těžko se to popisuje je to o pocitu a Dzordzo ho zažil. Že? :D

Autor:  Jano JP [ Sob, 08.09.2007, 10:49 ]
Predmet príspevku: 

no ja som mal tú česť včera si 5,9 V8 vypočuť, zastavil sa pri mne kamarát na ZJ a už to stačilo na mocný dojem...

Autor:  Marty [ Sob, 08.09.2007, 12:13 ]
Predmet príspevku: 

ale já vím, rozuměl jsem ti :)

Je fakt že s V8 se jezdí asi jinak :) PetrFpo tom co jsem se byl projet s tím jeho tak říkal že takhle s tím ještě nejel,.... tak nevím

Autor:  ludo [ Sob, 08.09.2007, 13:41 ]
Predmet príspevku: 

Harley....nechcem rypat....ale pokial s V8 zachadzas slusne a nevytacas ho....necitis,nepocujes nic...dakedy mi ten skoro elektromobilovy charakter vadi a chyba mi aspon trochu vibracii ,hluku.... :-D ale mozno som hluchy a bezcitny... :-D

Autor:  Harley [ Sob, 08.09.2007, 14:57 ]
Predmet príspevku: 

O mechanický zvuky vůbec nejde nebo zvuk výfuku.Tady jde o to jak cítíš jeho produkci.Jako V8 nemá žádnej motor takovej náběh krouťáku,myslím řadovej motor bez přeplňování.
I-6 je proti V8 hodně klidnej a jemnej motor.
Navíc ty máš OHC motor .OHV motory jsou trochu hlučnější a drsnější.
Samozřejmě OHC ještě podpoří výkonový vlastnosti V8 a jeho lepší využití.

Já třeba motor vůbec netočím,zeptej se Martyho,ten říká,že mám mezi nohou a plyn.pedálem vajíčko :D . Já jezdím v průměru mezi 1500-2200rpm a i v těhle otáčkách vím,že jedu s V8 a né řaďákem.

Autor:  Marty [ Sob, 08.09.2007, 19:04 ]
Predmet príspevku: 

někdy mi ho budeš muset půjčit :) zjistíme kde má omezovač :)

jinak díky za support k 231 vs 242 dneska :-D

Autor:  ludo [ Sob, 08.09.2007, 21:17 ]
Predmet príspevku: 

Harley..jasne......chvilu mi trvalo kym som prisiel na chut tomu stylu do 2200 otacok.....ale suhlas.....jazdne vlastnosti super

Marty obmedzovac mam pri 190......

Autor:  Harley [ Sob, 08.09.2007, 21:25 ]
Predmet príspevku: 

On mylsel otáčkovej né rychlostní. Já mám omezovač v 5250rpm. :-)

Stránka 1 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/