Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 11:33
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 24 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 namiesto D35C pajero.. 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Mam doma napravu z pajera, 3.5 V6. Prevodovy pomer by mal byt 1:4,625. Ma to aj uzavierku. Premyslam nad zamenou za D35C.
zabudovanie a zmena roztece cez podlozky je minimum. Aaale coho sa bojim je rozdiel v prevodoch. Ja mam 4.56 a pajo by malo mat 4.625. Zajtra ho otvorim a spocitam zuby, budem mudrejsi.
Mam selectrac, cize po asfalte by problem nemal byt. Fulltime Hi pouzivam zriedkakedy. Otazka je co to bude robit na redukciach. Ci je ten rozdiel v prevodoch velky az natolko, ze to bude cititelne... Uz niekto nieco take skusal?

_________________
zelena mrdka


Pia, 25.01.2008, 2:25
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ma napadlo, ze pri tomto rozdiele v prevodovom pomere mi to robi 2,8 cm na obvode pneumatiky na jednu otazku pri 33´´pneu. Vpredu mam zhruba o 3mm zjazdenejsie pneu. Tetnto rozdiel vo vyske spravi cca 2,5 cm na obvode. Doteraz mi to nevadilo, resp.ani som to nepostrehol. Vlastne ked dam dozadu tie pomalsie prevody, tak to konecne pojde pri rozdielnych vyskach pneumatik tak ako by malo :)

_________________
zelena mrdka


Pia, 25.01.2008, 3:11
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kokšo Pali to čo zase špekuluješ????? :shock: :shock: :shock: :shock:

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pia, 25.01.2008, 9:33
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Andrej píše:
Kokšo Pali to čo zase špekuluješ????? :shock: :shock: :shock: :shock:


No palovi asi raz predok utečie ako vo fantomasovi, a bude mať auta dve. :-D

Nezdá sa mi to tej námahy hodné. Jedine to prepočítať a do zadu použiť adekvátne inú velkosť pneu....ale to je úplná zvrhlosť. :lol:

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Pia, 25.01.2008, 9:48
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09
Príspevky: 646
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Proto máš diferenciál aby tyhle rozdíly kompenzoval.To na jízdě vůbec nepoznáš 8) .

Stejně je rozdělení výkonu , Předek/zadek 48:52 a poznal to někdy někdo?

_________________
Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz


Pia, 25.01.2008, 9:55
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Harley píše:
Proto máš diferenciál aby tyhle rozdíly kompenzoval.To na jízdě vůbec nepoznáš 8) .

Stejně je rozdělení výkonu , Předek/zadek 48:52 a poznal to někdy někdo?


Muhehe to nieje presných 50:50?? zaujímavé.

Mno takže najbližšie bude na Paliho XJ nejaká náprava z paja. :smt119

Palo Ty musíš mať fakt vela času nemáš nejaký napredaj :-D

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pia, 25.01.2008, 10:03
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09
Príspevky: 646
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Andrej píše:

Muhehe to nieje presných 50:50?? zaujímavé.



Není. Nedavno sme to řešili tady: http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopi ... sc&start=0

a pak Dado našel vysvětlení proč to tak je: "je to dane kinematikou planetoveho sukolia. "
http://www.mot.sk/articles.php?art_type=4

_________________
Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz


Pia, 25.01.2008, 10:25
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak je to troska roboty, ale skuskove este neskoncilo :). Ide o to ze na Dane maju kolecka planetiek neustalu potrebu sa lamat. Teda to nutkanie mal konkretne uz samosvor. Taka mala troska jeho svornosti stacila na lamanie. Teraz mam open diff, ale rozdiel je v terene riadne citit, kde by stacila len ta mala troska samosvoroveho odporu aby zabrali obe kola naraz. Riesenim by bola Aussie locker. Ziadne planetky ani satelity. Vyslo by to na nejakych 8000Sk. POtom zasa pride na rad Danine dalsie nutkanie niektoru os zlomit... Jaaj. A to Pajo jev pohode, Treba ju len opiekovat, zinknut, a komaxitnut. + prizvarat zopar drobnosti + podlozky pod kola + poriesit kardan.
Vysledkom by bola velmi tuha naprava, cca na urovni D44. Ku tomu bonus v podobe manualne ovladanej uzavierky. No nestoji to zato???
Ten rozdiel v tych prevodoch je, ako som pisal, rovny rozdielu medzi predkom a zadkom pri jednych pneu obdranejsich o 3mm proti tym druhym.
A ked dam obdranejsie do predu, a vyssie dazadu, bude to idealne. Dokonca lepsie ako bez Paja vzadu.

_________________
zelena mrdka


Pia, 25.01.2008, 12:00
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pal píše:
Riesenim by bola Aussie locker. Ziadne planetky ani satelity. Vyslo by to na nejakych 8000Sk.


:shock: heská cena vobec nie na zahodenie bych povedal :-D

A hej však aj tak sa nejaká prerábka už na tom Xj uplne stratí.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pia, 25.01.2008, 12:05
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Prehod to, ten rozdiel je zanedbatelny, duplom ked vies predok uplne odpojit. A co sirka, nie je uzsia (Pajero ) ?

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Pia, 25.01.2008, 12:07
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dado píše:
Prehod to, ten rozdiel je zanedbatelny, duplom ked vies predok uplne odpojit. A co sirka, nie je uzsia (Pajero ) ?


To som chcel pocut!
Hej, hej, je uzsia, ale aj na 6 dier. Cize podlozkami to dobehnem, aj roztec aj sirku.

_________________
zelena mrdka


Pia, 25.01.2008, 12:24
Profil ICQ
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A nevadi ze budes menit roztec z 6 na 5 dierovy disk ? Bude to vyvazene ? Nedas radsej dozadu 6 dierove disky ?

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Pia, 25.01.2008, 12:47
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 25.12.2007, 15:32
Príspevky: 647
Bydlisko: Ko PD
Odpoveď s citáciou
No s týmto mám určite skusenosti a to taketo zadnu napravu som mal rýchlejsiu o 4 desatiny ,u mna vsak väčší problem bol v tom že ja nemam medzinápravový diferenciál , a tým padom to šlo do plna. AKO sa to spravalo?Cítil som že je tam urcitá zvýšena namaha motora ale bolo to v pohode normálne v terene som s tým jazdil,problem nastal ked bolo hodne mokro a bolo treba absolvovať nejake bočné náklony a bočné výjazdy ,vtedy sa auto spravalo nestabilne.S velkou pravdepodobnosťou ty pokial máš ten medzidif to ani nevsimnes, ak to ale zavries ,zbadaš to.Takisto vyradenie red. a predku pri uzávierke medzidifu ide z tuha lebo je to v zábere .Ak by si nemal medzidif jednoznačne ti poviem nerob to.

_________________
UAZ,,Wrangler CRD


Pia, 25.01.2008, 12:49
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Z uzavretym medzidifom ma zadok predbieha aj pri origo napravach a uplne rovnakych pneu. A aj musi, kvoli pomeru sil medzi predkom a zadkom.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Pia, 25.01.2008, 13:59
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dado píše:
Z uzavretym medzidifom ma zadok predbieha aj pri origo napravach a uplne rovnakych pneu. A aj musi, kvoli pomeru sil medzi predkom a zadkom.


takze to nechapem. Som myslel ze 52:48 krutaku v prospech zadok. To namena ze ak je vacsi krutak vzadu, pri zhodnom vykone tam ale musia byt mensie otacky na kardane, cize by ta musel brzdit... Vykon pripadajuci na prednu a zadnu napravu musi byt zhodny!

A modlozky zo 6 na 5 su v poho. Ved vyvazene budu v pohode. Nasraubujem podlozku na 6-dierove pajo a znej uz bude trcat iba 5 vycentrovanych stiftov.

Na to uaze tie 4desatiny boli kde? Stupne, ci cm? Na kolese ci na kardane?

_________________
zelena mrdka


Pia, 25.01.2008, 14:16
Profil ICQ
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 24 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: