4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Problem s JEEP 5.2 V8 http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=6764 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | DODGE Power [ Str, 21.01.2009, 16:20 ] |
Predmet príspevku: | Problem s JEEP 5.2 V8 |
Help mam problem s JEEP GRAND CHEEROKE 5,2 V8. Cez odvetranie vicok mi nasava vzduch do motora a to v takom mnozstve za aj ked su zavrete skrtiace klap. tak ma volnobeh 2000 otacok. POMOC DAKUJEM ![]() |
Autor: | Andrej [ Str, 21.01.2009, 16:50 ] |
Predmet príspevku: | Re: Problem s JEEP 5.2 V8 |
No na 99% máš pokazený volnobežný motorček a zostal otvorený a nereguluje volnobeh. Istejšie sa to zistí na diagnostike. Ináč mám skladom nieje problém zaslať. A. |
Autor: | pal [ Str, 21.01.2009, 17:10 ] |
Predmet príspevku: | |
Mal som ten samy problem a chybu som nasiel v TPS. najskor riadne pozri vsetky podtlaky ci si nesaje falosny vzduch |
Autor: | Andrej [ Str, 21.01.2009, 17:28 ] |
Predmet príspevku: | |
Každopádne preliesť všetky podtlaky aj či su funkčné teda priechodné, nič horšie ked je niečo zapchate, robí galibu. Ono či TPS alebo volnobežný ideálne to zistíš na diagnostike, volnobežák docela aj sluchom, alebo ked ho vymontuješ či niej uplne od bordelu, trochu pomože vystriekať to čističom na brzdy, al ak počuť divne zvuky z neho tak jedine vymeniť. |
Autor: | echino [ Str, 21.01.2009, 17:41 ] |
Predmet príspevku: | |
Tiež som to riešil. Všetko som vyčistil - klapku, TPS, ten motorček a by-pasový kanálik či ako sa to volá:-)) a krásne to už ide ![]() |
Autor: | DODGE Power [ Str, 21.01.2009, 21:34 ] |
Predmet príspevku: | |
dakujem za odpovede, mne to je jasne s tym volnobeznym motorcekom, len mi nie je jasne preco tak prudko saje vzduch cez vycka odvetrania a ked ich natvrdo zapcham tak tam vznikne taky podtlak v motore ze saje cez hlavne gufero na kluke a pisti ako magor. dik ![]() |
Autor: | DODGE Power [ Pon, 09.02.2009, 12:49 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() Dakujem ![]() |
Autor: | Andrej [ Pon, 09.02.2009, 12:53 ] |
Predmet príspevku: | |
Jo toto je klasická závada na V8. Najlepšie je tu ocelovu platnu vyhodiť a spraviť novu rovnakej hrubky z hliníka a je vystarané. |
Autor: | rustycj [ Pon, 09.02.2009, 13:05 ] |
Predmet príspevku: | |
no viem si predstavit ze vakuum unika cez tesnenie s hlavami ale cez spodne tesnenie tiez by som nepovedal |
Autor: | DODGE Power [ Pon, 09.02.2009, 14:48 ] |
Predmet príspevku: | |
Andrej jedna otazka,Kolko ti spravil 4" lift na svetlej viske? A je to potom jazditelne aj na ceste? ![]() |
Autor: | masurko [ Pon, 09.02.2009, 15:02 ] |
Predmet príspevku: | |
4" lift ti nespravi nic na svetlej vyske, ked tak vacsi priemer gum ![]() ![]() |
Autor: | palo-cherokee [ Pon, 09.02.2009, 16:34 ] |
Predmet príspevku: | |
Andrej píše: Jo toto je klasická závada na V8. Najlepšie je tu ocelovu platnu vyhodiť a spraviť novu rovnakej hrubky z hliníka a je vystarané. práve že nie rovnakej hrúbky ![]() celý ten sací bazmek na V8 - "intake plenum" je položený priamo na bloku motora - medzi hlavami je to celé hliníkové a spodný dekel je cca 0,8 mm hrubý prelisovaný oceľový plech. Je priskrutkovaný k tomu hliníku asi 20 šróbami cez tesnie. A potom je to cele posadené na 4 tesneniach medzi hlavy. Problém je v nerovnakej tepelnej rozťažnosti železa a hliníka. tie šróby sa normálne povolia ![]() My vyrábame tú platňu z 6 mm hliníka |
Autor: | Andrej [ Pon, 09.02.2009, 22:58 ] |
Predmet príspevku: | |
Dif dvihneš jedine pneu ked dáš väčšie kolesá, štandart je cca 28-29" na ZJ ja mám 31" ale ideálne by boli nejaké 32" Lift mi jedine dvihol kasnu od zeme, na prejazdnosť v terene fajn na ceste to ujde ale ferari z toho nieje na pretekanie. ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |