4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=475
Stránka 167 z 168

Autor:  tibik [ Sob, 07.09.2019, 19:07 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

teplí motor nemusíš žhaviť , a asi ti niekde pri zohriati pada nafta , skus pozrieť hadice od cerpadla k filtru alebo trubky ale môže to robiť aj hlavna triska na 1-valci , snimac na kluke , ale ja by som vsadil na problem s naftou

Autor:  Milan [ Sob, 07.09.2019, 20:06 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

tibik píše:
teplí motor nemusíš žhaviť

Ja musim.Inak to tiez nestartovalo.Vytiahol som kabel od snimaca teploty aby zhavice zhavili pri kazdom starte ale na druhej strane motor uz ma na to narok pri tolkych km.Ale ako to ma Jeep,netusim.

Autor:  FRONY. [ Sob, 07.09.2019, 23:02 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

tibik píše:
teplí motor nemusíš žhaviť , a asi ti niekde pri zohriati pada nafta , skus pozrieť hadice od cerpadla k filtru alebo trubky ale môže to robiť aj hlavna triska na 1-valci , snimac na kluke , ale ja by som vsadil na problem s naftou

Prvý vstrek to asi nebude,motor ide pekne,keby je po smrti tak sa dá motor do toho "safe modu" nie? Skúsim pomenit hadice lebo sú už aj dosť popraskané a uvidíme, zatiaľ ďakujem
Ešte možno skúsim to čídlo teplé odpojiť za tepla a skúsiť naštartovať keď bude dlhšie zhavit

Autor:  enduro [ Pon, 09.09.2019, 7:25 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

Ja som mal na prvom ropaku ten isty problem a pomohlo len odpojenie snimaca teploty. Predpokladam ze problem bol v rele zhavenia, ale to sa mi nepodarilo zohnat, tak som jazdil s rizikom, ze nepoznam teplotu motora.. pri dlhsej jazde som to riesil tak, ze som najprv nastartoval a potom zapojil snimac nazad :-)

Autor:  Klokan [ Pon, 09.09.2019, 22:46 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

Rucna brzda na kardan
Na predny alebo zadny kardan dat rucnu brzdu ?
Vacsinou to je na zadnom ale ja myslim ze na prednom to viac udrzi kedze kolesa su zatazene motorom
Len na hlas rozmyslam :)

Autor:  Stefan [ Uto, 10.09.2019, 10:05 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

:smt139
Mnohí internetoví dodávatelia náhradných dielov rozlišujú pri motorizácii 2,7CRD dve obdobia výroby:
10.2001-09.2005 a
10.2004-09.2005.
Je tam nejaký rozdiel a ak áno, ako zistím, do ktorej skupiny patrí moje auto, keď podľa "Záručnej knihy" je prvý dátum uvedenia do prevádzky 16.05.2005 ?
Máte s tým niekto skúsenosti?

Autor:  palo-cherokee [ Uto, 10.09.2019, 17:13 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

Jednoducho. Nekupuj u internetových dodávateľov ktorí nevedia čo predávajú

Autor:  BOOBLE [ Sob, 21.09.2019, 13:49 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

Je nejaký podstatný rozdiel medzi týmito žhavičmi, respektíve je niektorý vyslovene zlý ?
https://www.motoolej.eu/autodiely/jeep/ ... 52?rv=2004
Ja som to už tak dávnejšie kupoval priamo v Mercedese ale tam nevedeli čo za to pýtať - cca 27€ za 1ks.

Autor:  tibik [ Ned, 22.09.2019, 7:51 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

Ja kupujem len NGK a som spokojný na XJ som menil raz aj to ked som kupil auto a mal som ho 11r.
Do WJ som ich dal tiež lebo sa my zdalo ,že niektorý nefunguje a spokojnosť.

Autor:  BOOBLE [ Ned, 22.09.2019, 10:24 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

OK.

Autor:  enduro [ Pon, 23.09.2019, 9:03 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

To ja som mal opacnu skusenost, pritom si myslim ze NGK je top, sviecky do motoriek davam jedine tuto znacku, ale so zhavicmi konkretne na 2.5TD ZJ som vobec nebol spokojny. Raz som to tu kdesi pisal, vizualny test NGK vs Bosch - 4 kusy NGK - do cervena rozzhavena len spicka, BOSCH takmer polovica zhavica... a pri startovani to bolo aj poriadne poznat..
Ale netvrdim, ze je to vseobecne platne, mozno som mal iba smolu na nejaku zlu seriu, pripadne islo o fejky (kupene od znameho z autoservisu). Kazdopadne odvtedy som pouzival vo vsetkych ropakoch iba BOSCH k uplnej spokojnosti ;-)

Autor:  FRONY. [ Ned, 29.09.2019, 12:47 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

No,jeep už štartuje lepšie za tepla,motor ide parádne len dnes sa objavili problémy, keď brzdim motorom a motor má volnobežne otáčky tak strašné dymí z výfuku a voľnobeh kolíše hore dole, keď trochu pridám tak sa trochu zakucka, potom sa rozbehne, prestane dymit a ide dobre pokiaľ zase neklesne na voľnobeh, keď idem hore kopcom na voľnobeh na redukcii tak ide dobre, nemáte niekto nejakú radu? Ďakujem (XJ 2.5TD 98)

Autor:  tibik [ Ned, 29.09.2019, 19:55 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

Filter vzduchu , vaha vzduchu alebo trysky niečo z toho ..
No ja by som vsadil na niektorý vstrek ak maš filter vzduchu OK

Autor:  FRONY. [ Pon, 30.09.2019, 9:32 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

Vstreky som mal vonku ešte skôr ako sa mi podarilo auto naštartovať, dával som ich skúšať či sú dobré, vzduchový filter je nový, skúsim niečo pošpekulovať s tou váhou vzduchu, zatiaľ ďakujem

Autor:  Tomáš V - mrT [ Pon, 30.09.2019, 19:47 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...

čítam, že brzdíš motorom na voľnobehu?
nedymí to práve preto, lebo sa snaží nezdochnúť?

inak motorom sa brzdí vo vyšších otáčkach, nad maximálnym krútiacim momentom, cca

Stránka 167 z 168 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/