Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 15:54
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 223 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Ďalší
 Jazdenie na vodu 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Ned, 07.09.2008, 14:43
Príspevky: 28
Bydlisko: Poprad
Odpoveď s citáciou
pozrite si tuto stránku www.jazditenavodu.eu

a rad by som vedel aky mate na to nazor mne osobne sa to moc nezdá preca len ten vodik je prudko vybušny a vo valci si myslím ze vznikne väčšia teplota a nemusi to byt dobre .. ale skuste sa k tomu vyjadriť

_________________
Nissan Patrol GR Y60 Vagon


Štv, 09.12.2010, 14:27
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 27.11.2008, 15:26
Príspevky: 523
Bydlisko: tisovec
Odpoveď s citáciou
Poslať ...
...poznám vRS chlapca, ktorý to ma urobené, stálo ho to cca 100eur, robil si to sám, vraj mu klesla spotreba cca 20%, má to do sania, v Honde Accord

_________________
už len ex.....jeep xj 2,5 ....patrol gr.... jeep xj 4l......


Štv, 09.12.2010, 14:32
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17
Príspevky: 420
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak moj nazor na to celkom zaujimave ale skor by ma zaujimalo co sa stane pri dopravnej havarii vaznnej kedze vodik je ako si spomenul velmo vybusny teda je to na kazdom ako si to zobere moj nazor je skor nie ako ano ja volim skor bezpecnost


Štv, 09.12.2010, 14:36
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 07.09.2008, 14:43
Príspevky: 28
Bydlisko: Poprad
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ono tam uvadzaju ze vodiku sa vyrobi len tolko kolko hned motor spotrebuje ze nie je tam nic navyse ....

_________________
Nissan Patrol GR Y60 Vagon


Štv, 09.12.2010, 14:40
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 27.11.2008, 15:26
Príspevky: 523
Bydlisko: tisovec
Odpoveď s citáciou
Poslať ...
havária...aj na to som sa pýtal...je to jednoduché, množstvo je minimálne, tak akurat do motora a vodík sanevyrába do zásoby ale na okamžitú spotrebu, pri havárii mot.čsti na 99% dôjde k výpadku elektriky a tým aj ukončeniu elektrolízy,ktorá vyrába vodík....

_________________
už len ex.....jeep xj 2,5 ....patrol gr.... jeep xj 4l......


Štv, 09.12.2010, 15:20
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7899
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
hm, vyzera byt to slubnee, volal som na to cislo co tam uvadzaju v kontaktoch,a vraj neni problem to dat aj do Jeepa 4 liter a zalezi to aj podla vykonu alternatora, co hra velky vyznam pri vykone motora, spotrebe a uspory phm,, takze uz setrým dukaty, a jak to tam budem mat, tak vyhodim lpg do srotu,, :-D

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Štv, 09.12.2010, 15:44
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.11.2009, 13:55
Príspevky: 99
Bydlisko: Ke
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Radšej si to lpg nechaj bo keď kúpiš tu blbosť na vodik tak ti veľa penazi na benzín neostane .Podla všetkeho to stoji 600€ z montažou a za to maš lpg na poriadne dlhu dobu :-D

_________________
BMW110GS , Jeep Wrangler YJ 4,0L, Hummer H3


Štv, 09.12.2010, 16:23
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
LPG nevyhadzuj, píšu že to zníži aj spotrebu plynu... :-D

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Štv, 09.12.2010, 16:49
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.07.2007, 10:38
Príspevky: 191
Bydlisko: Kosice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nechcem rypat, len uvazujem..., z cisto fyzikalneho pohladu, by ma zaujimalo: teplota horenia benzinu je okolo 280 stupnov, vodika okolo 3.000 stupnov. Tento nepomer mi vravi, ze niekto v motore si to seredne odskace. Na stranke ale pisu, ze nedochadza k ziadnemu poskodeniu motora. Kde v tejto uvahe mam teda chybu ?

_________________
Milan.

LR DI


Štv, 09.12.2010, 17:08
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2482
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Poslať 
trocha si to oprav,keby mal benzin teplotu horenia 280,moc by toho v motore nedokazal.Mozno ho ani roztocit.Ta teplota moc nizsia od vodika nebude.Skor by ma zaujimalo kde sa podeje ten kyslik z vody,lebo vodik s kyslikom je uz dobre vybusna zmes,neviem ci nie az traskava :D


Štv, 09.12.2010, 17:30
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Sid teplota horenia benzinu pokial viem je niekde medzi 470-480°C ale mas pravdu pri 3000°C vzniknutych pri horeni vodika s kyslikom by sa po par cykloch akurat tak zatavili piesty do valcov :roll:

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Štv, 09.12.2010, 17:39
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2482
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Benzin ma zapalnu teplotu 250-350 stupnov,teplota horenia so vzduchom bude daleko vyssia.Tam nejde o to aku teplotu ma plamen,ale o rychlost horenia.Benzinova zmes do 15m/s,zmes vodika a kyslika od 100m/s.Cize ten kyslik musia nejako odstranit ak nechcu aby piesty vyleteli aj s klukou pod auto.Ale ti co to vykoumali maju asi velmi dobry dovod,aby sa s tym velmi nevychvalovali 8-)


Štv, 09.12.2010, 19:58
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Aby nevznikali famy :

Teploty vznietenia niektrorých látok:
papier: 180°C
drevo: 270°C
seno: 233°C
koks: 400°C
benzín: 470°C
nafta: 250°C
petrolej: 380°C
acetón: 537°C
PVC: 370°C
izolácia elektr. káblov: 450°C

Látka: teplota samovznietenia / teplota vznietenia:
benzín : 260°C / 470°C
seno : 70°C / 233°C
dubové piliny : 100°C / 342°C
hnedé uhlie : 50°C / 410°C

Nieco o vodiku http://www.messer.sk/Bezpecnostne_listy/vodik_KBU.pdf

Teplota vznietenia vodika je : 510 °C

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Štv, 09.12.2010, 21:15
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3267
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Co sa usetri na palive,to zozere alternator.A je to tam,kde aj predtym.Ako na vojne,papier a reklama znesie vsetko :-D

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Štv, 09.12.2010, 21:22
Profil
Učeň

Registrovaný: Pon, 17.05.2010, 18:43
Príspevky: 82
Bydlisko: Hlohovec
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pred 2 rokmi to v HC začal montovat chlapik a ešte stale to realizuje . Podla ohlasov tak spotreba klesla výkon stupol a aj udajne motr menej karbonizoval ale chcelo bi to info od človeka čo to má namontované už nejaký ten čas ved po horení vodíku vznikajú vodne pari čo nato ventile alebo výfukové potrubie.


Štv, 09.12.2010, 22:29
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 223 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron