Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 11:53
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 30 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 odvzdusnenie diesla 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
na naftaku s rotackou cerpadlom mi niekde taha vzduch do paliv. systemu. po natianhuti nafty motor ide asi minutu a potom skape.

vie mi niekto poradit ci to moze nasavat aj cez prepadove potrubie z nadrze? treba aj to odvzdusnit tj aby sa v nom drzala nafta?


Pon, 26.10.2009, 14:16
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1808
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
cez prepadove asi tazko, ved tam je tlak a nie podtlak, tam by to mohlo akurat tak slzit...hladal by som medzi nadrzou a cerpadlom

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Pon, 26.10.2009, 14:20
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 30.11.2008, 17:15
Príspevky: 280
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
rustycj píše:
na naftaku s rotackou cerpadlom mi niekde taha vzduch do paliv. systemu. po natianhuti nafty motor ide asi minutu a potom skape.

vie mi niekto poradit ci to moze nasavat aj cez prepadove potrubie z nadrze? treba aj to odvzdusnit tj aby sa v nom drzala nafta?


Toto mi robilo tiez len nie na rotacnom cerpadle...a netahalo mi vzduch do palivoveho systemu ale mal som kusok neznamej latky v hadicke medzi nadrzou a cerpadlo a vzdy mi to chytilo iba po nacupani chvilu islo a zase zdochlo...prisiel som na to az tak ze som dal hadicu s kompresora do nadrze,zapchal handrami a pretlacil to ked to vystrelilo neveril som vlastym ociam...najhorsie bolo to ze ked som skusal iba fukat do hadicky tak vzduch presiel vzdy takze som stale vylucoval to co vlastne bola zrada...a ja som uz menil vsetko mozne co sa dalo bo som myslel ze to niekde chyta vzduch nakoniec poradil oco s skusenostami automechanika a bolo... :-D
Sice sok ti moc nepomohol ale tolko moja skusenost... ;-)
P.s nemyslim si ze by mohlo tahat cez prepadove potrubie...

_________________
Mitsubishi Pajero 2,5td, T3


Pon, 26.10.2009, 14:47
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Najprv skús prepojiť na priamo, daj mu cucnúť z flašky. Ak bude takto v pohode šlapať, tak treba pozrieť potrubia, hadice a palivové filtre /Či nie sú ucpané a netesné./ a tak isto aj podávacie čerpadlo, ktoré býva na filtry. Dobrá metóda je vylučovacia, takže od čerpadla k nádrži.

Inak rotočerpadlá sa v pohode odvzdušnia aj samé, takže netreba nič riešiť. Skontroluj aj trubky na vstrekovaní. A cez odvzdušnenie sa nezavzdušní.

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pon, 26.10.2009, 14:53
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Poslať 
je to vm 2.5td a tam nie je podavacie cerpadlo, rotacka by to mala nasavat priamo z nadrze.

alebo ze by bolo v nadrzi?

niekde som cital tusim jeep-club ze to moze naberat vzduch cez netesne prepadove hadice na vstrekovacoch ale ked to dokaze nasat cez takuto netesnost urcite to nasaje aj z nadrze. co je na tom pravdy neviem preto som sa pytal.

Pred vymenou hrdzaveho potrubia motor isiel ako hodinky, dal som tam nove nerezove 9.5mm a problemy zacali.

vyzera ze asi skusim tu nadobku


Pon, 26.10.2009, 16:04
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jo jo klasika

pozri ako je orginálny filter nafty. Je tam predhrev a aj pumpička ktorou si máš natiahnuť naftu. Ak to netesní tak to robí psie kusky.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pon, 26.10.2009, 16:06
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1808
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
trosku mimo, na peugeotoch 2,1TD doporucovali predohrev nafty odpojit ked boli problemy s padanim nafty a napojit napriamo z filtra...tiez som s tym mal problemy na 605ke, vymenil som hadice, obisiel predohrev a bolo po problemoch...inak aj hadice mozu byt niekedy zvetrane a mat potom mikroskopicke trhlinky...

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Pon, 26.10.2009, 16:32
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Takže podla toho čo píšeš, tak chyba bude niekde na tom novom potrubí. Treba poriadne prekontrolovať.
Podávacie čerpadlo som myslel samozrejme tú ručnú pumpičku, ktorá býva skoro na každom naftáku.

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Uto, 27.10.2009, 0:56
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Poslať 
http://www.jeep-club.net/msgboard_topic ... d=6&kols=2

"Nerad bych to zakřikl, ale dneska ráno, po cca 12 hodinách jsem nastartoval bez jakýchkoliv problémů . Expertům se snad konečně podařilo najít "jádro pudla". Byla nepatrná trhlinka v trubičce na třetím vstřiku, na které je navlečená hadička pro zpětný odvod nafty. Tu hadičku jsem měnil, ale nenapadlo mě, že je prasklá ta kovová trubička pod ní. Zatím jsem ale opatrnej na závěry. Uvidíme za pár dní."

co vy na to? ten filter, to bola prva vec co som na skusku odpojil a zapojil cez maly plastovy filter ale zostalo to bez najmensej zmeny


Uto, 27.10.2009, 8:07
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Teda já proste musím, eště že v názve tohoto threadu nie je veľké D :-D :-D

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Uto, 27.10.2009, 8:28
Profil WWW
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
2Rusty:

ak používaš pôvodný filter paliva s predohrevom z VM, tak dobre skontroluj, v akom stave je spodný a horný O-krúžok, gulička spätného ventilu, jej O-krúžok, membrána a O-krúžok pumpičky. Tento sersám (hlavne tá pumpička) je dosť náchylný na falošné vzduchy.

Alebo to celé vyhoď a vymeň za rovnaký bazmek z (napríklad) Fiat Tipo.
Pasuje to tam, má to ohrev aj čidlo vody a luxusnú gumenú pumpičku.

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Uto, 27.10.2009, 10:32
Profil WWW
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
By som sa držal tohoto. Nemal dôvod filter začať zrazu zavzdušňovať, ak sa s ním nehýbalo.

rustycj píše:
....Pred vymenou hrdzaveho potrubia motor isiel ako hodinky, dal som tam nove nerezove 9.5mm a problemy zacali.

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Uto, 27.10.2009, 11:38
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no vcera som sa k tomu nedostal lebo mi predali hrubu hadicu co sa pripaja na vstreky, tie stare tam boli vo vselijakom stave, a nemal som nervy to nejako zarezavat a dopasovavat... pali to tipo dobry tip lenze bezne k mani su nan len filtre bez pumpy a spiraly a zasa behat po vrakoviskach nemam cas.

inac to nejde ani ked obidem filter (inac to bola prva vec co som skusil ked to skapinalo). suhlasim ze tieto pumpy su P.o.S. Pre tych ktori to skusali napumpovat a im to neislo - treba tam hlavne cit a nie pumpovat ak blby 100x, naftu nasava pri pohybe nahor (co som nevedel pokial som to nerozobral) a musi klast maly odpor, len vtedy saje. Dolezite je mat naftu az po vrch odvzdusnovacieho srobu. ale to je vsetko preto ze zere tolko fazule


Uto, 27.10.2009, 12:44
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42
Príspevky: 521
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
vyskusaj cerpadlo napojit naftou z cistej sklenej flase napriamo cez hadicu a spiatocku posli druhou hadicou do dalsej flasky alebo do tej istej ak ti to bude robit aj tak tak je netesnost na cerpadle bud na oskach tiahel alebo na hlavnej oske vtedy sa to da tiez pretesnit su tam gumene tesnenia ktore tiez casom trafa slak.Vyskusaj uvidis

_________________
R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS


Pon, 02.11.2009, 23:23
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Prečo by malo začať blbnúť čerpadlo?

rustycj píše:
Pred vymenou hrdzaveho potrubia motor isiel ako hodinky, dal som tam nove nerezove 9.5mm a problemy zacali.

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Uto, 03.11.2009, 0:33
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 30 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: