4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=475
Stránka 156 z 176

Autor:  palo-cherokee [ Uto, 13.11.2018, 0:09 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

Od výroby žiadne xj ani zj s 2,5 td nemalo katalyzátor.

To prišlo až z 3.1 vo WJ od 2001. Neriadený oxidačný katalyzátor. Dal sa domontovať aj do WJ 99-2000
a tuším aj do do posledných modelov XJ - 99-2001. Riešili to hlavne v DE kvôli daniam z emisnej triedy

Autor:  pampuch131 [ Uto, 13.11.2018, 20:37 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

Dík Pali,ako sa dá toho zbaviť? Treba cez oficiálneho zástupcu značky ci ako?

Autor:  Klokan [ Str, 14.11.2018, 22:10 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

242 rozvodovka na rozdiel ak je
242 NV tak na zadný kardan je gumená prachovka
242 NP tak na zadny kardan hliníkové telo vyvodu na kardan ?
Je to tak správne ?

Autor:  janoP [ Str, 14.11.2018, 22:48 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

zdravím, potreboval by som poradiť,či skor pomocť s nastavením zaklonov,geometrie na jeep zj po cca 3-3,5 " lifte, neviem tomu nájsť správnu polohu ani za boha :-D
...predok spodol lift ramena, vrch štelovacie
...zadok spodok lift ramena, vrch origo..a to robí problém asi ?
...prídavka sa muela znížiť ale pomohlo tak na 70%

,,najradšej by som to odviezol do Kotrčinej Lúčky, ale to je dosť od ruky.....ale zase vedia čo činia :mrgreen:

Autor:  pampuch131 [ Štv, 15.11.2018, 13:41 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

Aj ja by som to moje odviezol ale AT radi len do 3 a aj po odmntovani predneho kardanu mi ide od cca 50km/h do 80km/h vyrvat volant z ruky lift 3,5" :shock:

Autor:  Andrej [ Pia, 16.11.2018, 8:07 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

JanoP musíš štelovať postupne, vyhoď predný kardan, nadstav zadný, aby Ti nevybroval a potom sa hraj z predným. Ak máš rozhádzané oba tak to nevieš odfiltrovať. Každopádne na prvé nadstavenie je najlepšie mať uhlomer a pomerať si rozdiely a zariadiť sa podľa toho. A Predný kardan ak nebude v cajku tak ti to rozhodí aj vymlátená torzia na kardane. Ja sa s tým hral pár dní kým som to odladil. Problém je že od určitého uhla musíš riešiť uhol kardanu a nie záklon. Záklon vieš riešiť len pootočením C-úchytov na náprave. Treba nájsť kompromis ale v zásade 3-3,5" by ešte nemal byť veľký problém za predpokladu, že tam nie je pomrvené niečo iné.

Pampuch kľučkuješ po ceste? :-D

A

Autor:  MARF [ Pia, 16.11.2018, 20:16 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

Klokan píše:
242 rozvodovka na rozdiel ak je
242 NV tak na zadný kardan je gumená prachovka
242 NP tak na zadny kardan hliníkové telo vyvodu na kardan ?
Je to tak správne ?

presne tak :smt151

Autor:  pampuch131 [ Pia, 16.11.2018, 20:34 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

Nie Andrejko,nenormálne vibrácie až buchot niekde pod nohami vodiča,myslel som že pridavka,odpojil som predný kardan,nepomohlo takze neviem :smt017

Autor:  Frantisek [ Pia, 16.11.2018, 21:50 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

pampuch131 píše:
Nie Andrejko,nenormálne vibrácie až buchot niekde pod nohami vodiča,myslel som že pridavka,odpojil som predný kardan,nepomohlo takze neviem :smt017

Na mojom xj stacilo dat nove kolesa!!! Dobre vyvážené

Autor:  pampuch131 [ Pia, 16.11.2018, 23:35 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

Áno,dám skontrolovať,možno sú krivé aj disky,prípadne to môže byť gumami,su to protektory Insa Turbo Dakar(31ky) v nie prave najlepšom stave.

Autor:  MARF [ Sob, 17.11.2018, 20:20 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

tak protektor je vo väčšine prípadov ťažko vyvážiť, hlavne ak je z tých lacnejších

Autor:  pampuch131 [ Sob, 17.11.2018, 22:38 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

No skúsim ich dať vyvážiť,možno niečo zistia.Ale aj tak mám pocit.že to bude viac vecí.

Autor:  Jozefko [ Uto, 27.11.2018, 15:03 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

Mám taký problém. Ráno som normalne naštartoval nechal bežať auto cca 10min, potom som išiel do hory, po cca 15min sa teplota blížila ku 100C a auto zhaslo. Skušal som ho štartovať a asi na 6x chytilo. Prešiel som 500m a auto zasa zhaslo a už som ho nenaštartoval. Odtiahli ma domov. Odpojil som fajku zo sviečky a štartoval som a vraj nehadzalo iskru (sedel som v aute tak som nevidel) Auto schladlo, dal som oživiť baterku a auto chytilo, išiel som sa previesť a zasa na tom istom mieste mi to zhaslo keď sa teplota blížila ku 100C . Poprestrekoval som všetky kontakty ktoré som našiel, auto išlo, prešiel som cca 5km a auto nemá absolútne žiadny výkon, keď som sa potreboval presunúť po ceste tak max pol plynu inak by zhalso a rychlosť bola max 40km/h. Keď som prestriekaval tie kontakty tak som sa musel šplhať po aute a keď som zliezal tak sa mi bunda zahakla o tie podtlakové hadičky čo sú kùsok od air boxu a utrhol om ju, avšak tam ich bolo už boli polamane a poodpajane skoro všekty keď som auto kúpil a vtededy išlo normálne najazdil som cca 400km od kupi. Kde by mohol byť problém? Auto je jeep xj 4.0 rocnik 89-90

Autor:  enduro [ Uto, 27.11.2018, 18:35 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

Ja som mal podobny problem a boli to kable.. ked ich dobre vyhrialo, tak fajky drzali na svieckach len tak "naoko".

Autor:  Frantisek [ Uto, 27.11.2018, 21:28 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

Mne to robila raz indučka raz cidlo na kluke a aj rozdelovač len nezalezalo na teplote

Stránka 156 z 176 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/