Dnes je utorok 21. mája 2024, meniny má Zina a zajtra Júlia Juliana
Jeep - stav Select Track-u
Autor |
Správa |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Jacko píše: No vobec tomu nerozumiem,ale zajtra ak možem,tak by som ti zavolal možem?
Čomu sa tu dá nerozumieť? Ak máš vykúrenú garáž s jamou alebo zdvihákom tak, že môžeš pohodlne robiť pod autom, tak by som to robil priamo na aute iba zhodením zadného dekla a prehodením len vnútorností spolu s kulisou vidličiek. Ak musíš pod autom ležať ako ja tak by som tú rozvodovku zvesil. Ale kludne zavolaj.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Sob, 09.12.2006, 20:32 |
|
|
Jacko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
|
Tak som to dnes konečne začal...Uvidíme ako to pôjde ďalej."Comandand" je už zdemontovaný a zajtra by som chcel pokračovať.Priebežne robím aj nejaké foto a potom dúfam ak bude čas,tak napíšem aj nejakú slohovú prácu
|
Pon, 29.01.2007, 23:16 |
|
|
Xader
|
Jacko píše: Tak som to dnes konečne začal...Uvidíme ako to pôjde ďalej."Comandand" je už zdemontovaný a zajtra by som chcel pokračovať.Priebežne robím aj nejaké foto a potom dúfam ak bude čas,tak napíšem aj nejakú slohovú prácu
Ak to pekne spracujes aj s fotkami , tak mozme dat aj na web ...
Ak by sa nazbieralo viac takychto "nametov" tym lepsie ... (z roznych oblasti)
|
Pon, 29.01.2007, 23:26 |
|
|
Marty
Učeň
Registrovaný: Štv, 14.12.2006, 15:38 Príspevky: 57
|
Přečetl jsem celej thread, a dobrý kluci, fakt se činíte.
Co jsem se chtěl zeptat, jak vám řaděj Full-timy? Já ve všech autech co jsem jel tak to řadilo nějak divně ( teda oproti mejm part-timům, mám je ve všech autech) tam prostě zatáhnu a je to tam, na místě, za jízdy. U fulltimovejch převodovek sem vždycky musel jednotlivý polohy jakoby lovit, popojíždět, zastavovat, to je normál?
|
Uto, 30.01.2007, 9:52 |
|
|
KOŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53 Príspevky: 630 Bydlisko: Bratislava
|
Myslíš prídavnú prevodovku alebo automatickú prevodovku?
_________________ JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...
|
Uto, 30.01.2007, 9:58 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4306 Bydlisko: ZA
|
Marty píše: Já ve všech autech co jsem jel tak to řadilo nějak divně ( teda oproti mejm part-timům, mám je ve všech autech) tam prostě zatáhnu a je to tam, na místě, za jízdy. U fulltimovejch převodovek sem vždycky musel jednotlivý polohy jakoby lovit, popojíždět, zastavovat, to je normál?
nee. mne to radí normálne. aj v iných autách, čo som menil. len sa treba pohrať s nastavením tiahla mechanizmu radenia. a tiež ak nechceš meniť ten vodiaci plech radiacej páky, tak tam treba odbrúsiť ten "zub" čo robí doraz. Ale žiadne lovenie, na tej páke je cítiť, že kedy a kam skočí
|
Uto, 30.01.2007, 10:34 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Jacko píše: Tak som to dnes konečne začal...Uvidíme ako to pôjde ďalej."Comandand" je už zdemontovaný a zajtra by som chcel pokračovať.Priebežne robím aj nejaké foto a potom dúfam ak bude čas,tak napíšem aj nejakú slohovú prácu
Potom vo finále dôkladne prever či ti všetky režimy dokonale zaskakujú v svojích aretáciách. Aby sa ti nestalo to čo mne...a nedokonale zaradená redukcia skrivila vidličku priraďovania predku. Ak to teda správne dedukujem...uvidím keď rozoberem.
edit: tak som dedukoval zle. Je to podstatne triviálnejšia závada. Praskla hneď prvá pérovka na výstupe dozadu. Pametám sa že bola už dosť požužlaná mojím zúrivým zaobchádzaním pri mojich predchádzajúcich zásahoch. Tých pár milimetrov vôle hlavného hriadela znefunkčnilo fulltime a spôsobovalo vyskakovanie predku. Takže stačilo dať dole len ten prvý deklík. Zajtra druhé doťahovanie hláv a selectrac nas5 a je hotovo.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Uto, 30.01.2007, 16:30 |
|
|
Jacko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
|
No takže Select je už aj odskúšaný-čiastočne - čakám na ten posratý sneh a ešte som vymenil jeden kríž na poloosi a čaká má druha strana-samozrejme,že čistou náhodou sa mi dostali do ruky origo Spicery heavy duty -díky Palino no ešte aj olej vymeniť v prednom dife. Potom ešte drážkový remeň... Budem sa snažiť to dať do kompu -teda uvažoval som o tom,ale všetky rozumy som ťahal od Dieselka a Palina Cherokee,takže mám dilemu,ža by to mohol byť Hyenizmus,tak nech sa k tomu vyjadria oni... P.S.: Som velmi rád,že patrím do "rodiny" Offroaďákov,ktorý vedia kamarátovi v núdzi poradiť a pomôcť. Ešte raz ďakujem chalani
|
Str, 07.02.2007, 13:12 |
|
|
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3012 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Tak teda ty si sa riadne rozbehol. Drzim palce nech vsetko funguje. Preco cakas na sneh ? Da sa vyskusat aj v blate. Aj ked je to podstatne spinavsia robota.
|
Str, 07.02.2007, 14:22 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Aký hyenizmus? Len to pekne popíš....šak my ti do toho zase potom budeme kafrať.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Str, 07.02.2007, 14:33 |
|
|
TOM
Koumák
Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 22:01 Príspevky: 183
|
zavidim vam tie selecty. chcel by som sa spytat ci ste nevideli niekde prestavbu 231tky na nejaky fulltime? ..ale v YJcku. hlavne co sa tyka riadiacej paky, ostatne by hadam malo byt podobne ako u XJ..
jo a este by ma zaujimalo ako ten select beha napr. na snehu pri vacsich rychlostiach?
_________________Willys + Wrangler.. moje kone wranee
|
Str, 07.02.2007, 22:57 |
|
|
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
Stejný,Přehodíš rozdělovku. 8)
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Štv, 08.02.2007, 11:32 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
TOM píše: jo a este by ma zaujimalo ako ten select beha napr. na snehu pri vacsich rychlostiach?
strašne rád by som ti odpovedal......ale čo je to sneh?
mna by zaujmalo, či neexistuje nejaký kit tej kulisy v selectracu, ktorá by umožnila zaradiť redukovaný fulltime...to by som bral. Teoreticky by to malo ísť lebo jedna vidlička má na starosti redukciu a druhá rozdelenie momentu medzi nápravy.
...alebo si to tam vyfrézujem sám...?
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
Naposledy upravil diesel dňa Štv, 08.02.2007, 11:54, celkovo upravené 1
|
Štv, 08.02.2007, 11:42 |
|
|
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
To neexistuje. Akorát k 231 je možnost mít redukovanou 4x2 a nebo jinej převod redukce.
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Štv, 08.02.2007, 11:52 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
veď práve. Ani ja som na nič také nenarazil. Ale jaxi fakt v tom z techniského hladiska nevidím problém. Keď budem mať najbližšie otvorený selectrac tak na to kuknem. Stačilo by za polohu redukcie pridať ešte jednu polohu vyfrézovaním dalšej zarážky aretácie, predlžiť drážku vidličky redukcie pri zachovaní jej pozície a predĺžiť drážku druhej vidličky s posunutím na pozíciu fulltime. A samozrejme trochu poladiť radiaci mechanizmus.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Štv, 08.02.2007, 11:57 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|