4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=475
Stránka 153 z 176

Autor:  Klokan [ Uto, 14.08.2018, 21:47 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

Na to autosklo ti môžem zajtra zavolať a aj vymeniť ak chceš SOS veža pri tabuli koniec ba smer na sv.Jur

Autor:  marisko [ Str, 15.08.2018, 1:05 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

sparco86 píše:
Systém sa natlačí dusíkom a tzv. čuchačkou sa zisťuje miesto úniku, mne nenašli nič na trubkach, hadicách ani chladiči, ale cez prieduchy vnútri auta. Technik povedal, že asi cez výparník, ale pred rozobratím palubky som chcel vedieť, či sa niekto s tým nestretol...


Dusík unikajúci zo systému sa nezisťuje detektorom, keďže je ho vo vzduchu skoro 80%, skôr ti okruh natlačili zmesou dusíka a horľavého plynu (typicky vodík). Prípadne sa dusíkom naplnený okruh kontroluje penotvorným roztokom na spojoch a podozrivých miestach.
Takže keď ti povedal technik že zistil dusík, vymeň technika. Dusík je inertný plyn a ako taký sa nedá zistiť žiadnym detektorom.

Autor:  sparco86 [ Str, 15.08.2018, 6:14 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

marisko píše:
sparco86 píše:
Systém sa natlačí dusíkom a tzv. čuchačkou sa zisťuje miesto úniku, mne nenašli nič na trubkach, hadicách ani chladiči, ale cez prieduchy vnútri auta. Technik povedal, že asi cez výparník, ale pred rozobratím palubky som chcel vedieť, či sa niekto s tým nestretol...


Dusík unikajúci zo systému sa nezisťuje detektorom, keďže je ho vo vzduchu skoro 80%, skôr ti okruh natlačili zmesou dusíka a horľavého plynu (typicky vodík). Prípadne sa dusíkom naplnený okruh kontroluje penotvorným roztokom na spojoch a podozrivých miestach.
Takže keď ti povedal technik že zistil dusík, vymeň technika. Dusík je inertný plyn a ako taký sa nedá zistiť žiadnym detektorom.


Tak tak .... zmesou dusika a niečoho ... :-)

Autor:  Klokan [ Štv, 30.08.2018, 13:07 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

Má dakto skúsenosť z prehodenim motora prevodovky komplet z xj 4.0 HO do zj kasne ?
Aj eletriku a všetko
Či sú veľké komplikácie pri Tom alebo stačí jedno von druhé dnu
Zj je 4.0 qadra rok 93
Či je 4.0 select rok 96
:smt006

Autor:  pampuch131 [ Štv, 30.08.2018, 20:13 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

Dakujem Klokan,Indian sklo mam poriešené.

Autor:  indian [ Pia, 31.08.2018, 9:28 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

pampuch, to je ina parada, nove sklo, co? :wink:

klokan, malo by to pasovat plug and play, mozno nejake drobnosti, urcite by som to vymenil aj s riadiackou

Autor:  pampuch131 [ Pia, 31.08.2018, 19:46 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

Nové sklo je na paradu,len boh vie dokedy :smt017 Že by do prveho kameňa?

Autor:  12martin [ Sob, 08.09.2018, 11:12 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

Zdravim páni.
potrebujem zistit kedy mam menit rozvody na grand cherokee 2005 WH 3,0 V6
Auto ma teraz 148tisic km a pochybujem ze boli niekedy menene. Je tam retaz alebo remen ?

Autor:  palo-cherokee [ Sob, 08.09.2018, 11:21 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

No ak je tych 148kkm pravda ( co o sebe tvrdia aj niektore 16 rocne panny na luniku 9) tak mas este dost casu. Je tam retaz a ta vydrzi spolahlivo 250 a viac.

Autor:  12martin [ Sob, 08.09.2018, 11:36 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

palo-cherokee píše:
No ak je tych 148kkm pravda ( co o sebe tvrdia aj niektore 16 rocne panny na luniku 9) tak mas este dost casu. Je tam retaz a ta vydrzi spolahlivo 250 a viac.



Ten moj je velmi zachovali. kilometre mi pozerali podla Vin cisla v BA v servise. sami boli prekvapeny ze taky kusok este je.

Autor:  Jozefko [ Uto, 11.09.2018, 15:25 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

Mam taku otazku. D44 (zj) hliníkové majú aj hliníkové poloosi? Lebo jeden typek predava ocelovù d44 ktoru by som zobral len ked utrhnem poloos tak bude pasovat s hlinikovej alebo nie? Lebo tych ocelovich je malo takze pouzitie pouzitej poloosi asi nepripadaju do úvahy :/ , iba novú a ta bude asi tochu drahšia. Celkovo aj nahradne diely budu pasovať z hlinikovej co sa davali do zj a pod? Alebo nie
Ta ocelova je vraj z wagonera

Autor:  Andrej [ Uto, 11.09.2018, 16:01 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

Hold nebude. Oceľová D44 je niečo iné ako bastel D44 hliník.

Oceľovka má uchytenie poloosí klasicky čiže ložisko drží v obale pomocou kovovej platne za ktorým je gufero a za ložiskom máš nalisovaný poistný krúžok.

kdežto hliníkova náprava D44ZJ má chytené poloosy na C-klip vo vnútri diferenciálu. A Wj to má tak ako oceľová D44 teda cez platničku.

ZJ nepasuje určite a WJ je otázne nakoľko môže byť iná rozteč na uchytenie kolies, prípadne aj iné rozmery ale to by bolo nutné pozrieť v tabulke.

A.

Autor:  Jozefko [ Uto, 11.09.2018, 20:14 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

Takže iné než nové poloosi a pod by som do nej nezohnal? A keby vymením moju d35 za d44 zo ZJ pomohol by som si (pevnosťou) alebo minimálne a za tú robotu nestojí?

Autor:  Andrej [ Str, 12.09.2018, 15:04 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

Čo sa týka poloosí tak na vstupe do diferenciálu áno, ale čo sa týka uloženia na konci nápravy nie nakoľko je rovnaké pri ZJ či máš D35 alebo D44ZJ.

Druhé veľké mínus je keby si chcel nejakú slušnú uzávierku do tohto hliníkového paškvilu sa okrem automatiek nič moc nevyrába.

A občas sa stane že lupne klema diferenciálu, nakoľko je tiež hliníková.

V podstate za tie roky sme nikdy nemenili D35 za hliníkovú D44 iba opačne na 5,2 vyhodili hliník a naložili D35 oceľ.

Keď chceš bytelnejšiu tak jedine starú poctivú D44 a prerobiť na kotúče, alebo zobrať nápravu z TJ/JK D44 ale to je trochu problémovejšie zohnať.

A.

Autor:  Klokan [ Štv, 13.09.2018, 15:37 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

Zdravicko osadenstvo
Zj rok 93 motor 4.0 prevodovka a
xj rok 96 motor H.O.4.0 prevodovka
Má v stredovom tuneli len ten lankovod na radenie alebo to treba ešte niečím steliovat ?
Ak prehodíme z xj prevodovku pod zj tak z voličom radiacej páky bude nejaký problém ?
V pondelok sa do toho chcem pustiť
Tak aby som nebol zaskočený :smt006

Stránka 153 z 176 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/