4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
V8 orgazmus http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=2475 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | dzordzo [ Pia, 07.09.2007, 18:54 ] |
Predmet príspevku: | V8 orgazmus |
Dnes som bol obzret jedno ZJ s 5,2 motorom pre znameho, potencionalneho kupcu. Sadol som, nastartoval (jaaaj) a pojazdil (jaaaaj). Ja blbec mam 4liter. Lebo mi radili ze 8valce maju len vacsiu spotrebu inak ziadna vyhoda a je to presne naopak. Spotreba skoro rovnaka a vykon je uplne niekde inde. Ak ZJ tak jedine V8!! P.S. Predam ZJ 4liter, r.v.96 |
Autor: | diesel [ Pia, 07.09.2007, 19:23 ] |
Predmet príspevku: | |
Njn, ako vravieva harley...neni placenta, kde neni displacenta...či tak voláko. ![]() ![]() |
Autor: | MARTINO [ Pia, 07.09.2007, 20:27 ] |
Predmet príspevku: | |
Dzordzo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() P.S Harley ma 5,9 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Harley [ Pia, 07.09.2007, 20:35 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() ![]() Dzordzo,škoda,že si mě neznal dřív,neboť takovou chujovinu bych ti nikdy neporadil ![]() Už v dobách,kdy jsem měl čtyřlitrový XJ jsem vždycky říkal,že ten motor je perfektní ale maximálně pro XJ či Wranglera.Na ZJ je už malej(relativně) a tím se rozdíl ve spotřebě smazává.Max. rozdíl je tak litr ale ta nezkutečná kultůra! Krouťák a brutální nástup výkonu u V8 je nezpochybnitelnej a né nadarmo,každý slušný sportovní auto má tohle uspořádání.I F1 se k tomuhle vrátila a všechny rekordy jsou na těhle motorech. ![]() |
Autor: | biker [ Pia, 07.09.2007, 20:50 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() ![]() ja chcem nieco s V8 uz davno..a ked taketo veci citam to chcem viac a viac.. teraz to je nerealne ale v niekedy buducnosti si taketo nieco urcite kupim ![]() ![]() |
Autor: | Marty [ Pia, 07.09.2007, 20:59 ] |
Predmet príspevku: | |
Harley píše: :D to Diesel ![]() Dzordzo,škoda,že si mě neznal dřív,neboť takovou chujovinu bych ti nikdy neporadil ![]() Už v dobách,kdy jsem měl čtyřlitrový XJ jsem vždycky říkal,že ten motor je perfektní ale maximálně pro XJ či Wranglera.Na ZJ je už malej(relativně) a tím se rozdíl ve spotřebě smazává.Max. rozdíl je tak litr ale ta nezkutečná kultůra! Krouťák a brutální nástup výkonu u V8 je nezpochybnitelnej a né nadarmo,každý slušný sportovní auto má tohle uspořádání.I F1 se k tomuhle vrátila a všechny rekordy jsou na těhle motorech. ![]() hele jak který, jak který, mně některý XJ moc nejedou a některý jedou zase moc pěkně!! ![]() ![]() |
Autor: | dzordzo [ Pia, 07.09.2007, 21:21 ] |
Predmet príspevku: | |
Hele Harley ja mam doma jeden osemvalec ale to je bruchoplaz s 2x vacsim vykonom a trojnasobne rychlejsim zrychlenim. A u Jeepov som to bral tak, ze je tam objem ale to je vsetko. Vykonovo tie motory nic moc a myslel som si, ze tak aj to auto pojede a ani som necakal a ani nechcem aby som gumoval a po dialnici vyblikaval v lavom pruhu. Ale ten oooooooobrovsky rozdiel co som dnes zazil ... A je dost mozne (ako Marty hovori) ze ten moj 4 liter (ten moj kus) je fakt na pikacu. Zere az moc a zda sa mi taky nejaky priduseny. A teraz ma napada ci je tu niekto schopny dodat SW a kabel na diagnostiku ZJ. |
Autor: | Harley [ Sob, 08.09.2007, 10:07 ] |
Predmet príspevku: | |
Marty,tys to nepochopil,já tam říkám že je I-6 perfektní motor a i silnej ale že je pro ZJ už moc malej/slabej.Né že by to bylo nepojízdný ale že argument,že se čtyřlitrem budu v ZJ jezdit znatelně levnějc než V8 není pravda. Kvůli tomu,že je menší ve stejně těžkým autě,budou náklady na provoz stejný. Druhá věc je,že V8 motory jsou prostě jiný,takže nejde o to,jestli máš I-6 našláplý nebo přidušený. Ve V8 všecno probíhá jinak a i styl jízdy se tím mění.A zase,neznamená to,že bys měl jezdit třeba rychlejc,jen jinak. Když jedeš s V8 tak cítíš,že jedeš s natur strojem a základním principem techniky spalovacího motoru. Těžko se to popisuje je to o pocitu a Dzordzo ho zažil. Že? ![]() |
Autor: | Jano JP [ Sob, 08.09.2007, 10:49 ] |
Predmet príspevku: | |
no ja som mal tú česť včera si 5,9 V8 vypočuť, zastavil sa pri mne kamarát na ZJ a už to stačilo na mocný dojem... |
Autor: | Marty [ Sob, 08.09.2007, 12:13 ] |
Predmet príspevku: | |
ale já vím, rozuměl jsem ti ![]() Je fakt že s V8 se jezdí asi jinak ![]() |
Autor: | ludo [ Sob, 08.09.2007, 13:41 ] |
Predmet príspevku: | |
Harley....nechcem rypat....ale pokial s V8 zachadzas slusne a nevytacas ho....necitis,nepocujes nic...dakedy mi ten skoro elektromobilovy charakter vadi a chyba mi aspon trochu vibracii ,hluku.... ![]() ![]() |
Autor: | Harley [ Sob, 08.09.2007, 14:57 ] |
Predmet príspevku: | |
O mechanický zvuky vůbec nejde nebo zvuk výfuku.Tady jde o to jak cítíš jeho produkci.Jako V8 nemá žádnej motor takovej náběh krouťáku,myslím řadovej motor bez přeplňování. I-6 je proti V8 hodně klidnej a jemnej motor. Navíc ty máš OHC motor .OHV motory jsou trochu hlučnější a drsnější. Samozřejmě OHC ještě podpoří výkonový vlastnosti V8 a jeho lepší využití. Já třeba motor vůbec netočím,zeptej se Martyho,ten říká,že mám mezi nohou a plyn.pedálem vajíčko ![]() |
Autor: | Marty [ Sob, 08.09.2007, 19:04 ] |
Predmet príspevku: | |
někdy mi ho budeš muset půjčit ![]() ![]() jinak díky za support k 231 vs 242 dneska ![]() |
Autor: | ludo [ Sob, 08.09.2007, 21:17 ] |
Predmet príspevku: | |
Harley..jasne......chvilu mi trvalo kym som prisiel na chut tomu stylu do 2200 otacok.....ale suhlas.....jazdne vlastnosti super Marty obmedzovac mam pri 190...... |
Autor: | Harley [ Sob, 08.09.2007, 21:25 ] |
Predmet príspevku: | |
On mylsel otáčkovej né rychlostní. Já mám omezovač v 5250rpm. ![]() |
Stránka 1 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |