Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 18:50
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 65 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5
 Wrangler - uzavierky? 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 18:30
Príspevky: 275
Bydlisko: NM
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Leona píše:
preco si to myslis Nemo?..jazdila som na svojom jeepe v zime aj ked nemal este automatku a nikdy ani naznak...teraz som vyslovene citila ako mi zaseklo zadne kolesa a isla som do zakruty ako na saniach, akurat ma parkrat pretocilo...


Smyk by si dostala podla mna s automatom,alebo bez neho. O inom je to ak ho chces vyrovnat, je jasne ze zadok vtedy tahal len rovno dopredu, pretoze sa uzamkol,kedze nemal potrebnu trakciu na to,aby sa otvoril. A ked ta tahaju 2 hnane kolesa vpred a predok sa len gula bez potrebnej trakcie. Vtedy ides ako na sankach. To iste sa stalo aj mne niekolko krat a automat nemam. Raz som dostal hodiny pri rychlost neuveritelnych 10 km/h a pri zapnutom predku. Daval som kontraz, pridaval, jemne pridaval , vratil som volant a znovu kontraz a auto sa tocilo svojvolne okolo svojej osi. Na take nieco sluzi ESP a ine trakcne systemy......, aj ked mam pocit ze vtedy by mi pomohli len hroty.

_________________
Jeep WK2 5.7 Hemi...love it or leave it.
Ex Wrangler TJ 4.0

Tankove dni Laugaricio : www.tanklaugaricio.sk
Old Duty Trucks : www.odt.sk


Štv, 25.02.2010, 16:31
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.05.2007, 22:16
Príspevky: 1999
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak len pre doplnenie realnych skusenosti:
mam locker vzadu a vpredu nic, a mam dojem, ze moje auto je dost NEDOTACAVE... pre upresnenie, pisem o zadnom nahone, nie 4x4...
dokazem s nim samozrejme urobit s trochou plynu hodiny kedykolvek a kdekolvek, ale za normalnych okolnosti ma uz nedotacavost par krat prekvapila. neviem cim to je, ale nepripisujem to lockeru, ten by sa mal podla vsetkych tvrdeni spravat presne opacne...

s luckym som to ukazkovo zazil pri ceste na posledny kolinak. sucha cesta, zadny nahon, pravouhla krizovatka, odbocoval som vlavo, musel som razantnejsie pridat plyn, zatocil a mohol som otacat volantom kolko som chcel, kym bolo auto pod plynom, isli sme takmer rovno. ked som ubral plyn, tak sa to chytilo a zatocilo - tesne pred priekopou... vyzeral som asi takto :shock:
ak cita rado nd, moze popisat, ako to vyzeralo z vonku, lebo stal na tej krizovatke presne oproti...


Štv, 25.02.2010, 20:02
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1759
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Máš pekný kardan.


Štv, 25.02.2010, 21:12
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1759
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dopuše, teraz mi to docvaklo, veď Ty si ma ohrozoval.


Štv, 25.02.2010, 21:13
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
viders píše:
to Pal: tak princip fungovania chapem ale preco si potom pisal ze pri zatacani medzi bucky alebo v triale je aussie nahovno ked pri zatoceni kolesa sa otvori?

Vtedy som dokazal iba spekulovat ako sa bude Aussie vpredu spravat. Mesiac vzad som ju nahodil dopredu uz naostro. Vzadu mam vzduchovu uzavierku.
Po ceste: pri jazde na 2wd ti do jazdy nijak nezasahuje, teda okrem preskakovania zubkov pri zatacani. Pri jazde na 4x4 fulltime ju uz je citit viacej. Tazsie sa toci volantom z priameho smeru jazdy. Tak trocha tahanie do strany v dosledku roznych priemerov kolies, zlej geometrie... Prakticky 4 kolku pouzivam iba na snehu a lade, vtedy tych zopar km zhorseneho komfortu jazdy stravim. Mam Selectrac.
V terene som jazdil zatial iba na snehu + nejake vyjazdy. Neveril by som kolko dokaze predna spera spravit. Stale som z toho uneseny. Zatacanie, ktoreho som sa bal, je pri otvorenom zadku takmer ako predtym. Ked zamknem zadok, tak horsie ako predtym. Ale tazko to hodnotit, vsetko sa odohravalo na snehu. Uvidim akot o bude v lese.
Najvacsie plus Aussie, ak nepocitam ze sa jedna o automaticku speru, ktora je vlastne blbuvzdorna, je v zamene povodnych velmi bolavych satelitov, planetiek a ich osiek, ktore sa lubia pripiect o satelit, s ktorym nasledne ustrihne jeho osku. Nasleduje devastacia kosa a hypoidu. Samozrejme ak sa tejto udalosti ich zuby este doziju :)
Ked som mal Aussie na zadku - D35, na ceste som ju takmer necitil ani na 4wd. Skoda len ze viacej trpeli poloosy, ale zas ani jednu som za ten cas nezlomil. Skor to bude asi iba vec pocitu. Kazdopadne za tie peniaze nieje ocom.

_________________
zelena mrdka


Pia, 26.02.2010, 0:48
Profil ICQ
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 65 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: