Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	 Pajero Sport 3.0 problem s LPG?   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 Murdokzc 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pia, 01.02.2013, 8:43 Príspevky: 51 Bydlisko: Žarnovica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ahojte. Tak ozval sa prvy problem s plynom v mojom pajere. Poslednu dobu zacalo auto na plyne na nizkych otackach trhat. vo vyssich v pohode. benzin ide uplne v pohodicke. Ale teraz za dazdivej cesty mi to na plyn zacalo ist ako keby na 4 valce. ziadny tah a pri vytoceni prepne na beznin. Na druhy den slo v pohode. Na treti hned ako som chcel prepnut na plyn zacalo rychlo blikat a pipat. ovela rychlejsie ako ked dojde plyn. Proste uz do plynu nechce prepnut vobec. Mozu to robit sviecky a kable od zapalovania? V servise LPG mi chybu nenasli, vsetko je ok tak mi hento odporucili ako jednu z najpravdepodobnejsich moznosti. Mate s tym niekto skusenost? Resp viete na toto auto nejake sviecky a kable odporucit aby som nenehal za to 200€? dakujem 
					
						 _________________ Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 24V, 130kW 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 02.03.2014, 23:44 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Hesh 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Nemam skusenosti s plynom ale radsej  zainvestujem  200€ a bude to v poriadku dlho a do pajera co mame my som daval NKG sviecky aj kable cenu si uz nepamatam ale kable som objednaval az z ameriky lebo v europe po nich nebolo ani zmienky  ale nelutujem na tychto veciach by som urcite nesetril 
					
						 _________________ Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
 Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš" 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 03.03.2014, 0:15 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 JOE66 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Je pravda,ze plyn je citlivy na kazdu chybu na motore, No neviem ale pisal si,ze na benzine Ti auto ide v ,,pohodicke,, tak keby si mal zle sviecky alebo kable tak by ti to blbo aj na benzine ale sviecky stoja okolo16eur za kus NGK a kable okolo 180eur-sada- ked som to menil na svojom aute- ale skontrolovat mozes tie sviecky ci su tam take ake maju byt+prekontrolovat kable.ale  na tvojom mieste by som este raz dal pozriet splynovac 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 03.03.2014, 0:26 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Murdokzc 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pia, 01.02.2013, 8:43 Príspevky: 51 Bydlisko: Žarnovica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Ja som to skor myslel ci nemate lepsi zdroj    jasne ze ak tak tam pojdu NGK atd... No a co je mi cudne ze to proste len nejde, nie ze by trhalo alebo co, len proste nejde. Na forach inych plynovych som nasiel ze mozno poistka kablik atd. Ma splynovac vlastne poistky ?  
					
						 _________________ Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 24V, 130kW 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 03.03.2014, 0:50 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 JOE66 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 poistku by mal mat-inak niekedy pomoze tu poistku vybrat a vyresetovat tak splynovac ale ak tam je chyba tak sa to objavi tak ci tak 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 03.03.2014, 0:54 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Murdokzc 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pia, 01.02.2013, 8:43 Príspevky: 51 Bydlisko: Žarnovica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						lenze na diagnostike a nastaveniach som bol vo stvrtok a plyn je vraj v pohode ze tym to urcite nie je.    
					
						 _________________ Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 24V, 130kW 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 03.03.2014, 0:57 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 JOE66 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Murdokzc píše: lenze na diagnostike a nastaveniach som bol vo stvrtok a plyn je vraj v pohode ze tym to urcite nie je.    No asi ten plyn v pohode nebude-asi neprekontrolovali vsetko dokladne ako mali-nestaci len dat napichnut na diagnostiku     Aj mne v mercedese na diagnostike nic nenasli a auto za studena nemalo tah a napichovacka do vahy vzduchu bola skorodovana-lepsie povedane kontakty v nej zatecene  
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 03.03.2014, 1:02 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 colt.45 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Str, 26.09.2012, 16:35 Príspevky: 124 Bydlisko: Východ
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						na fabií som mali ten istý problém. Ak som dal plný plyn, tak to skoro nikdy netrhalo, ale ak tak na 3/4, tak v rozmedzí od 2000-2800 to trhalo. Nastavili plyn, vymenili nejaké piestiky a už to robilo menej. Ešte som vymenil všetky sviečky a už je to o 80% lepšie. Neriadil by som sa tým, že ak to nerobí na benzíne tak benzínové časti sú ok. Plyn je citlivý na všetko. Zanesený vzduchový filter, sviečky, kvalita plynu, káble (príbeh sama o sebe u fabií) ... A ešte podotknem, sviečky treba meniť o dosť častejšie. Ja mením každých 20 000km. A ďalšia vec, to že NKG robí sviečky pre plyn, ešte neznamená že je vhodný do každého auta. Na moju fabiu napríklad NKG ani neodporúčali     
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 03.03.2014, 3:15 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Dado1 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Štv, 18.03.2010, 21:09 Príspevky: 126 Bydlisko: Krivan
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 vymenit filter plynu a pozret map senzor plynu.mne to robilo nieco podobne a po vymene to ide ok.dobry servis na lpg je vo zvolene pri kauflande. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 03.03.2014, 7:46 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Pronto 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45 Príspevky: 576 Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						podľa mňa je to na 90% filter LPG - jednoducho nedostane motor toľko paliva čo potrebuje, preto trhá - riadiačka plynu vyhodnotí chudobnú zmes a prepne na benzín ako keby bola bomba prázdna.    Zvolen- Pri kauflande servis Hatiar, mne tam montovali na moje pajero plyn vlani, vraj sú dobrý aj na kováčovej chalani, ale osobne som tam nebol ešte.  
					
						 _________________ Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000  + LPG STAG Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 03.03.2014, 10:14 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Mne podobné veci robilo, keď mi pri servise zavreli ventil a otvorili ho len do tretiny. Po otvorení na plno bez problémov. Inak by som tiež typoval filter - kvapalná alebo plynná fáza. Čistotu LPG môžeš len typovať. 
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 03.03.2014, 10:57 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Murdokzc 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pia, 01.02.2013, 8:43 Príspevky: 51 Bydlisko: Žarnovica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Hm. ano prave u p. Hatiara som bol. Diagnostika v poriadku, poradili skusit tie kable a sviecky. Len je to dost draha investicia na to aby to nakoniec bol len filter alebo kablik    Ako casto sa meni plynovy filter? tento mam tam necely rok a cca 13tis km.  
					
						 _________________ Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 24V, 130kW 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 03.03.2014, 11:00 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Odporúčania sú rôzne, 20-30tis km, ale stačí zopár natankovaní "bordelu" a už máš vymalované. Skús najprv filtre, to máš za pár éčiek a postupuj k drahším záležitostiam. Sviečky tam máš aké? Treba dať podľa špecifikácie výrobcu auta, nie nejaké plynové vyfikundusy... 
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 03.03.2014, 11:25 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 JOE66 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
				 
				 
			 | 
			
				  
				
					
						Pajero 3liter aj 3,5liter funguje na NGK svieckach-rovnakych a na tych istych to funguje aj na plyne -na inych svieckach ten agregat nefunguje alebo funguje len docasne-na to je pajero dost citlive!!!! s fabiou sa to porovnat neda ako pise ,,colt,,-  Vlastna skusenost a kable len original -vacsinou ngk alebo este kopia-tesla ale ak chlapci z lpg trvaju na vymene sviecok a kablov a auto na benzine ide tak ako ma tak ak po vymene by sa nic nezlepsilo tak by som im to potom dal preplatit-ale vopred by som ich na to upozornil a typujem,ze by s tym nesuhlasili     ked maju na rozhadzovanie len,, 300,,eur za sviecky a kable      Vymen ten plynovy filter-to investicia 7 az 10eur ale vacsinou to nepomoze    + vycisti nasavanie-vzduchovy filter+ vycisti preventivne pre svoje dobro skrtiacu klapku-motoru urobis dobre  Inak splynovac mas aky-Typujem ,ze ak si bol u zvolene tak asi brc?-aky je stary ten splynovac?   Ale myslim,ze problem bude niekde inde?moznosti je viac     Najhorsia vec je kupit auto s zle namontovanym splynovacom alebo dat namontovat novy splynovac zlej firme     ale to su tie horsie pripady.ak ti auto doteraz islo Ok na benzine aj na plyne tak to bude len oriesok,ze co treba vymenit alebo inak nastavit     Ale na Zvolen pocut ohladom splynovacov len same dobre referencie tak neviem    alebo tam viac firiem co to montuje?  
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 03.03.2014, 12:42 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Dado1 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Štv, 18.03.2010, 21:09 Príspevky: 126 Bydlisko: Krivan
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ak si tankoval LPG po 0,59e,tak si dopadol ako ja a mne pomohol Hatiar.vymena filtra a map senzora. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 03.03.2014, 17:49 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |