4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Jazdenie na vodu
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=52&t=11938
Stránka 1 z 15

Autor:  banshee [ Štv, 09.12.2010, 14:27 ]
Predmet príspevku:  Jazdenie na vodu

pozrite si tuto stránku www.jazditenavodu.eu

a rad by som vedel aky mate na to nazor mne osobne sa to moc nezdá preca len ten vodik je prudko vybušny a vo valci si myslím ze vznikne väčšia teplota a nemusi to byt dobre .. ale skuste sa k tomu vyjadriť

Autor:  janoP [ Štv, 09.12.2010, 14:32 ]
Predmet príspevku:  ...

...poznám vRS chlapca, ktorý to ma urobené, stálo ho to cca 100eur, robil si to sám, vraj mu klesla spotreba cca 20%, má to do sania, v Honde Accord

Autor:  Hesh [ Štv, 09.12.2010, 14:36 ]
Predmet príspevku: 

tak moj nazor na to celkom zaujimave ale skor by ma zaujimalo co sa stane pri dopravnej havarii vaznnej kedze vodik je ako si spomenul velmo vybusny teda je to na kazdom ako si to zobere moj nazor je skor nie ako ano ja volim skor bezpecnost

Autor:  banshee [ Štv, 09.12.2010, 14:40 ]
Predmet príspevku: 

ono tam uvadzaju ze vodiku sa vyrobi len tolko kolko hned motor spotrebuje ze nie je tam nic navyse ....

Autor:  janoP [ Štv, 09.12.2010, 15:20 ]
Predmet príspevku:  ...

havária...aj na to som sa pýtal...je to jednoduché, množstvo je minimálne, tak akurat do motora a vodík sanevyrába do zásoby ale na okamžitú spotrebu, pri havárii mot.čsti na 99% dôjde k výpadku elektriky a tým aj ukončeniu elektrolízy,ktorá vyrába vodík....

Autor:  efendi [ Štv, 09.12.2010, 15:44 ]
Predmet príspevku: 

hm, vyzera byt to slubnee, volal som na to cislo co tam uvadzaju v kontaktoch,a vraj neni problem to dat aj do Jeepa 4 liter a zalezi to aj podla vykonu alternatora, co hra velky vyznam pri vykone motora, spotrebe a uspory phm,, takze uz setrým dukaty, a jak to tam budem mat, tak vyhodim lpg do srotu,, :-D

Autor:  bum [ Štv, 09.12.2010, 16:23 ]
Predmet príspevku: 

Radšej si to lpg nechaj bo keď kúpiš tu blbosť na vodik tak ti veľa penazi na benzín neostane .Podla všetkeho to stoji 600€ z montažou a za to maš lpg na poriadne dlhu dobu :-D

Autor:  Martinoff [ Štv, 09.12.2010, 16:49 ]
Predmet príspevku: 

LPG nevyhadzuj, píšu že to zníži aj spotrebu plynu... :-D

Autor:  Sid [ Štv, 09.12.2010, 17:08 ]
Predmet príspevku: 

nechcem rypat, len uvazujem..., z cisto fyzikalneho pohladu, by ma zaujimalo: teplota horenia benzinu je okolo 280 stupnov, vodika okolo 3.000 stupnov. Tento nepomer mi vravi, ze niekto v motore si to seredne odskace. Na stranke ale pisu, ze nedochadza k ziadnemu poskodeniu motora. Kde v tejto uvahe mam teda chybu ?

Autor:  bahno [ Štv, 09.12.2010, 17:30 ]
Predmet príspevku: 

trocha si to oprav,keby mal benzin teplotu horenia 280,moc by toho v motore nedokazal.Mozno ho ani roztocit.Ta teplota moc nizsia od vodika nebude.Skor by ma zaujimalo kde sa podeje ten kyslik z vody,lebo vodik s kyslikom je uz dobre vybusna zmes,neviem ci nie az traskava :D

Autor:  masurko [ Štv, 09.12.2010, 17:39 ]
Predmet príspevku: 

Sid teplota horenia benzinu pokial viem je niekde medzi 470-480°C ale mas pravdu pri 3000°C vzniknutych pri horeni vodika s kyslikom by sa po par cykloch akurat tak zatavili piesty do valcov :roll:

Autor:  bahno [ Štv, 09.12.2010, 19:58 ]
Predmet príspevku: 

Benzin ma zapalnu teplotu 250-350 stupnov,teplota horenia so vzduchom bude daleko vyssia.Tam nejde o to aku teplotu ma plamen,ale o rychlost horenia.Benzinova zmes do 15m/s,zmes vodika a kyslika od 100m/s.Cize ten kyslik musia nejako odstranit ak nechcu aby piesty vyleteli aj s klukou pod auto.Ale ti co to vykoumali maju asi velmi dobry dovod,aby sa s tym velmi nevychvalovali 8-)

Autor:  dado [ Štv, 09.12.2010, 21:15 ]
Predmet príspevku: 

Aby nevznikali famy :

Teploty vznietenia niektrorých látok:
papier: 180°C
drevo: 270°C
seno: 233°C
koks: 400°C
benzín: 470°C
nafta: 250°C
petrolej: 380°C
acetón: 537°C
PVC: 370°C
izolácia elektr. káblov: 450°C

Látka: teplota samovznietenia / teplota vznietenia:
benzín : 260°C / 470°C
seno : 70°C / 233°C
dubové piliny : 100°C / 342°C
hnedé uhlie : 50°C / 410°C

Nieco o vodiku http://www.messer.sk/Bezpecnostne_listy/vodik_KBU.pdf

Teplota vznietenia vodika je : 510 °C

Autor:  Milan [ Štv, 09.12.2010, 21:22 ]
Predmet príspevku: 

Co sa usetri na palive,to zozere alternator.A je to tam,kde aj predtym.Ako na vojne,papier a reklama znesie vsetko :-D

Autor:  Stano HC [ Štv, 09.12.2010, 22:29 ]
Predmet príspevku: 

Pred 2 rokmi to v HC začal montovat chlapik a ešte stale to realizuje . Podla ohlasov tak spotreba klesla výkon stupol a aj udajne motr menej karbonizoval ale chcelo bi to info od človeka čo to má namontované už nejaký ten čas ved po horení vodíku vznikajú vodne pari čo nato ventile alebo výfukové potrubie.

Stránka 1 z 15 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/