4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
problem po dvihnuti http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=5537 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | iwko [ Ned, 07.09.2008, 13:30 ] |
Predmet príspevku: | problem po dvihnuti |
Cauko mam mali problem dvihal som moje ZJ 5.2 a teras ma trasie volant pri rychlosti okolo 60 sa to roztrasie aked pridam plyn tak sa to strati ja mam auto s qadra trackom takze stale 4x4 no ja si myslim ze to robi kardan len neviem ci pred. alebo zadok . |
Autor: | dado [ Ned, 07.09.2008, 14:18 ] |
Predmet príspevku: | |
O kolko si dvihal ? Spustil si aj rozvodovku smerom k zemi ? Pravdepodobne mas zly zaklon napravy. A pravdepdobne zadnej. Pripadne prednej ale ten by si musel mat velmi, velmi zly. Skontroluj ci je vystup z rozvodovky na zadny kardan rovnobezny so vstupom do zadneho difu. Skontroluj ci nemaj vstup do predneho difu rovnobezny z cestou. Musi byt vyhnuty do hora asi 5 st. (presne uhly takto spamati neviem) |
Autor: | pal [ Ned, 07.09.2008, 18:19 ] |
Predmet príspevku: | |
2-3° proti zaberu ![]() |
Autor: | diesel [ Ned, 07.09.2008, 20:11 ] |
Predmet príspevku: | Re: problem po dvihnuti |
iwko píše: Cauko mam mali problem dvihal som moje ZJ 5.2 a teras ma trasie volant pri rychlosti okolo 60 sa to roztrasie aked pridam plyn tak sa to strati ja mam auto s qadra trackom takze stale 4x4 no ja si myslim ze to robi kardan len neviem ci pred. alebo zadok . bol si na geometrii po dvíhaní? jeep má Y usporiadanie riadenia, takže dvíhanie zvyšuje mieru zbiehavosti zároveň znižuje záklon čím sa zvyšuje citlivosť na rozvybrovanie z nevyváženosti kolies a akejkolvek vôle na náprave. U fulltime 4x4 to má byť cca nula až 1mm zbiehavosti...to že pridáš plyn, u fulltime mierne upraví hodnoty na náprave a súčasne dočasne zafixuje prípadné vôle. Zároveň platí čo píše dado...ale hladal by som problém v prednej náprave...správne uhly predného kardanu majú prioritu pred uhlami záklonu. |
Autor: | iwko [ Pon, 08.09.2008, 12:41 ] |
Predmet príspevku: | Re: problem po dvihnuti |
diesel píše: iwko píše: Cauko mam mali problem dvihal som moje ZJ 5.2 a teras ma trasie volant pri rychlosti okolo 60 sa to roztrasie aked pridam plyn tak sa to strati ja mam auto s qadra trackom takze stale 4x4 no ja si myslim ze to robi kardan len neviem ci pred. alebo zadok . bol si na geometrii po dvíhaní? jeep má Y usporiadanie riadenia, takže dvíhanie zvyšuje mieru zbiehavosti zároveň znižuje záklon čím sa zvyšuje citlivosť na rozvybrovanie z nevyváženosti kolies a akejkolvek vôle na náprave. U fulltime 4x4 to má byť cca nula až 1mm zbiehavosti...to že pridáš plyn, u fulltime mierne upraví hodnoty na náprave a súčasne dočasne zafixuje prípadné vôle. Zároveň platí čo píše dado...ale hladal by som problém v prednej náprave...správne uhly predného kardanu majú prioritu pred uhlami záklonu. |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |