Dnes je štvrtok 1. mája 2025, meniny má nikto a zajtra Žigmund
Autor |
Správa |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Celkom dobre. Vyvijac ide, elektronika pracuje, akurat to este stale nemam natrvalo nainstalovane v aute. Nepaci sa mi ze max. viem nastavit 10 A, musim skusit taketo usporiadanie dosak :
+ NNN - NNN + NNN - NNN + NNN - NNN + (25 ks)
momentalne mam : + NNNN - NNNN + NNNN - NNNN + (21 ks)
A este skusim zvysit vodivost roztoku.
|
Sob, 04.06.2011, 19:39 |
|
 |
vladlm
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 11.01.2010, 17:17 Príspevky: 325 Bydlisko: Island+Slovensko(Liptov)
|
to ti zerie len 10A?.....vies aj povedat kolko ti to,tak odhadom, vyrobi plynu za minutu?
ked zvysis vodivost,tak aj ampere pojdu hore....tadial cesta nevedie....asi ani tym novoplanovanym usporiadanim platniciek vela neziskas......ale skusaj,ved nic to nestoji
_________________ Patrol Y60 RD28T-sivý koník z Islandu,ktorý nikdy nesklamal Patrol Y60 TD42-zeleny vôl,doteraz poznajúci len tvrdú prácu
|
Sob, 04.06.2011, 22:20 |
|
 |
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
Zaujala ma táto téma
Poslal som dopyt na toto:
http://www.jednavodu.cz/nase-nabidka/
Váš názor?
Dado: držím palce a keď to vymakáš aj pre dom tak to bude super 
_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Štv, 18.08.2011, 10:35 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Ja mam komponenty od nich a koega tiez. Ale celkovo sa to neda povazovat az za taky zazrak ako sa to prezentuje. Stale to nemam odskusane na svojom, lebo stavba domu je prvorada.
Ale kolegova Alfa 159 1,9 JTD ma uz odjazdene par 1000 km a ta uspora nie je az taka zavratna. Stale je to len 1,5 l - 2l nafty na 100 km. Ale na kulturu chodu motora to ma velky vpliv to sa neda zobrat.
|
Štv, 18.08.2011, 12:28 |
|
 |
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
Dostal som ponuku na 4.0 V6 je to cca 300 eur. Vraj by som sa mohol dostať so spotrebou o 20% dole. Ešte chcem vedieť kde všade budem musieť v motore zasahovať pri montáži komponentov. Vieš na to odpoveď?
_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Štv, 18.08.2011, 13:01 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
VladoKE píše: . Ešte chcem vedieť kde všade budem musieť v motore zasahovať pri montáži komponentov. Vieš na to odpoveď?
Tak prave s tymto bojujem, neviem kam to dat. Ak b yauto jazdilo len po ceste tak nie je problem.
Ale moja predstava je takato :
- vyvijac pojde za predny ochranny plech pod prednym naraznikom
- nadoba s roztokom vedla nadoby na chladiacu kvapalinu
- ampermeter a voltmeter na stlpik pri vodicovi
- frekvencni regulator a ovladac skrtiacej klapky namiesto popolnika v stredovom panely
- ovladac EFIE bude niekde v motore
|
Štv, 18.08.2011, 19:51 |
|
 |
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
Za montáž LPG spravidla dnes treba zaplatiť 1400 eur. Za kúpu HHO treba zaplatiť 300 eur. Kde je tá hranica, koľko tých HHO zdravo vojde do auta a alternátor bude stále spokojný aby som teoreticky znížil spotrebu na úroveň LPG?
Počitam že teraz ide za 14 l benzínu. Na LPG je to 18 čo zodpovedá finančne 10 l benzínu. Úsporu HHO počítam 2 l. Takže 3 sady HHO + malá veterná elektráreň a je to na rovnako alebo mierne lepšie?
_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Pia, 19.08.2011, 5:34 |
|
 |
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
Takže rozmýšľam nemontovať LPG a použiť v podstate dva systémy HHO, cenovo menej ako polovica nákladov , resp. jeden s dvojnásobnou produkciou plynu a s dvojnásobnou spotrebou prúdu. Autor hovorí že jeden potrebuje 20A a teda pôjde o 40A. Tu je vyjadrenie autora:
Musí být paralelně,aby teklo 12v do každého vyvijece,frn stačí jeden a čip je automaticky ,takže bez údržby a nastavování. Nádobu na vodu dostanete 3l tak oba vyvijece budou čerpat z jedne a tím se ušetří místo na montáž.
A ak ešte k tomu za 150 eur toto:
FORD EXPLORER MERC HIGH OUTPUT ALTERNATOR 200 AMP
Vidíte niekde slabé miesta aby nešlo o vyhodené peniaze?
_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Ned, 21.08.2011, 7:02 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Slabe miesto je ze z tych jeho frekvencnych regulatorov nevieme dostat viac ako 2 A.
|
Ned, 21.08.2011, 7:14 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
zo single belt alternátora dostaneš max. 160 A aj keď výrobca deklaruje 200, mám taký a mám to vyskúšané (a nie len ja)
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Ned, 21.08.2011, 10:20 |
|
 |
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
dado píše: Slabe miesto je ze z tych jeho frekvencnych regulatorov nevieme dostat viac ako 2 A.
Čo to teda znamená? Skús vysvetliť prosímťa súvislosti ...
_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Ned, 21.08.2011, 15:04 |
|
 |
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
marisko píše: zo single belt alternátora dostaneš max. 160 A aj keď výrobca deklaruje 200, mám taký a mám to vyskúšané (a nie len ja)
Dík za info, dobré info a ušetrené peniaze
V každom prípade cez 100A mám teraz čo určite stačí:

_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Ned, 21.08.2011, 15:13 |
|
 |
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
A aký rozsah ampérmetra doporučujete? 100A,200A,500A sú možnosti.
Napr.
http://www.ebay.com/itm/NEW-SIMPSON-MOD ... 655wt_1163
S tým že to nebude guľatý 2" štandardný budík sa asi zmierim, presnosť je teraz dôležitejšia a dizajn prispôsobim 
_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Ned, 21.08.2011, 16:18 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
VladoKE píše: dado píše: Slabe miesto je ze z tych jeho frekvencnych regulatorov nevieme dostat viac ako 2 A. Čo to teda znamená? Skús vysvetliť prosímťa súvislosti ...
Kolega kupil 10 A frekvencny regulator a ja 30 A mal by regulovat.
Ked pripojis vyvijac natvrdo k alternatoru tak ti ho zatazi dajme tomu 40 A nastalo a tymto regulatorom by si to mal vediet vyregulovat a vediet nastavit napr. 12 A. Okrem toho ta frekvencia ma mat takyto tvar.
Ale my z toho regulatora dostaneme max. 2 A, cize ziaden rozsah 0 A - 30A. 
|
Ned, 21.08.2011, 19:26 |
|
 |
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
dado píše: egulatora dostaneme max. 2 A, cize ziaden rozsah 0 A - 30A. 
A aké je teda riešenie?
Chlapík z ČR vie že jeho regulátor nefunguje ako by mal?
A aký mám dôvod meniť rozsah 0-30A?
Vyšší prúd = viac plynu? A viac plynu = vyššia úspora benzínu?
_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Ned, 21.08.2011, 19:32 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|