Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 03.05.2024, 0:17
Dnes je piatok 3. mája 2024, meniny má Galina a zajtra Florián




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 84 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší
 ako čo čím nahradiť, prípadne čo kde zobrať z vraku 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Poslať 
a este ma alfa aj plytsiu olejovu vanu ako XJ (alebo ktory z VM vozov ma jej spodok posunuty viac k vodicovi... predpokladam ze diery na uchytenie maju tie iste)


Uto, 01.12.2009, 11:08
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58
Príspevky: 597
Bydlisko: Banská Štiavnica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no a ja som niekde na ceskom fore videl fotku, kde mal chalanisko v Alfe 164 (?) turbo z A6 (neviem ale aky rocnik), stvorcova priruba.. pisal tam, ze tak isto bude pasovat na cherokee/grand cherokee.. vzhladom na to, ze to moje tecie z kazdej strany, uvazujem nad takouto alternativou.. ma s tym niekto skusenost, alebo radsej dat repasovat original turbo (KKK, nizkotlake)

_________________
Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N
Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"


Str, 02.12.2009, 11:14
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7911
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nus najlepsie by bolo tam dat original,,,, ale ked pasuje aj z ineho motoraa, podla mna neni problem, avsak musi byt rovnako velkee, , pasovat priruba, a nesmie tlacit viacej ako povodnee, to znamena ze cca0,75 barov nesmie prekrocit, tlak vo valcoch pry otvorenych ventyloch, tak ako udava vyrobca, bo to by viedlo k zniceniu motora, skoremu opotrebeniu klukovky , lozisk a poprypadnemu ohnutiu ojnic, avsak tomuto by sa dalo predist nastavenim teho tlakoveho ventylu co je na turbe, teda mam na myslu tu klapku....

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Str, 02.12.2009, 11:30
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4311
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
2Rusty: mechanické čerpadlo bolo do roku 95
96 mala prvú elektroniku, "chcípací" ventil a EGR
od 97 je elektronický predsuvník

čerpadlo je zámenné pre všetyk motory s rovnakým typom rozvodu (kolesá alebo reťaz)
reťaz bola tuším iba v roku 96 (presnejšie od októbra 95 do marca 97) a u Chryslera sa to dávalo iba do Voyagera. U iných neviem.

2Enduro: Tvoje turbo nieje KKK ale IHI. A áno, dá sa tam nabastliť kadečo :wink:

2Efendi:také múdrosti ti kto povedal???
príruba pasovať nemusí - dá sa prispôsobiť.
veľké musí byť tak, aby tam vošlo :-)
a prekročenie tlaku ? to sú nastaviteľné a merateľné veci, len neviem , kde si zobral tých 0,75.
Ja si už nejakých pár 10kkm fúkam viac ako si povedal výrobca a nemám s tým problém. Samozrejem s rozumom . No a tiež musíš zachovať pomer palivo/vzduch.

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Str, 02.12.2009, 13:08
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
das tam kadeco, ale ako to pojde? v jeepe mas male turbo - pre nizke otacky. Kdezto pri turbach z osobakov byvaju charakteristiky (priebeh momentu) posunute do vyssich otacok. Prakticky mozes stratit silny spodok, takisto vznikne vacsia turbo diera.

_________________
zelena mrdka


Str, 02.12.2009, 14:53
Profil ICQ
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7911
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Citácia:
príruba pasovať nemusí - dá sa prispôsobiť.
veľké musí byť tak, aby tam vošlo :-)
a prekročenie tlaku ? to sú nastaviteľné a merateľné veci, len neviem , kde si zobral tých 0,75.
Ja si už nejakých pár 10kkm fúkam viac ako si povedal výrobca a nemám s tým problém. Samozrejem s rozumom . No a tiež musíš zachovať pomer palivo/vzduch.



nuz neda mi to tak kusok na odpoved Palko, co sa tyka priruby tak zato som to tak pisal aby sa nemuselo spekulovat a prerabat co je jasne samozrejma vec, a co sa tyka tlaku vo valcoch natlacne turbommm, je cca tolko ako som uvuiedol,moze byt aj viacej teda aj cez 1 bar ale to zalezi od vyrobcu ako ten motor bol skonstruovany , respektivne na aky tlak,,,ktomu je samozrejma nastaveny aj pomer paliva, aby bolo dokonale spalovanie a aby motor mal aj vykon, cos je pre nas oboch zname,,,mne osobne na 2.1renaultmotore tlacilo tolko ako som uviedol, avsak na pajero motore uz mi tlaci kusok viacej a nic som natom nenastavoval,,, samozrejma vec je ze vykon motora mozes dosiahnut zvysovanim tlaku, a pridanim paliva na cerpadlee,,,ale tym trpia aj ojnice a klzne loziska v ojnici a skracuje sa zivotnost motora, cos je taktiez pravda,,,,,jeden znamy nahodil na patrol turbo z krystala, samozrejma nastavil aj cerpadlooo,,,, motor vykon jak hovadooo a po sezone ho uplne znicil teda srot..

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Str, 02.12.2009, 15:30
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4311
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pal píše:
das tam kadeco, ale ako to pojde? v jeepe mas male turbo - pre nizke otacky. Kdezto pri turbach z osobakov byvaju charakteristiky (priebeh momentu) posunute do vyssich otacok. Prakticky mozes stratit silny spodok, takisto vznikne vacsia turbo diera.


Palino, pôjde to tak, ako to urobíš :wink:

vo všeobecnosti máš s veľkosťou pravdu, je samozrejmé, že turbo musí byť vhodné pre daný motor a jeho priebeh (nemá význam hnať VM-ko do otáčok)

A čo tak VGT ?

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Str, 02.12.2009, 18:42
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
VGT by bolo super, ale ako ho riadit. Co som si vsimol, tak reg.ventil podtlaku ovladania natacania lopatiek je riadeny od ECU. Ta si sama reguluje plniaci tlak. Ale tomuto priucit VMko asi nestoji za ten efekt :)

_________________
zelena mrdka


Str, 02.12.2009, 23:03
Profil ICQ
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4311
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
existuju VGT turba ktore sa riadia "same", resp. naklapanie lopatiek je riadene nejakym bazmekom , ktory je sucastou turba a riadi sa to podla snimaca tlaku na vystupe

akurat ta cena :roll:

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Štv, 03.12.2009, 14:52
Profil WWW
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
... a co tak turbo na benzinaka??

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Štv, 03.12.2009, 15:18
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00
Príspevky: 1241
Bydlisko: Senica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
turbo neee.. ked tak uz supercharger :-)
Obrázok

_________________
Zlatníctvo-Hodinárstvo


Štv, 03.12.2009, 17:57
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pali tych jeepov s mech. cerpadlom je malo a su drahe, poznam jedneho chlapika co vozi veci na alfy a lahsie+lacnejsie by to dokazal zohnat.

A s tymi rocnikmi aj tak neviem, mam 95 rocnik a uz tam cerpadlo ma casovaciu cievku a ziadny sytic, a s vyhodenou RJ motor bud klepe (0V na cievke, prilis neskory vstrek) alebo ide nejako lenivo ak je na cievke 12v (asi to ma prilis skory vstrek)


Pia, 04.12.2009, 15:21
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Poslať 
a ta vana zo 164 vm nepasuje na xj vm (je sirsia o 4 cm a ma mierne iny tvar)


Pia, 04.12.2009, 15:22
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4311
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
2Rusty: tak potom ten tvoj motor je sice mozno 95 ale modelovy rok 96
vtedy ten motor dostal cislo vstreku na 1. valec (tryska s kablikom)

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pia, 04.12.2009, 15:30
Profil WWW
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
biker, supercharger som pretriasal cca pred 2-3 mesiacom,. je to super , akurat tych 6-7tis. USD je na prd..

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Pia, 04.12.2009, 21:50
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 84 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: