4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

problem po dvihnuti
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=5537
Stránka 1 z 1

Autor:  iwko [ Ned, 07.09.2008, 13:30 ]
Predmet príspevku:  problem po dvihnuti

Cauko mam mali problem dvihal som moje ZJ 5.2 a teras ma trasie volant pri rychlosti okolo 60 sa to roztrasie aked pridam plyn tak sa to strati ja mam auto s qadra trackom takze stale 4x4 no ja si myslim ze to robi kardan len neviem ci pred. alebo zadok .

Autor:  dado [ Ned, 07.09.2008, 14:18 ]
Predmet príspevku: 

O kolko si dvihal ? Spustil si aj rozvodovku smerom k zemi ?

Pravdepodobne mas zly zaklon napravy. A pravdepdobne zadnej. Pripadne prednej ale ten by si musel mat velmi, velmi zly.
Skontroluj ci je vystup z rozvodovky na zadny kardan rovnobezny so vstupom do zadneho difu.

Skontroluj ci nemaj vstup do predneho difu rovnobezny z cestou. Musi byt vyhnuty do hora asi 5 st.
(presne uhly takto spamati neviem)

Autor:  pal [ Ned, 07.09.2008, 18:19 ]
Predmet príspevku: 

2-3° proti zaberu ;)

Autor:  diesel [ Ned, 07.09.2008, 20:11 ]
Predmet príspevku:  Re: problem po dvihnuti

iwko píše:
Cauko mam mali problem dvihal som moje ZJ 5.2 a teras ma trasie volant pri rychlosti okolo 60 sa to roztrasie aked pridam plyn tak sa to strati ja mam auto s qadra trackom takze stale 4x4 no ja si myslim ze to robi kardan len neviem ci pred. alebo zadok .


bol si na geometrii po dvíhaní? jeep má Y usporiadanie riadenia, takže dvíhanie zvyšuje mieru zbiehavosti zároveň znižuje záklon čím sa zvyšuje citlivosť na rozvybrovanie z nevyváženosti kolies a akejkolvek vôle na náprave. U fulltime 4x4 to má byť cca nula až 1mm zbiehavosti...to že pridáš plyn, u fulltime mierne upraví hodnoty na náprave a súčasne dočasne zafixuje prípadné vôle. Zároveň platí čo píše dado...ale hladal by som problém v prednej náprave...správne uhly predného kardanu majú prioritu pred uhlami záklonu.

Autor:  iwko [ Pon, 08.09.2008, 12:41 ]
Predmet príspevku:  Re: problem po dvihnuti

diesel píše:
iwko píše:
Cauko mam mali problem dvihal som moje ZJ 5.2 a teras ma trasie volant pri rychlosti okolo 60 sa to roztrasie aked pridam plyn tak sa to strati ja mam auto s qadra trackom takze stale 4x4 no ja si myslim ze to robi kardan len neviem ci pred. alebo zadok .


bol si na geometrii po dvíhaní? jeep má Y usporiadanie riadenia, takže dvíhanie zvyšuje mieru zbiehavosti zároveň znižuje záklon čím sa zvyšuje citlivosť na rozvybrovanie z nevyváženosti kolies a akejkolvek vôle na náprave. U fulltime 4x4 to má byť cca nula až 1mm zbiehavosti...to že pridáš plyn, u fulltime mierne upraví hodnoty na náprave a súčasne dočasne zafixuje prípadné vôle. Zároveň platí čo píše dado...ale hladal by som problém v prednej náprave...správne uhly predného kardanu majú prioritu pred uhlami záklonu.
dvihal som to o 8cm , panhardky som urobil nastavovacie napravim prednu a zadnu mam do jedneho milimetra vyosene geometria je dobra robil som si , rozvodovku som este nepodkladal inak nato som aj myslel ze ju musim podlozit asi kvoli tomu to trasie

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/