Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea
Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...
Autor |
Správa |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Dik. A dlhé sú ako tie vrtáky nevieš náhodou?
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Pia, 31.07.2015, 0:42 |
|
|
Mato SE
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 13.06.2012, 22:27 Príspevky: 121 Bydlisko: okr.SE
|
To ti nevim povedať ale kamarat čo mi to vyťahoval mal najdlhší cca 12cm Teraz som to ešte pozrel tie vyťahovaky a ma to upnutie ako klasický zavitnik a an to su aj nadstavce na predlženie http://obchod.damoslovakia.sk/katalog/r ... ction=desc
_________________ Mitsubishi Pajero II 2.5 TD Jeep Grand Cherokee WG Limited 4.7+LPG, 2" lift, Hankook Dynapro MT 30", snorchel, navijak Predator profesional 5.4 t
|
Pia, 31.07.2015, 0:50 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4612 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Ak ma pamäť neklame tak na manifolde sú tie skrutky pre uchytenie domca termostatu priechodzie, takže asi by som urobil dremelkou drážku na zostávajúcej skrutke a plochým skrutkovačom by to zaskrutkoval dovnútra a vytiahol magnetom. Ale to by musel vidieť od stola je to také jpp A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pia, 31.07.2015, 7:19 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Skúsim aj to. Jednoduchšie asi ako to vrtat.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Pia, 31.07.2015, 8:57 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4310 Bydlisko: ZA
|
Luther píše: ...už som zistil kde som to čítal. enduro píše: ups.. zeby sa aj majster tesar sekol? 2Luther, čítal si správne. 2Enduro, nie , neskekol. Prečítaj si to ešte raz Alebo teda po lopate. Akýkoľvek chladič pre ZJ 5.2 a ZJ 5.9 je rozmerovo identický. Chladič pre ZJ 5.2 z roku 98 a ZJ 5.9 je úplne identický a má rovnaké číslo dielu. Chladič pre ZJ 5.2 všeobecný existuje v 3 rôznych verziách od základnej až po HD v závislosti od toho do akej krajiny a s akou výbavou to auto bolo určené. 99% výrobcov lacných náhrad chladičov si berie za vzor ten základný model. No a tento tú 5.9 proste neuchladí. A preto vo väčšine ich katalógov je uvedená len 5,2 Nič zložité. Je to len o $$$
|
Pia, 31.07.2015, 9:35 |
|
|
Luther
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2118 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
|
Ja som to pochopil, potreboval som len rozmery.
Inak, neviete niekto aký má prietok origo ventilátor 5.9?
_________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!
|
Pia, 31.07.2015, 9:40 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
4000 cfm asi 7000m3 za hodinu. Originál okolo 5 kíl.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Pia, 31.07.2015, 10:40 |
|
|
Luther
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2118 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
|
Fúha fakt to má mega veľký prietok. Pozeral som športové (!) a všetky majú tak do 3000m3/hod. Rozmýšľal som prihodiť ešte jeden tlačný ventilátor pred chladič, vyhodil som chladič klimatizácie, tak tam mám dosť miesta
_________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!
|
Pia, 31.07.2015, 11:16 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Zevraj zo 4.7 to uchladi. A stoji do 100e tuším. Tak ked tak dat ten a potom keď to nepomôže kúpiť ešte jeden pred chladic.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Pia, 31.07.2015, 11:52 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4612 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Zo 4,7 je ventilátor vhodný aj ako option na 4l, akurát treba dorobiť reguláciu alebo spínanie.
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pia, 31.07.2015, 12:19 |
|
|
Luther
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2118 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
|
Ešte kde ho zonať? Andrej? Palo?
_________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!
|
Pia, 31.07.2015, 12:20 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4310 Bydlisko: ZA
|
akurát že ventilátor zo 4,7 je určený na PWM riadenie a originál 5.9 je priamo spínaný 2rýchlostný (2 vinutia v motore).
Bez regulácie a riadenia ten 4,7 vetrák dlho nevydrží. A na 5,9 má málo CFM. To už radšej vetrák z Taurusa
|
Pia, 31.07.2015, 13:32 |
|
|
Luther
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2118 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
|
Počul som že s 3.8 Taurusa sa dá použiť, lenže neviem čo je ťažšie zohnať, či z 5.9 či z 3.8
_________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!
|
Pia, 31.07.2015, 15:11 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Z taurusu som videl na ebay.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Pia, 31.07.2015, 15:34 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4310 Bydlisko: ZA
|
taurusové mám skladom nové
|
Pia, 31.07.2015, 16:25 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|