Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto, 21.05.2024, 17:16
Dnes je utorok 21. mája 2024, meniny má Zina a zajtra Júlia Juliana




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 315 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 21  Ďalší
 Jeep - stav Select Track-u 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jacko píše:
No vobec tomu nerozumiem,ale zajtra ak možem,tak by som ti zavolal :-D možem? :smt135


Čomu sa tu dá nerozumieť? Ak máš vykúrenú garáž s jamou alebo zdvihákom tak, že môžeš pohodlne robiť pod autom, tak by som to robil priamo na aute iba zhodením zadného dekla a prehodením len vnútorností spolu s kulisou vidličiek. Ak musíš pod autom ležať ako ja tak by som tú rozvodovku zvesil. Ale kludne zavolaj. :wink:

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Sob, 09.12.2006, 20:32
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07
Príspevky: 907
Bydlisko: EU
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak som to dnes konečne začal...Uvidíme ako to pôjde ďalej."Comandand" je už zdemontovaný a zajtra by som chcel pokračovať.Priebežne robím aj nejaké foto a potom dúfam ak bude čas,tak napíšem aj nejakú slohovú prácu :-)


Pon, 29.01.2007, 23:16
Profil
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jacko píše:
Tak som to dnes konečne začal...Uvidíme ako to pôjde ďalej."Comandand" je už zdemontovaný a zajtra by som chcel pokračovať.Priebežne robím aj nejaké foto a potom dúfam ak bude čas,tak napíšem aj nejakú slohovú prácu :-)


Ak to pekne spracujes aj s fotkami , tak mozme dat aj na web ...
Ak by sa nazbieralo viac takychto "nametov" tym lepsie ... ;-) (z roznych oblasti)


Pon, 29.01.2007, 23:26
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.12.2006, 15:38
Príspevky: 57
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Přečetl jsem celej thread, a dobrý kluci, fakt se činíte.

Co jsem se chtěl zeptat, jak vám řaděj Full-timy? Já ve všech autech co jsem jel tak to řadilo nějak divně ( teda oproti mejm part-timům, mám je ve všech autech) tam prostě zatáhnu a je to tam, na místě, za jízdy. U fulltimovejch převodovek sem vždycky musel jednotlivý polohy jakoby lovit, popojíždět, zastavovat, to je normál?


Uto, 30.01.2007, 9:52
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 630
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Myslíš prídavnú prevodovku alebo automatickú prevodovku?

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Uto, 30.01.2007, 9:58
Profil WWW
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4306
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Marty píše:
Já ve všech autech co jsem jel tak to řadilo nějak divně ( teda oproti mejm part-timům, mám je ve všech autech) tam prostě zatáhnu a je to tam, na místě, za jízdy. U fulltimovejch převodovek sem vždycky musel jednotlivý polohy jakoby lovit, popojíždět, zastavovat, to je normál?


nee. mne to radí normálne. aj v iných autách, čo som menil. len sa treba pohrať s nastavením tiahla mechanizmu radenia. a tiež ak nechceš meniť ten vodiaci plech radiacej páky, tak tam treba odbrúsiť ten "zub" čo robí doraz. Ale žiadne lovenie, na tej páke je cítiť, že kedy a kam skočí


Uto, 30.01.2007, 10:34
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jacko píše:
Tak som to dnes konečne začal...Uvidíme ako to pôjde ďalej."Comandand" je už zdemontovaný a zajtra by som chcel pokračovať.Priebežne robím aj nejaké foto a potom dúfam ak bude čas,tak napíšem aj nejakú slohovú prácu :-)


Potom vo finále dôkladne prever či ti všetky režimy dokonale zaskakujú v svojích aretáciách. Aby sa ti nestalo to čo mne...a nedokonale zaradená redukcia skrivila vidličku priraďovania predku. Ak to teda správne dedukujem...uvidím keď rozoberem. :?

edit: tak som dedukoval zle. Je to podstatne triviálnejšia závada. Praskla hneď prvá pérovka na výstupe dozadu. Pametám sa že bola už dosť požužlaná mojím zúrivým zaobchádzaním pri mojich predchádzajúcich zásahoch. Tých pár milimetrov vôle hlavného hriadela znefunkčnilo fulltime a spôsobovalo vyskakovanie predku. Takže stačilo dať dole len ten prvý deklík. Zajtra druhé doťahovanie hláv a selectrac nas5 a je hotovo.

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Uto, 30.01.2007, 16:30
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07
Príspevky: 907
Bydlisko: EU
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No takže Select je už aj odskúšaný-čiastočne - čakám na ten posratý sneh :evil: a ešte som vymenil jeden kríž na poloosi a čaká má druha strana-samozrejme,že čistou náhodou sa mi dostali do ruky origo Spicery heavy duty :twisted: -díky Palino :smt023 no ešte aj olej vymeniť v prednom dife. Potom ešte drážkový remeň... Budem sa snažiť to dať do kompu -teda uvažoval som o tom,ale všetky rozumy som ťahal od Dieselka a Palina Cherokee,takže mám dilemu,ža by to mohol byť Hyenizmus,tak nech sa k tomu vyjadria oni... :roll: P.S.: Som velmi rád,že patrím do "rodiny" Offroaďákov,ktorý vedia kamarátovi v núdzi poradiť a pomôcť. Ešte raz ďakujem chalani :-)


Str, 07.02.2007, 13:12
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak teda ty si sa riadne rozbehol. Drzim palce nech vsetko funguje. Preco cakas na sneh ? Da sa vyskusat aj v blate. Aj ked je to podstatne spinavsia robota. :D

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Str, 07.02.2007, 14:22
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Aký hyenizmus? :shock: Len to pekne popíš....šak my ti do toho zase potom budeme kafrať. :smt110

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Str, 07.02.2007, 14:33
Profil
Koumák

Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 22:01
Príspevky: 183
Odpoveď s citáciou
Poslať 
zavidim vam tie selecty. chcel by som sa spytat ci ste nevideli niekde prestavbu 231tky na nejaky fulltime? ..ale v YJcku. hlavne co sa tyka riadiacej paky, ostatne by hadam malo byt podobne ako u XJ..

jo a este by ma zaujimalo ako ten select beha napr. na snehu pri vacsich rychlostiach?

_________________
Willys + Wrangler.. moje kone wranee :)


Str, 07.02.2007, 22:57
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09
Príspevky: 646
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Stejný,Přehodíš rozdělovku. 8)

_________________
Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz


Štv, 08.02.2007, 11:32
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
TOM píše:
jo a este by ma zaujimalo ako ten select beha napr. na snehu pri vacsich rychlostiach?


strašne rád by som ti odpovedal......ale čo je to sneh? :smt093

mna by zaujmalo, či neexistuje nejaký kit tej kulisy v selectracu, ktorá by umožnila zaradiť redukovaný fulltime...to by som bral. Teoreticky by to malo ísť lebo jedna vidlička má na starosti redukciu a druhá rozdelenie momentu medzi nápravy.

...alebo si to tam vyfrézujem sám...?

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Naposledy upravil diesel dňa Štv, 08.02.2007, 11:54, celkovo upravené 1



Štv, 08.02.2007, 11:42
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09
Príspevky: 646
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To neexistuje. Akorát k 231 je možnost mít redukovanou 4x2 a nebo jinej převod redukce.

_________________
Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz


Štv, 08.02.2007, 11:52
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
veď práve. Ani ja som na nič také nenarazil. Ale jaxi fakt v tom z techniského hladiska nevidím problém. Keď budem mať najbližšie otvorený selectrac tak na to kuknem. Stačilo by za polohu redukcie pridať ešte jednu polohu vyfrézovaním dalšej zarážky aretácie, predlžiť drážku vidličky redukcie pri zachovaní jej pozície a predĺžiť drážku druhej vidličky s posunutím na pozíciu fulltime. A samozrejme trochu poladiť radiaci mechanizmus.

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Štv, 08.02.2007, 11:57
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 315 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 21  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: