4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

čo za sračky som vylial z nádrže
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=52&t=15267
Stránka 1 z 2

Autor:  marisko [ Pia, 13.07.2012, 21:51 ]
Predmet príspevku:  čo za sračky som vylial z nádrže

po dlhších problémoch s tlakom v raili a vymenených troch filtroch krátko po sebe som demontoval nádrž a na sacom koši boli takéto sračky. Auto má 4,5 roka a 100.000 km (mám ho od nova) a tankujem od začiatku len shell, agip, sem tam slovnaft (Evo):

Obrázok

Obrázok

Uploaded with ImageShack.us

čo to je ? bordel z biozložky ?

Autor:  Tunki [ Pia, 13.07.2012, 22:00 ]
Predmet príspevku: 

Alebo pozostatky náteru z vnútornej strany nádrže? Teda pokiaľ nieje plastová.

Autor:  marisko [ Pia, 13.07.2012, 22:06 ]
Predmet príspevku: 

myslím že je z plechu, to ma nenapadlo že by to bola farba. Asi máme agresívnu naftu alebo som niekde nabral riedidlo...

Autor:  Tunki [ Pia, 13.07.2012, 22:09 ]
Predmet príspevku: 

Skutočnú naftu som už dlho nemal. Ostala mi len malá vzorka na ovoniavanie :-D

Hento na pumpách chutí ako petržlen .......... ale čo už teraz. :?

Autor:  StanToy [ Pia, 13.07.2012, 22:40 ]
Predmet príspevku: 

Marisko- to si mal v Sorente?

Autor:  Little PEPE [ Pia, 13.07.2012, 23:15 ]
Predmet príspevku: 

marisko píše:
myslím že je z plechu, to ma nenapadlo že by to bola farba. Asi máme agresívnu naftu alebo som niekde nabral riedidlo...


do nafty u6 povinne pridavaju biozložku a tá ti okrem čistenia karbonu v motore aj rozeptáva farbu v nádrži atd.

Autor:  marisko [ Sob, 14.07.2012, 9:38 ]
Predmet príspevku: 

StanToy píše:
Marisko- to si mal v Sorente?


áno.
pri plnom plyne zhasínal motor. Pripojili sme sa s bosch KTS a pozerali sme live data, pri plnom plyne padal tlak v raili. Prepady vstrekov minimálne na tie kilometre (dávam vif od začiatku) a filter nový. Prefukol som sací kôš vzduchom (bez demontáže) a jazdil som max od plnej do polky a potom hneď na pumpu. Dôvod bol v nádrži.

Autor:  palo-cherokee [ Ned, 15.07.2012, 10:50 ]
Predmet príspevku: 

nasa nafta uz davno nie je nafta ale grc.

naprilad na UA alebo rumunsku obycajnu naftu (motorina standard) - nie tie euro sracky mam o 2 litre mensiu spotrebu, zvuk motora je maksi a prijemnejsi.....

Autor:  jozef1974 [ Pon, 16.07.2012, 7:53 ]
Predmet príspevku: 

tak taketo sračky som našiel aj v mojej nadrži na relativne novšiom aute,vozidlo malo najazdených cca 100 000km a bolo 3 roky stare. Toto je vyjadrenie jedneho nemenovaneho nemeckeho vyrobcu vozidiel.

Problém:
Korózia v nádrži; zanesenie filtra koróziou a vláknami (pleseň)
Príčina:
Mikroorganizmy (baktérie, kvasinky, plesne) sa môžu za priaznivých podmienok, ako je teplo, skondenzovaná voda, chemicky viazaná síra, fosfor, dusík, kyslík a stopové prvky, ktoré sa vyskytujú v palive a aditívach, rozmnožiť na biokal.
Pomoc:
Udržujte skladovacie nádrže čisté a tankujte do nich výhradne nezávadné palivá. Vozidlá s oceľovými nádržami odstavujte na dlhšiu dobu len s plnou nádržou. Okrem toho kvôli kolísavej kvalite palív, niekedy s vysokým podielom vody, odporúčame montáž predradných palivových filtrov s odlučovačom vody (Racor/SEPAR). Ďalej je nutné pri každej výmene motorového oleja zbaviť palivový filter vody.
Pokiaľ už je palivová sústava, príp. skladovacia nádrž napadnutá mikroorganizmami, odporúčame použiť dezinfekčné prostriedky z nižšie uvedeného zoznamu.
Rešpektujte pritom, že nádrže je nutné pred použitím dezinfekčných prostriedkov zbaviť vody, pretože dezinfekčné prostriedky viažu vodu. Voda viazaná v palive môže spôsobiť poškodenie systému vstrekovania

Autor:  vladino [ Pon, 16.07.2012, 10:25 ]
Predmet príspevku: 

Ja som tam mal toto ... foto na konci strany

viewtopic.php?t=14411&postdays=0&postorder=asc&start=60

Autor:  marisko [ Pon, 16.07.2012, 21:40 ]
Predmet príspevku: 

keď je to bio kal, tak by sa to mohlo začať v nádobe kde to mám nejak množiť, alebo inak sa meniť, či ? Zatiaľ sa to nehýbe :-)
dnes som na to pozeral a spomenul som si na film Ropáci
Inak výmena filtra by mi nepomohla, ja som to mal nalepené na sacom koši.

Autor:  ferjon [ Sob, 21.07.2012, 22:47 ]
Predmet príspevku: 

Máš tam aj kovu?

Autor:  marisko [ Sob, 21.07.2012, 23:28 ]
Predmet príspevku: 

čo to je kova ?

Autor:  ferjon [ Sob, 21.07.2012, 23:32 ]
Predmet príspevku: 

nie kova ale kov. Jemne špony.

Autor:  marisko [ Sob, 21.07.2012, 23:34 ]
Predmet príspevku: 

nie, len tento mazľavý bordel. CR je Bosch, nie Delphi.

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/