4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
91 oktánové palivo v USA http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=52&t=14780 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | wori [ Ned, 01.04.2012, 18:28 ] |
Predmet príspevku: | |
USA EU 87 = 91 91 = 95 93 = 98. |
Autor: | jenki [ Ned, 01.04.2012, 19:14 ] |
Predmet príspevku: | |
no, tvoj goggole preklad je pomerne...zlý. Veľmi by som sa na to nespoliehal. Tým nespochybňujem číslo 91 v texte. Ale je treba vedieť, či sa jedná o oktánové číslo výskumnou metódou alebo motorovou metódou. Obidve sa využívajú na označovanie paliva, záleží na krajine. |
Autor: | tibik [ Ned, 01.04.2012, 19:35 ] |
Predmet príspevku: | |
A tak isto aj stupne budú asi v Farhajtoch namiesto v Celziovej stupnici . |
Autor: | jojo007 [ Ned, 01.04.2012, 20:10 ] |
Predmet príspevku: | |
Tu je origo popis: Stage 2-Designed for the performance enthusiast, the Stage 2 features more aggressive programming to make the most horsepower and torque available. Fuel and timing curves are extensively modified for peak performance and drivability. Requires use of 91 octane fuel, 180 degree thermostat and free flow exhaust. Also works well with aftermarket intake systems, mass air sensors, TBI spacers, etc. čo sa týka termostatu tak je 82 °C to som si už prepočítal, ale s tým palivom som si nevedel dať rady. Už dlho som nevidel na našich čerpačkách 91. Dnes som ten čip nasadil do auta a môžem povedať,že pri normalnej jazde po dedine sa mi zdá že ide príjemnejšie a plynulejšie. Uvidíme čo bude robiť v piesočku a vo výjazdoch do svahu. |
Autor: | Roland [ Ned, 01.04.2012, 20:43 ] |
Predmet príspevku: | |
normalne by som si myslel ze 91 oktanov v americe bude 91 aj v europe |
Autor: | romo11 [ Ned, 01.04.2012, 20:46 ] |
Predmet príspevku: | |
možno v amerike majú aj pravý uhol 91 stupňový ![]() |
Autor: | jojo007 [ Ned, 01.04.2012, 20:50 ] |
Predmet príspevku: | |
Roland keby si sa ma opýtal na rozdiel by som mu povedal to iste - že je to rovnaké. Ale keď som čítal návod že treba upraviť zvody, sanie a vymeniť termostat tak som spozornel že 91v USA asi nebude 91 v EU. Inak si myslím že keď tam šupnem 98 tak asi pôjde ešte lepšie. Inak Amerika je zem neobmedzených možností. (Rusko je už iná káva) |
Autor: | jenki [ Ned, 01.04.2012, 21:13 ] |
Predmet príspevku: | |
jojo007 píše: Tu je origo popis: .... Requires use of 91 octane fuel, 180 degree thermostat and free flow exhaust. Also works well with aftermarket intake systems, mass air sensors, TBI spacers, etc. ..... Myslím, že je to požiadavka na minimálnu kvalitu paliva, iný termostat a iný výfuk(free flow systém nemá klasické tlmiče). To ostatné (tuningové sanie, váha vzduchu a TBI ventil) je len ako možnosť - systém s tým bude pracovať. Ten výfuk môže byť problém... sám taký už nejaký čas hľadám. |
Autor: | jojo007 [ Ned, 01.04.2012, 22:08 ] |
Predmet príspevku: | |
Problém je katalizátor a lambda sonda za ním. Dám tam priechodnejší katalizátor: http://www.jcwhitney.com/performance-ca ... j1s23.jcwx za lambda sondou si už výfuk môžeš aj urezať (obrazne myslené). Zvody si dám tak isto poslať z USA: http://www.jcwhitney.com/performance-he ... 06361.jcwx |
Autor: | palo-cherokee [ Pon, 02.04.2012, 10:06 ] |
Predmet príspevku: | |
OMG ! US má inú metodiku oktanových čísel 87 octane je REGULAR, to je naša 91 91 octane je premium a to je u nás 95 http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating 2jojo: Z výfukom to nie je žiadna tragédia - normálne tam daj nejaké lepšie zvody (borla, pacesetter...), HiFlow katalyzátor od Magnaflow, za to drbni Flowmaster Delta alebo Super 40 ale minimáne v 2,5 palcovom priemere a máš vybavené. Pod škrtiacu klapku si daj TB Spacer (taká podložka drážkovaná), klapku prevŕtaj o 2mm (aby si stiahol to zúžené miesto), k tomu FIPK sanie od K&N. Ak sa chceš moc hrať, tak si presuň IAT senzor, daj nastaviteľný MAP senzor, 24 lbs vstrekovače..... inak zvody, katy tlmiče, TB spacery a spol mávame skladom ![]() |
Autor: | jenki [ Pon, 02.04.2012, 10:26 ] |
Predmet príspevku: | |
Palino, ešte keby si mi vedel takto poradiť výfuk na toho môjho benzínového Japonca... ![]() |
Autor: | palo-cherokee [ Pon, 02.04.2012, 10:37 ] |
Predmet príspevku: | |
najhoršie sú zvody - od zvodov ďalej to problém nieje, to sa dá vyskladať |
Autor: | jenki [ Pon, 02.04.2012, 10:40 ] |
Predmet príspevku: | |
Zvody by som asi nechal...ale od katalyzátora (kua načo tam je) až po koniec by mohol byť free flow, nech sa mu ľahšie dýcha. Vraj aj spotreba ide dolu, píšu africkí kamaráti. |
Autor: | palo-cherokee [ Pon, 02.04.2012, 11:08 ] |
Predmet príspevku: | |
tak to by asi aj šlo. Hi-flow katalyzátor plus nejaký voľnejší tlmič...alebo kat von a namiesto neho rezonátor ....možností je viac. Ja osobne sa u auta na bežnú prevádzku prikláňam k tomu katu - predsa len treba niečo pre tú ekológiu spraviť ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |