Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 29.03.2024, 1:08
Dnes je piatok 29. marca 2024, meniny má Miroslav a zajtra Vieroslava




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 2628 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5 ... 176  Ďalší
 Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ... 
Autor Správa
Koumák

Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 22:01
Príspevky: 183
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Harley píše:
Je jedno,jestli je to vztřikování nebo karbec. Dokud nebud přímej vztřik do válce a bude se palivo promíchávat se vzduchem ještě v sacím traktu tak je potřeba turbulence a rozvíření,aby se dosáhlo promíchání a rozbití větších částí paliva.
Další důvod,proč neleštit ale brousit je ten,že na hladkých stěnách palivo vytvoří kapky,který vtečou do spalovacího prostoru a nedokonale prohoří.Je to jako když máš na skle vodu a fouká na ní vítr.Buď tstejkaj kapky a nebo se ženou po větru takový ty vodní fleky.
4,0L je MPI ale o spirálovým sacím potrubí se mu může jen zdát :D

Já se už dlouho zabejvám stavěním závodních motorů.Je jedno že jsou do HD,princip je stejnej. O broušení a vyvracení mýtů o leštění sacích kanálů jsou napsány stovky knih a článků a píšou to lidi,co celej život se tímhle živý a na závodišti dosahují rekordy.Kdykoliv se mi dostane do ruky hlava od firem jako třeba Edelbrock,S&S,Zippers apod.,tak jsou vždy pečlivě broušeny,spalováky a výfukový prostory zrcadlově leštěny.Tvary spalovacích prostorů ,tó by bylo na hodně dlouho! :D

Jinak Andrej,Jeepův 4,0L je od začátku MPI. Karburátor byl jen na 4,2 v CJ a později jej předělali na monostřik. :wink:


hned s tou prvou vetou by som polemizoval :wink: a aj niektore dalsie vysvetlenia mi zatial velmi nezapadaju do mlhavych spomienok na semestre hydrauliky a pneumatiky :smt142 Myslim vsak , ze celkove na 4x4 fore tato tema asi vela ludi nezaujima :-) zvysovat vykon na velkych seriovych motoroch sa da omnoho efektivnejsie inak..a specialne na jeepe to asi nikto robit nebude.
ine to bolo v zvazarmovskych casoch na motokarach :-D , ked sme nahanali aj 0,25 hp ,lebo vsetci mali rovnaky tovarensky zaklad a pri malickom motore naskok aj 1hp znamenal ciste plexi na prilbe :-D
inak take profi ladene suciastky by som si so zboznou uctou prezrel a zavidim ti, ze mas moznost s tym robit. ludia co to vyrabaju su urcite odbornici + dnesne moznosti su neporovnatelne, len niekedy moze byt ich riesenie aj zmesou kompromisov..


Sob, 16.12.2006, 14:53
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tento to uz trochu prehnal. Ale niektore mapady su dobre.
http://www.cardomain.com/ride/2303256/1

Obrázok

Preco sa mi neda otvorit podstranka na tomto tu :
http://www.kchilites.com/gallery/cat.asp?iCat=29

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Pon, 18.12.2006, 9:05
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09
Príspevky: 646
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tome,je asi zbytečný o tom polemizovat.Já si za tímhle stejně půjdu a je to kvůli mejm osobním poznatkům a ty jsou jen potvrzovaný a utvrzovaný největšíma tuningářema motorů,kteří svoje výsledky maj podepřený výsledkama. :wink:

Jen bych chtěl říct,že rozdíly ve výkonu u hlav běžný tovární produkce a těma samejma ale precizně upravenejma jsou rozdíly né v jednotkách koní ale v desítkách Hp. Když vezmu běžnej sériovej motor HD 1450ccm tak jen výměnou hlav za tuningový získávám nárust skoro o 20Hp! A to nemluvě o tom,kolik je celkový přidání ve spojení s dalšíma komponentama jako karburace,výfuk,vačky,zapalování.
Nejrestriktivnější součást motoru a věc,která nejvíc brzdí přirozenej potenciál motoru,jsou právě hlavy motoru.( myšleno spalovací prostor,sací a výfukový kanály.)Je to logický. Udělat precizní hlavy žádnej stroj nezvládne a musí se to dělat ručně,takže výroba by byla drahá. dalšín faktor jsou emisní předpisy a požadavky.

Jasně ,výkon se dá zvyšovat i jinak a v pdstatě jedním tahem o hodně koní ale to je trochu hloupej postup. Dát na motor jen kompresor,turbo nebo NoS,to v podstě umí každej ale vytáhnout nejdřív s motoru všechno přirozenou cestou a pak třeba to doplnit o přeplňování,to už je něco jinýho.
Taky by ses divil,jak právě u velkejch motorů a hlavně u Jeepů je na prvních místech právě tuning motorů a vytahování jejich potenciálů.Stejně tak i u HD.

Pak taky ty auta takhle jezděj :D :

http://www.youtube.com/watch?v=QAbXZH7YSs8

http://www.youtube.com/watch?v=R9MOniGI ... ed&search=

http://www.youtube.com/watch?v=9Q1L-q27 ... ed&search=

http://www.youtube.com/watch?v=xxhqLpB9 ... ted&search

http://www.youtube.com/watch?v=RNgR5J6u ... ed&search=

http://www.geocities.com/frankieroti/mov00014.mpg

http://www.geocities.com/frankieroti/mov00008.mpg

_________________
Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz


Pon, 18.12.2006, 10:41
Profil WWW
Koumák

Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 22:01
Príspevky: 183
Odpoveď s citáciou
hehe tym ze nikoho asi velmi nezaujima tuning motorov jeepov som myslel nas normalnych stredoeuropanov :D ne sialenych amikov, ktori zo zasady natuninguju aj kosacku :D chcel by som vidiet co by to spravilo s tymi manikmi na videach keby pri akcelacii zlahka skubli volantom :-D myslim ze tieto auta boli stavane s upne inym zamerom. skoda to prerabat.
jeepy maju dost krutiaceho momentu a aj vykonu, staci si vybrat vhodny seriovy motor, ale suhlas ze sa na nich da vyblaznit radove o Xx10 KW, pomerne jednoducho. celkove litrove vykony beznych amerik su slabsie.

efektivnejsim riesenim som myslel to co pises, teda hlavne upravu tej koncepcie co uz na motore je..hlava, casovanie, vyfuk, odlahcenie kluky.. preplnanie, alebo nedajboze nitro ..ak si aj odmyslim nezmyselnost, tak podla mna to je uz skor pre profi firmy, kde treba veci odladit na mensich seriach. a aj oni tazko zachovaju to co je najdolezitejsie u off, spolahlivost, pokojne Nm potrebne v tazkom terene..
ono vsetko zalezi od toho ake ma clovek podmienky a hlavne co chce dosiahnut. ked som spominal motokary tak to bola dobra skola, islo sa tam do extremov, napr. kluky sme mali take odlahcene, ze som balansoval nad tym ci ju postavit na 2 alebo 3 zavody :wink: islo uz o detaily a kedze nebolo devizovych prostriedkov na origos veci vsetko sa pocitalo, skusalo na brzde atd. to keby bol aspon internet ako teraz :lol: ..a ver mi ze uz ani vtedy ti nikto mimo klub neprezradil kuchynske tajomstva ..napr ake sacie potrubie je najlepsie :wink:

..ja teraz napr. riesim na mojom YJ take "vazny" tuning ako je uzamikateny stupel na nadrz :-D . nechcem sa dozit toho ze mi nejaky pako nasype do bezninu cukor :-D .neporadis KDE?


Pon, 18.12.2006, 20:50
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09
Príspevky: 646
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No asi bych zkusil Simix nebo RDR. Já kupoval nový zamykací víčko v RDR. Podle jejich katalogu má na YJ 87-95,kód: J5350897 a bude stát asi kolem 8-900Kč.

K tomu tuningu. Taky tvoje YJ takhle jezdí? :D
http://video.google.com/videoplay?docid ... 066&q=jeep

_________________
Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz


Uto, 19.12.2006, 10:18
Profil WWW
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak co stymmto obchodom je v Polsku alebo nie je ?
Ked tam kliknem na Contakt tam mi vyhodi Polsko.

http://www.4x4groupbuy.com/store/wheels-wheel-spacers-wheels-c-148_193.html?osCsid=c2a831d056b51e5374d582a53363b74

Ked tam kliknem na Contakt tam mi vyhodi Polsko. :shock: :shock:

http://www.4x4groupbuy.com/store/contact_us2.php/?osCsid=c2a831d056b51e5374d582a53363b74

Alebo je to ine Polsko ? Anglictina je moja slaba stranka. :evil:

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Štv, 21.12.2006, 14:02
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mne to rovnako vyhadzuje Polsko moc mudry som z toho neni :shock:

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Štv, 21.12.2006, 14:26
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pozri sa do ponuky diskov. Z toho sa uz da vyberat.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Štv, 21.12.2006, 15:10
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dado píše:
Pozri sa do ponuky diskov. Z toho sa uz da vyberat.


No ja prešiel cele skoro a možem povedať velmo fajnove mať prachy človek by si všeličo vedel predstaviť. Sakra tu 2" lift komplet 30 a tam za cca 45 rovno 4" zo vším všudy no kukam ako :shock:

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Štv, 21.12.2006, 15:13
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09
Príspevky: 646
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Buďte v klidu,je to v Massachusetts, USA :D

_________________
Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz


Štv, 21.12.2006, 15:14
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Harley píše:
Buďte v klidu,je to v Massachusetts, USA :D


Tos nás teda potešil :? Zastrata Europa :smt022

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Štv, 21.12.2006, 15:16
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Harley píše:
Buďte v klidu,je to v Massachusetts, USA :D


Ty teda vies potesit na vianoce. :D Ale tato http://www.stazworks.comsa mi paci, o ich produktoch tu mozme len snivat. 53" pneu za 200 USD.
Obrázok

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Štv, 21.12.2006, 15:22
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dado myslím že mi o vela veciach môžeme len snívať, pač tu zachvílu sa ani nevy :smt141 aby nejaký uradník nato nevymyslel predpisy a nejaký chytrolín si z toho neurobil zlatu baňu :x

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Štv, 21.12.2006, 15:27
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07
Príspevky: 907
Bydlisko: EU
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A tie 53" sa dávajú na nákladné autá??? :shock:


Štv, 21.12.2006, 15:30
Profil
Koumák

Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 22:01
Príspevky: 183
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Harley píše:
No asi bych zkusil Simix nebo RDR. Já kupoval nový zamykací víčko v RDR. Podle jejich katalogu má na YJ 87-95,kód: J5350897 a bude stát asi kolem 8-900Kč.

K tomu tuningu. Taky tvoje YJ takhle jezdí? :D
http://video.google.com/videoplay?docid ... 066&q=jeep


diky za radu. zaujimave je ze nedavno som objednaval vyfuk v RDR a ked som sa pytal na to veko..tak ze nemaju :!: ja som si ich katalog nenastudoval, radsej sa pytam... no este ze ty mas lepsi prehlad ako samotny predajca :D
..trosku ma vykupali aj s tym vyfukom, nedosiel a chcel som ho menit teraz cez sviatky :(


Uto, 26.12.2006, 21:01
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 2628 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5 ... 176  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: