Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 11:10
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 38 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3
 Vysokonapatove zapalovanie a ine nuancie k tomu 
Autor Správa
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 15.09.2009, 19:51
Príspevky: 38
Bydlisko: BRATISLAVA
Odpoveď s citáciou
Este jedna vec.Plyn mam v plane,ale nie teraz koli tomu,ze auto mam pisane na firmu a ono by sa danovej kontrole tazko vysvetlovalo,preco si pisem 12 L spotrebu,ked mam plyn za inu cenu hehehe.
Ale casom to pride.O to sa asi budem zauimat o 3 roky heheheh.I ked info sa zide,len boha ale vie ,co bude za 3 roky.
Jeepy na pedalovy pohon a nulove emisie+viacej oxidu uhlika,koli slapajucej posadke :twisted:

_________________
Raz som hore a raz doole.


Ned, 20.09.2009, 22:15
Profil ICQ
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Chalani sa do teba nepustaju, ;en sa ta v dobrom snazia usmernit ...
A danovaci ako budu riesit ci si tankoval BA alebo LPG ?
To ze to tam mas, este neznamena ze to nutne vyuzivas (alebo musis vyuzivat - no sere sa to, no .. Zere to jak svina, nevedia to nastavit, autom cuka jak sproste. Tak chodim na BA :-D).
Ake blocky dolozis, take mas ..

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Ned, 20.09.2009, 22:53
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 15.09.2009, 19:51
Príspevky: 38
Bydlisko: BRATISLAVA
Odpoveď s citáciou
Poslať hm
Mno mozno mas pravdu.Len musis ukazat blocky od benzinu,pretoze kopiu technicaku ma danovak.A kde zozeniem tolko blockou,ked kazdy den urobim 200 km haaaaa_?
To s tym cukanim a kurwa spotrebou a nastavenim som tu uz niekde cital.
Ja nemam rad ked mi s niecim cuka.Pokial to nieje cukajuca buchticka na mojom tom ved vies com hehe.
Ako som uz pisal,tak do toho sa snad pustim neskorej,ked sa viacej vychytaju musky.
Mno a zenepustaju sa do mna?Ak sa niekto na nieco pyta,tak nemusi byt hned odpoved,ze co to trepes a to je blbost etc.Odpoved je nieco ine.
To ako keby som sa ta opytal ,ci veris v boha a tvoja odpoved by bola ,ze a na co?
Ale inac tu boly aj velmi fundovane odpovede .Chlapec zo Ziliny vieeee.
PS,.Nie som urazlivec .Kazdy ma svoj nazor :-D

_________________
Raz som hore a raz doole.


Ned, 20.09.2009, 23:09
Profil ICQ
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Bojan, v prvom rade sa cukas ty sam.. citam tvoje prispevky a vsade "zbieras" info ako vytlacit so 100koni 150.. pekna snaha , ALE ujasni si akym smerom a akym prvkom zacnes. Komplexne to nechces ponat a to preskakovanie s jednej mediciny na druhu je take , ze si za par prispevkov budes pisat sam so sebou...
Rozhodni sa konecne co xces a vela ludi ti tu urcite minimalne poradi ak treba aj pomoze. Len uz prestan nastrkavat tezy a podujmi sa na nieco konkretne.
Riesenie sania neni ako take urcene na zvysenie vykonu motora ale na vyrovnanie chodu motora a zrusenie obmedzeni v sani, TBS ako take primarne sluzi na zvacsenie priestoru pre vzduch v sani za klapkou sania a na atomizaciu castic vzduchu pri rychlosti nasavania, urcite to vsak neprida kone, zmeni to priebeh krutaku... filter vzduchu ma niekolko priorit , u KN je to "nepremokavost" a priepustnost, preto ten sajrajtolejcek.

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Pon, 21.09.2009, 6:33
Profil WWW
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
malá poznámočka ... nepapierové filtre (KN, KingDragoon, Green Filter, Sprint Filter) sa do terénnych áut nedávajú ani tak z dôvodu priepustnosti (aj keď je to milý bonus ktorý nenaštve) ale kvoli odolnosti proti namočeniu. Pri prevádzkovaní terénnych áut v teréne totiž dochádza k situáciám, pri ktorých si auto chlipne blatovej vody. Nie toľko, že by hrozilo poškodenie motora, ale zničí to jednorazový papierový filter. Preto sa dávajú textilné filtre, ktorým voda priamo nevadí a blato sa dá vyprať.

Hodláš s žípom jazdiť tak, že sa ti voda preleje cez kapotu?

_________________
SLOW & FURIOUS


Pon, 21.09.2009, 9:38
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 15.09.2009, 19:51
Príspevky: 38
Bydlisko: BRATISLAVA
Odpoveď s citáciou
Poslať Jou
Mno ved ja sa nezeniem za konmi,alebo mnoho watmy-
Slo mi o to,ci sa vymenou zapalovania za to moje hehe oblubene vysokonapetove nieco vylepsi.Ci to ma vyznam nejaky.
POdla rad,co som tu dostal zatial viem,ze pojdem do kvalitnych sviecok .
Sportovy filter mam v plane tak ci tak.Ved som to strkal do kazdeho autiska co som mal a vysledok bol citelny.

:-)
Takto je to so mnou.
Ja som to potreboval vysvetlit exaktne a technicky a nie,ze co je to za hlupost etc.
Ale som ukojeny.Zopar fundovanych rad som tu dostal aj troska po krku,ale som spokojny.
Len ako povedal Palo zo ZA,tak ten motor ma rezervy.
A ze ma system stratenej iskry moze tiez znamenat,ze predsa len nespaly vsetko palivo.
Teraz je otazne,ci koli vzduchu,alebo koli inym velicinam 8-)
Bojan

_________________
Raz som hore a raz doole.


Pon, 21.09.2009, 11:10
Profil ICQ
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
bojan ale výkonové rezervy sú v motore poschovávané inak. V tak počítačom riadenom motore ako máš ty sa rezervy hľadajú najmä zmenami v manažmente motora.

Ono po starom sa motory ladili tak, že sa dal karburátor (karburátory) s väčším difúzorom, ladené výfukové zvody, leštili sa sacie kanály, dala sa ostrejšia vačka s väčším prekritím, trebárs aj ľahšie kované piesty len s dvomi, alebo aj jedným krúžkom a tak.

To sa už dnes nikomu nechce a ladí sa od počítača napojeného na riadiacu jednotku motora.

Ale zas a furt dokola jedno a to isté :

Jedným osamoteným zásahom do motora nič pozitívne nedosiahneš.

Spaľovací motor reciprocký je komplexný stroj na činnosť ktorého vplýva mnoho interných a externých okolností. Prakticky každá ovplyvňuje každú. Takže zmena čohokoľvek si vynúti lavínovito sa množiacu potrebu iných zmien. Vyladenie všetkých súvislostí je zdĺhavá a náročná robota pre skúsených expertov.

Dá sa to, ale musíš povedať jasné zadanie.

Čo chceš?

chceš vyšší výkon?
chceš lepšiu momentovú charakteristiku?
chceš nižšiu spotrebu?
chceš skrátka minúť veľa peňazí a mať pocit (ničím nepodložený) že "to ide lepšie"?

_________________
SLOW & FURIOUS


Pon, 21.09.2009, 15:54
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 15.09.2009, 19:51
Príspevky: 38
Bydlisko: BRATISLAVA
Odpoveď s citáciou
Poslať Mno
Mno mne ide exaktne len o znizenie spotreby.Ale tak ,aby neklesol vykon--.
Subjektivne mozem povedat,ze motor ma vykonu dost.Aspon nateraz :lol:
Takze kedze vela jazdim,tak pre mna je asi najdolezitejsi faktor ta spotreba.
Nieze by to zralo velaaaa to neee.Ale tam by to chcelo malicku uprave smerom nadol.
Nad tou upravou jednotky som neuvazoval,bo som si myslel,ze take cosi je realnejsie na diesly.Ale co neviem nemusi byt neexistujuce ze ano.
Preto sa mi to tak javilo,ze uprava zapalovania je dobra cesta.Ale asi nie takto.
Mno,ale aspon som sa takto dozvedel kopu veci ooo.
Takze zacnem svickamy a filtrom a potom dalej.Podla toho co sa bude javit ako dobry napad :wink:
Takze primarne mam spotrebu v paaci.
Bojan

_________________
Raz som hore a raz doole.


Pon, 21.09.2009, 16:44
Profil ICQ
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 38 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: